Volkswagen Golf GTI Clubsport může mít po úpravě od ABT až 340 k

Nejrychlejší provedení Volkswagenu Golf s pohonem předních kol může být ještě rychlejší. Nevěříte? Německý úpravce ABT se pustil do úprav ostré verze Clubsport a výsledek je vážně velmi, velmi zajímavý.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Po stránce designu se toho příliš nezměnilo, o to víc se ale odehrálo
pod kapotou - dvoulitr produkuje až 340 koní

Přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec nabídne ve standardním naladění výkon 195 kW (265 koní) a 350 Nm, když se ale necháte ABT dělat svoji práci, můžete se těšit až na 250 kW (340 koní) a 430 Nm. 

Dvojtest VW Golf GTI Clubsport vs. Renault Mégane R.S. Trophy-R

Dvojtest VW Golf GTI Clubsport vs. Renault Mégane R.S. Trophy-R

Společně s výkonnějším motorem nabízí ABT také úpravy podvozku, konkrétně pak nově naladěné tlumiče a pružiny či tužší stabilizátory. Sáhnout můžete také po odlehčených kolech, které jsou v nabídce v rozměru 18, 19 či 20 palců. Cena za samotné zvýšení výkonu vás přijde na 2490 euro, tedy necelých 70 tisíc korun.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

včera | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test Alfy Romeo 4C Spider: Osudová přitažlivost

Alfa Romeo 4C Spider

Alfa Romeo 4C je autem, do kterého se na první pohled zamilujete. Ale víte, jak to se vzletnými láskami bývá. Dost často z nich bývá slušná kocovina…

8.  7.  2017 | Jiří Švamberk | 9 příspěvků