Volkswagen Golf GTI Clubsport může mít po úpravě od ABT až 340 k

Nejrychlejší provedení Volkswagenu Golf s pohonem předních kol může být ještě rychlejší. Nevěříte? Německý úpravce ABT se pustil do úprav ostré verze Clubsport a výsledek je vážně velmi, velmi zajímavý.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Po stránce designu se toho příliš nezměnilo, o to víc se ale odehrálo
pod kapotou - dvoulitr produkuje až 340 koní

Přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec nabídne ve standardním naladění výkon 195 kW (265 koní) a 350 Nm, když se ale necháte ABT dělat svoji práci, můžete se těšit až na 250 kW (340 koní) a 430 Nm. 

Dvojtest VW Golf GTI Clubsport vs. Renault Mégane R.S. Trophy-R

Dvojtest VW Golf GTI Clubsport vs. Renault Mégane R.S. Trophy-R

Společně s výkonnějším motorem nabízí ABT také úpravy podvozku, konkrétně pak nově naladěné tlumiče a pružiny či tužší stabilizátory. Sáhnout můžete také po odlehčených kolech, které jsou v nabídce v rozměru 18, 19 či 20 palců. Cena za samotné zvýšení výkonu vás přijde na 2490 euro, tedy necelých 70 tisíc korun.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

dnes | Milan Lažanský
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků