Volkswagen Golf GTI: ceny a výbavy v Česku

24 komentářů

seven
25. února • 13:20

Novy golf specialne v tomto GTI prevedeni...ma len 1 chybu....CENA!!!
keby mam zbytocne prachy tak nevaham Golf...(aj keby za tu istu cenu bmw1 s porovnatelnym vykonom a vybavou)
ps: ludove vozidla su uz neni za par risskych mariek!!!

stepan
21. ledna • 16:42

95 oktanů v 1.8T 180 PS v poho, v Audi A3 Sportback 2.0 TFSI taktéz, GTI vezme také 95 bez problémů...

Ivoš K.
21. ledna • 15:53

Jste si jisti těmi bi-xenony ? V ceníku na českých stránkách VW jsem je našel také, ten ceník už je tam minimálně 14 dní, ale podle mých informací má GTI nakonec jen běžné xenony, tedy alespoň v Německu.

Prý nedostal homologaci od TÜV, tak opravovali v D všechny ceníky a nyní je nabízen bez bi-xenonů (jen s xenony)

mida
22. ledna • 10:09

bi-xenon není dvojitý xenon, ale xenon na potkávačkách i na dálce (proto "bi"), ale vždy je u toho ještě samostatná halogenová dálka na blikání a překrytí reakční doby při přepnutí xenonovýho světla z režimu potkávačky na režim dálky. Navíc bi-xenon má i dynamickou regulaci sklonu, ne jen statickou. VW s tím začalo ve faceliftu B5 od r. 2000 a teď to dávaj do každýho nově uváděnýho modelu od tý doby.

Dix
21. ledna • 16:10

V Golfu V jsou bi-xenony,zkus si konfigurátor na českých stránkách volkswagenu.Teď jsem se díval a u Golfu GTI jsou bi-xenony také.

voigh
6. února • 2:27

ale za priplatek  > 30000 Kc

to webmaster - z diskuse se nijak nejde dostat na clanek

a klikanim na linky v IFRAME se mi dostane chyba

Al Bunda
21. ledna • 14:41

Vnější výbava

  • 3 dveře

  • Pato
    21. ledna • 13:44

    Jeremy v TopGear (BBC) sa tvaril znacne nadsene...  ... zatial som s tym nesiel, ale jemu sa da verit...

     

    Petr
    21. ledna • 13:16

    Pekne, pomer vybava + vykon + cena je naprosto super. Je to jeden z mych favoritu. Sice si hodne lidi drekne, ze je to "jenom" VW, ale je to super kara, konecne poradne GTI.

    Joey
    21. ledna • 13:15

    No cekal jsem vic. Ten motor neni spatny, ale ten interier je desny. Interier z Fabie je zcela srovnatelny, coz vzhledem k cene a kategorii auta je docela tristni.

    Kdybych si mel vybrat, tak v tehle kategorii beru radsi BMW 1 nez Golfa. Za temer stejne penize mam krasne auto se srovnatelnou vybavou a vynikajicim podvozkem a muzu si vybrat jestli naftu nebo benzin.

    Jozo
    31. ledna • 20:35

    To je videt ze jsi nesedel v Golfu a/nebo Fabii. Interier Golfu je mnohem kvalitnejsi a luxusnejsi nez ten Fabie. Volkswagenum se da vytykat lecos, treba cena, ale zpracovani interieru i kdyz nudne je vysoce kvalitni,
    ostatne viz:
    http://www.telegraph.co.uk/motoring/main.jhtml?xml=/motoring/2004/11/05/emfvw06.xml

    Inside, ..., all maintaining the fine finish, comfort and well-designed controls for which VW is renowned.


    a take
    http://motoring.independent.co.uk/road_tests/story.jsp?story=580875
    http://www.carpages.co.uk/volkswagen/volkswagen_golf_gti_01_12_04.asp?switched=on&echo=856029030

    Petr
    21. ledna • 13:33

    Za tuto cenu srovnatelné BMW 1 neseženete, 120d stojí 755 kKč a to nemá ani klimu. A výkon jenom 120 kW. V benzínu jen slabých 110 kW.

    Joey
    21. ledna • 16:00

    A kolik stoji ten Golf? A kdyz prictu 5 dvere, Climatronic, CD prehravac...

    Dynamicke parametry jsou srovnatelne, vede sice o chlup Golf ale neni to nic zasadniho.

    Ve srovnatelne vybave jsou si ty auta cenove podobne, u tehle kategorie uz neresim jestli je tam rozdil 20k nebo ne.

    Pavel
    21. ledna • 16:09

    BMW 120d nemá rádio (+20), klimu (+50), sportovní sedačky (+20), 17" litá kola a hlavně mu zcela chybí místo vzadu. Ideální pro dva lidi, ale vozit vzadu někoho dalšího nejde. Takže klidně se dá porovnat GTI 3d, protože i BMW jsou ty zadní deře k ničemu.

    GTI CD má, má i klimu (i když jen Climatic), za dualzone se příplácí jenom 5600. A potom je tu rozdíl 27 kW, že.... Ten rozdíl v cenách bude daleko větší, okolo 100 kKč a to už jsou nějaký peníze.

    matuS
    24. ledna • 23:18

    to co je za blbost, v bmw 1 som sedel aj v predu aj vzadu a vzadu sa dvaja ludia mensi ako 180cm pohodlne vojdu.

    Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
    Petr Broža
    26. ledna • 20:59

    To ano, lidé menšího vzrůstu se dozadu nacpou ;)

    RGFaktor
    21. ledna • 12:21

    To auto je tak neskutecne nudny. Hruza. Kdyby neco udelali s designem a kvalitou, tak by se o tom dalo uvazovat.

    Elvis
    21. ledna • 12:10

    pan broza:

    1) toto je typicka hlaska servera autorevue.cz ked si chcem pozriet nejaky clanok a opakuje sa to VELMI casto, neda sa tym nieco spravit???:

    Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80004005'

    [DBNETLIB][ConnectionOpen (Connect()).]SQL Server does not exist or access denied.

    /Article/Show_Article_INC.asp, line 332

    2) nikde som nenasiel info o tom ci bude golf gti osadeny LSD na prednej naprave, bez nej to bude zase len lahky super pre auta ako civic type r ci podobne. Mate o tom nejake informacie?

    Petr Broža
    21. ledna • 12:17

    Občas spadne SQL, ale pokud se to stane, bývá do pěti až deseti minut nahozen. O LSD jsem v tiskové zprávě ani nikde jinde nečetl.

    Jozo
    31. ledna • 20:47

    Rad bych podotkl, ze SQL pada obcas casto...
    Vase servery jsou jedine vetsi news servery v cechach, ktere s tim maji chronicky problem ale zatim to vyvazujete docela ctivym obsahem :)
    Na to bych ovsem byt Vami nespolehal naporad...

    To ze mate microsoft(jak se zda) neni omluva - i ten by se mel dat vyladit tak aby nepadal...

    Karl Hungus
    21. ledna • 13:53

    Co je to LSD ? rád se poučím.

    Petr Broža
    21. ledna • 14:34

    Diferenciál s omezenou svorností

    Jméno a příjmeni
    21. ledna • 14:51

    Proste neco jako THC, ale s vetsim ucinkem

    demeter
    21. ledna • 11:48

    Krásný, ale nezabydlej se v tý předni masce včely?

    Doporučujeme

    Články odjinud