Volkswagen Golf GTI Adidas i na českém trhu, připlatíte si 64 tisíc

Volkswagen Golf GTI Adidas i na českém trhu, připlatíte si 64 tisíc

Již v květnu jsme vám představili omezenou edici Adidas stávajícího Golf GTI šesté generace. Spojením úsilí Volkswagenu a značky Adidas vznikl specifický automobil, který se pravděpodobně stane vyhledávaným sběratelským kouskem, jak ostatně ukazuje osud klasických modelů, například dvou edic modelu Golf Pirelli GTI (1983 a 2007) nebo modelu Golf GTI Edition 30 (2006).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Novinka se vyznačuje individualizovanou výbavou exteriéru a interiéru, která zahrnuje mimo jiné nově navržená osmnáctipalcová kola „Serron“ z lehkých slitin a speciálně vyvinutý design sportovních sedadel „White Stripes“. Vůz je sériově vybaven bi-xenonovými světlomety a zadními světly v LED optice. Novinkou je také speciální bílá barva „Oryx“ s perleťovým efektem.

Golf GTI Adidas pohání nezměněný přeplňovaný dvoulitrový zážehový motor 2,0 TSI o výkonu 155 kW (211 k). Z klidu na 100 km/h vůz zrychlí za 6,9 s a dosáhne rychlosti 240 km/h.

Na český trh vstupuje Golf GTI Adidas s cenou 781 300 Kč pro verzi s manuální převodovku a 836 500 Kč s dvouspojkovou skříní DSG. Oproti standardním GTI si tak za tři pruhy Adolfa Dasslera připlatíte necelých 64 tisíc Kč.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Volkswagen Golf GTI Adidas
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků