Volkswagen Golf GTI Clubsport může mít po úpravě od ABT až 340 k

Nejrychlejší provedení Volkswagenu Golf s pohonem předních kol může být ještě rychlejší. Nevěříte? Německý úpravce ABT se pustil do úprav ostré verze Clubsport a výsledek je vážně velmi, velmi zajímavý.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Po stránce designu se toho příliš nezměnilo, o to víc se ale odehrálo
pod kapotou - dvoulitr produkuje až 340 koní

Přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec nabídne ve standardním naladění výkon 195 kW (265 koní) a 350 Nm, když se ale necháte ABT dělat svoji práci, můžete se těšit až na 250 kW (340 koní) a 430 Nm. 

Dvojtest VW Golf GTI Clubsport vs. Renault Mégane R.S. Trophy-R

Dvojtest VW Golf GTI Clubsport vs. Renault Mégane R.S. Trophy-R

Společně s výkonnějším motorem nabízí ABT také úpravy podvozku, konkrétně pak nově naladěné tlumiče a pružiny či tužší stabilizátory. Sáhnout můžete také po odlehčených kolech, které jsou v nabídce v rozměru 18, 19 či 20 palců. Cena za samotné zvýšení výkonu vás přijde na 2490 euro, tedy necelých 70 tisíc korun.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků