Volkswagen Golf GTI Clubsport může mít po úpravě od ABT až 340 k

Nejrychlejší provedení Volkswagenu Golf s pohonem předních kol může být ještě rychlejší. Nevěříte? Německý úpravce ABT se pustil do úprav ostré verze Clubsport a výsledek je vážně velmi, velmi zajímavý.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Po stránce designu se toho příliš nezměnilo, o to víc se ale odehrálo
pod kapotou - dvoulitr produkuje až 340 koní

Přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec nabídne ve standardním naladění výkon 195 kW (265 koní) a 350 Nm, když se ale necháte ABT dělat svoji práci, můžete se těšit až na 250 kW (340 koní) a 430 Nm. 

Testy | Volkswagen | Sportovní auta | Srovnávací testy | Hatchbacky | Renault | Volkswagen Golf

Dvojtest VW Golf GTI Clubsport vs. Renault Mégane R.S. Trophy-R

Společně s výkonnějším motorem nabízí ABT také úpravy podvozku, konkrétně pak nově naladěné tlumiče a pružiny či tužší stabilizátory. Sáhnout můžete také po odlehčených kolech, které jsou v nabídce v rozměru 18, 19 či 20 palců. Cena za samotné zvýšení výkonu vás přijde na 2490 euro, tedy necelých 70 tisíc korun.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků