Volkswagen Golf GTI Clubsport může mít po úpravě od ABT až 340 k

Nejrychlejší provedení Volkswagenu Golf s pohonem předních kol může být ještě rychlejší. Nevěříte? Německý úpravce ABT se pustil do úprav ostré verze Clubsport a výsledek je vážně velmi, velmi zajímavý.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Po stránce designu se toho příliš nezměnilo, o to víc se ale odehrálo
pod kapotou - dvoulitr produkuje až 340 koní

Přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec nabídne ve standardním naladění výkon 195 kW (265 koní) a 350 Nm, když se ale necháte ABT dělat svoji práci, můžete se těšit až na 250 kW (340 koní) a 430 Nm. 

Dvojtest VW Golf GTI Clubsport vs. Renault Mégane R.S. Trophy-R

Dvojtest VW Golf GTI Clubsport vs. Renault Mégane R.S. Trophy-R

Společně s výkonnějším motorem nabízí ABT také úpravy podvozku, konkrétně pak nově naladěné tlumiče a pružiny či tužší stabilizátory. Sáhnout můžete také po odlehčených kolech, které jsou v nabídce v rozměru 18, 19 či 20 palců. Cena za samotné zvýšení výkonu vás přijde na 2490 euro, tedy necelých 70 tisíc korun.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 67 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků