První jízda s novým Volkswagenem Golf GTI: Devět řemesel, poosmé třída!

p 22  |  16. 08. 2020 08:47

Až na ten predok a cenovku super auto ako vždy.Konkurencia sa zväčšuje /napr. i30 N / ale GTI je a aj bude špička triedy.Bral by som ho ale radšej s manuálom.Golf je jednoducho Golf.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  16. 08. 2020 09:28

Je úsměvné, když za konkurencí zaostává VW, napíše se, že většina konkurence není tak dobrá pro ježdění na každý den

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  16. 08. 2020 09:39

A přitom ani to už dávno není pravda. i30N, Civic i Mégane jsou stejně dobře použitelné.

Odpovědět  |   | 
Tak to není  |  16. 08. 2020 10:30

To nejsou. I30N nemá automat, je velmi hlučné a stále střílí z výfuku. To určitě není daily car. Beru to jako vlastnost a zacílení vozu, ne jako nevýhodu.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  16. 08. 2020 10:50

Automat není podmínkou pro denní použitelnost. To by nebylo použitelných 90 % aut, protože jsou jen manuály. i30N je hlučná jen když ji chceš mít hlučnou.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  16. 08. 2020 11:02

I30 je Hyundai. Takze to vylucuje pouziti jako daily car.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  16. 08. 2020 12:27

Za tvou zaostalost Hyundai nemůže.

Odpovědět  |   | 
koncernový antipíčus  |  16. 08. 2020 13:38

Každý kundaj se provinil už tím, že byl vyroben. Je to plýtvání přírodních zdrojů a mělo by se to zakázat.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  17. 08. 2020 09:00

Zvláště když překonává konkurenci, to je neodpustitelné

Odpovědět  |   | 
Luxgen  |  17. 08. 2020 02:02

Fuj i30 tady ani nevyslovujte. Je to paskvil horší než pokažený traktor Golfík neznám, za mě průměr, chtělo by to Bmw M5

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  16. 08. 2020 11:36

Je zvláštní, když konkurenci se něco vytýká, ale Golfu to samé ne (například elektronická ruční brzda, cena). Trochu jsem si osvěžil paměť přečtením testu Focus ST. Asi by se měli redaktoři domluvit, jak se co hodnotí. Nevím v čem je tedy Golf tak výborný, když u Focusu to hodnocení vypadá lépe prakticky ve všem.
https://www.autorevue.cz/test-ford-focus-st-plus-p... ...
"Focus ST je každodenně použitelný, prostorný rodinný hatchback. Rozumně komfortní a zcela schopný s naprostým minimem ústupků absolvovat jak každodenní pojížďky po městě, tak dlouhé dálniční přesuny – výfuk je šikovně naladěn tak, že ani ve vysokých rychlostech a vyšších otáčkách zbytečně nehlučí, pokud ostřeji neakcelerujete."

Odpovědět  |   | 
ACE  |  16. 08. 2020 11:44

Přesně Golf je prostě nejlepší tak nějak ze zásady a tak to bude i když ostatní budou mít lepší parametry.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  18. 08. 2020 07:12

Nemůže mít tažný možná tak v naftě.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  18. 08. 2020 11:24

Než něco takového napíšeš, tak si to nejprve ověř a nepiš blbosti. Tažné samozřejmě Focus ST může mít a je v ceníku uvedeno. Můžeš si nechat udělat přípravu (2200 Kč), nebo dát pevné tažné (16000 Kč), případně elektricky sklopné (26300 Kč).
https://www.ford.cz/content/dam/guxeu/cz/cs_c... ...

Odpovědět  |   | 

tak zásadně nebudu nikoho kamenovat, tohle auto je tak max na měsíc, je to prostě jen pro řidiče co předjíždí za každou cenu, třeba na přechodě, světelné křižovatce, šrankách atd. A to pšuknutí po ubrání plynu mě dělá traktor honda, auto co má elektronický plyn by to v dnešní době dělat nemělo. prostě GTI je okrajová záležitost a lépe se mě četl test hybridní toyoty nebot ona má menší co2, tipl bych u golfa každý pšuknutí jak zhoří to palivo, tak 25g-co2 a když si spočítáme, že třeba toho pšuknutí je na 10km 8x i více neboť s GTI jezdí lidé co neumí předvídat, je na pováženou kdo tomu dal homologaci.

Odpovědět  |   | 
polo  |  16. 08. 2020 10:05

Jestli se ti líp čte článek kvůli tomu, že má jeho subjekt menší CO2, tak jsi opravdu dobrý euroobčan.

Odpovědět  |   | 

prdlajs, podívej se na techniku v turecku a potom něco piš.

Odpovědět  |   | 
homer  |  16. 08. 2020 21:12

zacneme tureckejma zachodama tam je ten technickej naskok nejvic patrnej!

Odpovědět  |   | 
.  |  16. 08. 2020 21:46

Odpovědět  |   | 
fero  |  17. 08. 2020 11:31

No a tu je prave vidiet aky si mimon. Ze ty mas zdravotne problemy :)

Odpovědět  |   | 

homére-zdravotní problémy nebudeme probírat, ale technické jaký je rozdíl mezi tureckým a českým...myslím, že turci mají kvalitnější keramiku a lepší silikonový těsnění. Podívej se na turecký autobusy jakou mají tu místnůstku a ty naše. jestli si feták, tak turecký pro ty diody nesnášíš.

Odpovědět  |   | 
homer  |  18. 08. 2020 08:31

tureckej hajzl je pojem, spolu s tureckym hospodarstvim a tureckym medem je to nejvetsi prinos svetovy civilizaci a pokroku

Odpovědět  |   | 

to říká pražák černý, píše se rok 2020, zajed do turecka a uvidíš, že česká republika je skanzen nemoderní techniky, tam to nediktuje EU, tam dělají, makají. Stačí se podívat na ty moderní dolmuše o autobusech se nebudu zminovat, prostě my jsme národ co si bude pořád říkat, že jsme nejlepší a ujelo nám všechno.

Odpovědět  |   | 
...  |  16. 08. 2020 10:54

Trapný pokus o provokaci se

Odpovědět  |   | 

možná, ale nechtěl jsem se tě dotknout, kdyby sem bylo možné dávat svoje odkazy na videa, tak palubní kamera by ti ukázala co u nás jezdí v koncerně- tak počítej přestupky- přejetí plné čáry, potom předjetí na přechodě...předjetí dalšího auta v križovatce(světelná) potom změna přes plnou a nakonec zakazané předjetí na přejezdu.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  16. 08. 2020 10:18

Všeobecně je otázkou, proč by měla být u HH univerzálnost výhodou? Každý si na to musí odpovědět sám, za mě je to protimluv.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  16. 08. 2020 10:24

Nebyly právě vždycky HH o tom? Přes týden klidné auto na rodinné cesty, o víkendu sportovní vyžití. Auto pro ty, kdo nemohli mít současně rodinný hatch a sportovní kupé. Taky od HH nečekám jednoúčelovost, na to nepotřebuji hatchback, ale koupím si třeba BRZ.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  16. 08. 2020 10:57

No v tom je právě ta sranda, nebyly. O univerzálnosti byl vždycky jen a pouze Golf. A z nějakého důvodu, znalí ví, se tento "parametr" začal vyzdvihovat. Prostě a jednoduše, když v ničem neexceluješ, tak se vytáhne stará dobrá univerzálnost a tento "test" je toho krásným důkazem. Přímo učebnicový příklad.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  16. 08. 2020 11:03

Ale lidi to chteji. Ktery jiny HH se prodaval kdy vice?

Odpovědět  |   | 
polo  |  16. 08. 2020 11:11

Třeba Peugeot 205 GTI byl super.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  16. 08. 2020 12:29

Všechny HH byly vždycky jen rychlou verzí základních modelů. Jen pár výjimek byly vyloženě jednoúčelové kousky (Renault 5, Clio s šestiválcem), ale vše ostatní byly univerzály. Krásný v tom byl třeba Nissan Sunny.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  16. 08. 2020 12:50

Nesmysl a třeba Honda by ti mohla povyprávět, jaký byl a je Type-R univerzál. Vždyť to byla a je jedna z nejčastějších výtek, že to byla a je jednoúčelová záležitost. A to se samozřejmě netýká jen Hondy. Ne ne, některým jak vidno smysl HH stále uniká.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  16. 08. 2020 15:39

Ano, stále ti uniká.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  16. 08. 2020 17:24

Kdybych mel koupit jednoucelove auto na sport, proc HH???

Odpovědět  |   | 
Chytrak  |  16. 08. 2020 18:18

No vzhledem k tomu ze gti kategorii hot hatch v podstatě založil, tak je univerzálnost jako základní atribut všech gti jaksi vlastní cele kategorii.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  16. 08. 2020 21:14

Napisat, ze GTI v podstate zalozil kategoriu HH je ako pisat, ze Glenn v podstate zalozil lety do kozmu. GTI ani zdaleka nebol prvy hot hatch, tak ako Audi Quatro nebola prva 4x4 atd.

GTI ma este jeden problem - odmysli si PR a mytus a zistis, ze v kazdej generacii mohol GTI bodovat len svojou priemernostou, pretoze konkurencia vzdy vedela postavit lepsie, kvalitnejsie, vykonnejsie a praktickejsie auta.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  16. 08. 2020 22:21

Jenže ta průměrnost vyhovuje nejvíce lidem. GTI má přiměřený výkon, prostor, pohodlí i stabilitu. Konkurence vyniká vždy v něčem, ale jiné stránky má slabší. Golfu se ale docela blíží i30, taky všestranné auto bez výrazných excesů oběma směry.

Odpovědět  |   | 
.  |  16. 08. 2020 11:43

Protože prapodstatou konstrukce HB je universalita, motor vpředu napříč aby se ušetřilo co nejvíce prostoru pro posádku a zavazadla na co nejmenším půdorysu. A to jde zcela evidentně proti sportovnosti, protože přední pohon a převaha hmotnosti na předku nikdy nedovolí postavit skutečně vyvážené řidičské neřkuli sportovní auto. Prptimluv je naopak snaha dělat z HH, sporťák. U HB byť se silným motorem je naopak logické ctít tu universalitu kterou má zakódovanou v genech (motor vpředu napříč a přední pohon). Sporťáky se prostě staví jinak a samozřejmě jejich sportovní koncepce (motor uprostřed, pohon zadku nebo všech kol) jde přímo proti universalitě a denní použitelnosti. Prostě buď mám pivovarského valacha byť s velkým výkonem nebo dostihového koně, křížit je mezi sebou je pitomost.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  16. 08. 2020 12:38

.: Přesně tak, ale zároveň je to z tvé strany nechtěné potvrzení mnou řečeného. HB je univerzál, Hot HB je ale záměrný odklon od univerzálu ke sportovci (Honda by o tom mohla povídat). A právě proto by měla být univerzálnost při hodnocení HH naopak nevýhodou a ne výhodou.

Odpovědět  |   | 
.  |  16. 08. 2020 13:33

Odklon HB ke sportovci je právě to křížení pivovarského valacha s dostihovým koněm, dostihový kůň stejně nevznikne a původní vlastnosti jdou do kelu.

Odpovědět  |   | 
Gordon  |  16. 08. 2020 14:10

Musím s tebou souhlasit. Vůbec nerozumím Renaultu, který je schopný vyrvat zadní sedačky, na místo zadních cestujících nacpat výstuhy a prsit se časy Megane z okruhů a na druhé straně dělat A110, skutečný sporťák s ideální koncepcí a ten zanedbává jak může. Myslīm, že časy z okruhu je to poslední co kupce HB/HH zajímá (prodeje Megane podle toho v poslední době vypadají a Renault uvažuje jestli jej zařízne nebo předělá na padesátý crossover) a vedle toho A110 také živoří, protože kašlou na silnější motory, na další vylepšování sportovních vlastností a to je přesně to co zajímá kupce sporťáků. Takže nakonec Meganu dává v prodejích sodu Golf a A110 třeba Cayman.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  16. 08. 2020 17:06

Zrovna tohle udělal Golf taky.....

Odpovědět  |   | 
ACE  |  17. 08. 2020 16:44

Pro toho slaboduchého minusáře, o tom se nedá hlasovat, to se prostě stalo

Odpovědět  |   | 
ACE  |  18. 08. 2020 18:22

Až tak slaboduchého???

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  16. 08. 2020 10:56

GTI,GTD.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  16. 08. 2020 11:03

Golf je prostě sázka na jistotu při výběru auta v nižší střední třídě. Golf je výsledkem mnohaleté evoluce. Nabízí kvalitní zpracování detailů, je ergonomický, dobře jezdí a nabízí i dobré motory a výbavu - je z čeho vybírat a sestavovat podle požadavků na míru. Kromě dlouhých verzí i krátký HB. Spolehlivost je též solidní. Napadá mne kacířská myšlenka - proč se nevyrábí i v Boleslavi místo Octavií? Jsou si natolik vlastnostmi podobní, že je asi zbytečné vyrábět je v podobě dvou značek. Zejména, když je Golf vždy o kousek lepší než Octavia. (Platí to obdobně i pro SEAT Leon.) Možná by se daly uspořit peníze na vývoji a následně na výrobních nákladech a snížit cenu na úroveň Octavií. Co by potom zákazníkovi chybělo? "Individualizace" v podobě škrabky na sníh ve víčku nádrže? Simply Clever?

Odpovědět  |   | 
.  |  16. 08. 2020 11:09

Co by chybělo? Asi ten kufr "sedanu".

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  16. 08. 2020 12:32

Nový Golf ergonomický není. Ovládání se jim tragicky nepovedlo, i ten vysmívaný Peugeot je o dvě třídy lepší.
A proč vyrábět jen Golf, když je Octavia tak oblíbená? Nesmyslnost tvé úvahy dokazuje Scala. Měla nahradit Octavii jako nejprodávanější model značky a kde je jí konec?

Odpovědět  |   | 
.  |  16. 08. 2020 14:06

Čekal jsem, že se ozve nějaký hlupák, co neumí číst a nepřemýšlí nad obsahem přečteného a hned plácne s neomylnou jistotou svoji "pravdu". Allamarein - "znalec" každým coulem... ("odbornost" v hodnocení projevil kategorickým tvrzením, že Peugeot je hned "o dvě třídy lepší"...). Ergonomii každý vnímá jinak a záleží na každém, co mu vyhovuje a co si vybere. Neznamená to ale to, že co mu nevyhovuje, je "tragicky nepovedené", jak to prohlašuje "expert" na všechno - Allamarein.
Golf má k Octavii blíže než Octavia ke Scale. Moje kacířská myšlenka spočívá v tom, že pokud by Golf byl o 100 tisíc levnější a levnější než Octavia, zákazníci by byli s Golfem spokojeni a vůbec by jim Octavia nechyběla. Proč v koncernu násobit náklady a vývoj, homologaci, crash testy, marketing, školení,... a pod. v případě velmi podobných aut a nezaměřit se na optimalizaci zmíněných souvisejících nákladů?
A štěpit v rámci jedné značky úsilí mezi Octavii a Scalu, to už je pomalu komické, zejména, když prodejní výsledky a počty prodaných aut ve srovnání s konkurencí nejsou nijak ohromující (pro debily poznámka, že český trh z hlediska počtu prodaných aut je zanedbatelný a nepomohlo by, i kdyby Škoda obsadila 100 procent trhu.)
Jo a Allamareine, já s tebou nemíním diskutovat, odeber se jinam, vytvoř si svoji větev diskuse, já se do tvojí větve určitě "hrabat" nebudu. Jakákoliv diskuse s tebou , nemá pro mne smysl, to jsme už spolu nedávno probrali...

Odpovědět  |   | 
Josef  |  16. 08. 2020 14:08

Zapomněl jsem se podepsat, ale asi každý poznal, že jsem to byl já.

Odpovědět  |   | 
Dumátor  |  16. 08. 2020 14:39

Golf ale je levnější než Octavia. Vem si 1.5 110kw a vezmi v úvahu torzku x víceprvek. A u předcházejíci generace platilo, že u vw jsi dostal větší % slevu.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  16. 08. 2020 15:13

Díky za poznámku Dumátore. Já ceníky nesleduji. Ale když jsem se v práci ptal, proč máme služební Škodovky, tak mi bylo řečeno, že to vyjde levněji než VW. V každém případě jsem doplatil na politiku koncernu VW, když moje služební Octavia nemá víceprvek na rozdíl od Golfu, který se stejnou motorizací ten víceprvek má. Je řada dalších detailů, které poznám a pro které bych dal přednost Golfu před Octavií. Samozřejmě se ale dá jezdit i s tou Octavií... Je ale v tom to ALE... (když to přeženu, dá se jezdit i s tou Dacií...)
Pokud je Golf levnější než Octavia, není co řešit. Připomínám též možnost u Golfu výběru silnějších motorů a hlavně tu krátkou "nadupanou" verzi GTI, která poskytne určitě dynamičtější svezení než Octavia RS.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  16. 08. 2020 15:36

A na tenhle taky - zatím jen 9 minusů.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  16. 08. 2020 15:45

Asi to bude tím, že prostě píšeš naprosté kokotiny.

Odpovědět  |   | 

každý napíše svoje moudra a je na diskutujících mu říci to, že octavie se liší od golfa hlavně kufrem a kdyby se tady mohlo vkládat něco, tak bych mu ukázal, že liftback je delší než hatback a tudíž dražší. Golfa si kupovali důchodci a socky, kteří nemají co vozit a tak ten kufr nepotřebují. A včil préj ti důchodci toho golfa nechcou.

Odpovědět  |   | 
LADA  |  16. 08. 2020 22:38

Copak Golf nema verzi combi s kufrem 605 litru? Komu to nestaci, muze koupit Tourana s kufrem 834 litru a Sharana s kufrem 955 litru, coz Skoda nenabídne. Zkratka u VW si lze vybrat vsechno a u Skody jen neco. Josef ma pravdu. Kdyby Skoda vyrabela wolkswageny, nic by se nestalo protoze VW ma cely sortiment vcetne uzitkovych aut a i toho Passata ma ve vylepsene verzi Arteon.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  16. 08. 2020 22:55

Jenže lidi nechtějí jen hatchback nebo kombi. Kdyby ano, dávno by Octavia sama skončila. Ale ne, stále je o ni zájem, navzdory všem plácalům. Touran a Sharan jsou něco jiného a kdo chce Octavii, nepůjde pro obludného Sharana. Což nejlíp dokazuje i fakt, že Sharan končí bez nástupce. Počet zájemců o Golf je omezený, stejně jako o cokoli jiného od VW. A fakt nejde říci, že by se měl dělat jen Golf, protože plno lidí ho prostě nechce.

Odpovědět  |   | 
.  |  16. 08. 2020 23:59

Golf se vyrábí taky ve verzi "sedan". Co by chybělo? Golf je nejprodávanější. Octavia proti Golfu nemá hatchback. Lidi by se bez Octavie obešli. Většina by volila Golf a zbytek jiný model VW nebo i značku, svět by se nezbořil. Lidi berou Škodu jako člena koncernu VW a vědí, že se jedná o koncernovou stavebnici a hodně dílů je společných a kvalita podobná. Rozdíly jsou menší než při usednutí do aut jiných koncernů.
https://www.vw.com/models/jetta-gli/...
https://www.auto.cz/galerie/ekonomika/88867/t... ...

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  17. 08. 2020 07:59

Sedan a liftback není totéž. Sedan se v Evropě neprodává, zatímco liftback lidi milují.
A jak špatná je sázka na jeden model by ti měl dokázat současný propad Golfu a problémy s novou generací. Jenže jako VW řiťolezec zjevně nemáš kapacitu to pochopit.

Odpovědět  |   | 
LADA  |  17. 08. 2020 08:14

Podle prodanych Octavii liftbacku versus combi to na zamilovanost nevypada, pouze jako alternativu. Je dobre vice alternativ kvuli vyberu. Propad Golfu je diky i tomu, ze mu prebira zakazniky Octavia. Porad je ale Golf jednicka a Octavia za nim poctem prodanych silne kulha. Tobe to ale kulha jinak a jinde Almarajne.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  17. 08. 2020 11:14

Propad Golfu fakt nemá s Octávií nic společného. Ale to ví každý, kdo jen trošku umí číst.

Odpovědět  |   | 
LADA  |  17. 08. 2020 11:47

Kazdy prodejce ti rekne, ze zakaznici porovnavaji v koncernu VW nabidky vsech 3 znacek a rozhoduji se. Někdo pro toho Golfa, jiny pro Leon a jiny pro Octavii. To, ze cena Octavie byva argumentem ktery rozhoduje v Nemecku a i jinde v Evrope aby ji dal zakaznik prednost pred Golfem, to vi vsichni a není to o cteni, ale o premysleni a sledovani reakci managementu koncernu, který moc dobre vi jakou konkurenci dela Skoda domácímu VW. Trnem v oku koncernu VW je krome Octavie i Superb.

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
Allamarein  |  17. 08. 2020 14:01

Jsi naprosto mimo.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  17. 08. 2020 17:19

LADA je naprosto mimo, konstatuje "mimoň" Allamarein...

Odpovědět  |   | 
Josef  |  17. 08. 2020 22:44

Díval jsem se do tabulky nejprodávanějších aut v Evropě v roce 2019, jak tady někdo dal odkaz:
https://www.auto.cz/galerie/ekonomika/88867/t... ...
- a mezi 25 nejprodávanějšími auty jsou srovnatelné s Golfem kromě Octavie akorát Focus a Peugeot 308. S použitím logiky v případě, že by Octavia skončila (teoreticky, míněno jako "kacířská úvaha" - vysvětlení pro méně chápavé, aby nedostali hysterický záchvat...), tak nejpodobnější náhrada je ten Golf. Čili většina by přešla ke Golfu, něco by šlo možná k Focusu a něco možná k té 308. Samozřejmě by to ovlivnila cena. Někteří zákazníci Octavie by samozřejmě přešli třeba k SUV (už v Česku přechází ke Karoq...). Myslím si, že za poklesem prodeje Golfu je právě ta kategorie SUV - Tiguan je na 5. místě a prodalo se ho o tisíc kusů více než Octavií. Také T-Roc s 208 tisíci prodaných kusů asi též něco odčerpal tomu Golfu. Móda je móda a SUV vedou úspěšné tažení na ostatní kategorie... Zajímavé je, že se do první pětadvacítky nejprodávanějších aut nedostalo žádné SUV Škody. A před Fabii na 23. místě se hned za Golf pověsila trojice Clio, Polo, Fiesta a na 5. místě Peugeot 208, na 11. místě Opel Corsa, na 14. místě C3 a na 15 Yaris.
Když to shrnu, tak se moc nedivím změně ve vedení Škody, očekával se asi lepší výsledek v počtu prodaných aut. Vždyť mezi nejprodávanější pětadvacítku aut se se 2 modely dostala Dacia se Sanderem na 7 místě a Dusterem na 12 místě, což je lepší výsledek než předvedla Škoda s 10. a 23. místem. Ostatní značky třeba Ford nebo Peugeot si může každý vyhledat sám. Zkrátka Škoda v prodejnosti nezi nejúspěšnějšími značkmi nic moc, ale je na tom lépe než SEAT, který se do pětadvacítky nejprodávanějších aut nevešel.

Odpovědět  |   | 
LADA  |  17. 08. 2020 08:05

V koncernu delaji 3 Golfy - Golfa, Octavii a Leona. Z nich je nejlepsi Golf. O tom Josef polemizoval jestli by nebylo lepsi soustredit se na jednoho a delat ho jeste lepsiho za mensi penize. To si nepochopil? Kdo se svezl s tou koncernovou trojkou, tak pozna koncernovou spojitost a podobnost trojcat. Odlisnost clovek pozna kdyz presedne do auta jine znacky mimo koncern VW treba do toho tebou zminovaneho Peugeota. Kazdemu a taky Josefovi je jasne, ze se Octavia a Leon budou dal delat vedle toho Golfa. Vis co je to polemika Almarajne? Ten Touran a Sharan byl pouzit na Petr.r, ktery uvadel jako argument kufr. Komu jde o poradny kufr a nestaci mu 605 litru Golfa, tak si u VW muze vybrat jiny model. U Skody ne. To ze Sharan konci, ukazuje ze VW prisel na to, ze nemusi delat 3 obludy - Touran, Sharan, Van a ze jich muze byt mene.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  17. 08. 2020 11:12

Ty ani Josef nechápete, že Golf automaticky nepřetáhne VŠECHNY kupce Octavií a Leonů. Takže nejde přestat vyrábět tři modely a čekat, že ten první z nich pak bude levnější. Kdo chce Octavii, nekouká po Golfu. Kdo chce Leon, nekouká po Golfu. Možná by prodeje vzrostly o deset procent, ale cena kvůli tomu o třicet. Jednoduchá ekonomika, ale VW fanatici zjevně nepoberou ani to.
Kdo chce kombi nebo liftback s velkým kufrem, fakt nepůjde pro MPV krabici. Taky jsem vybíral mezi MPV, SUV a hatchbackem, vše s podobně velkým kufrem. Vyhrál hatchback, protože má nejlepší rozměry. To samé platí u kombi. Všechna MPV se potýkají s propadem prodejů a bude ještě hůř. Končí nejlepší z nich, osud dalších je nejistý, protože lidi radši v módní posedlosti koupí SUV.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  17. 08. 2020 11:59

Allamarein: "Kdo chce Octavii, nekouká po Golfu. Kdo chce Leon, nekouká po Golfu." Jak jsi na tuhle blbost přišel? Už z logiky věci to je nesmysl.

Odpovědět  |   | 
LADA  |  17. 08. 2020 12:37

cekam, co z Alemajna vypadne, jeho kulhavost je kazdymu srozumitelna krome neho. Nejzajimavejsi je jeho presvedceni o jeho neomylnosti. Uz zde v nejake diskusi zaznelo ze jedine blazen tvrdi ze je neomylny a ani to Alemajnovi nestaci aby slapl na brzdu.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  17. 08. 2020 13:58

Octavii nebo Leona kupuješ kvůli tomu, že ti na nich vyhovuje to, co Golf nemá. Kupci Leonu nejčastěji jdou po designu, který je u Golfu... no... přinejmenším nudný, spíš zoufalý. Kupci Octavie jdou třeba po prostoru, který Golf nenabídne. Máš pravdu, úplně primitivní logika, až se divím, že to tolik blbců nepochopí.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  17. 08. 2020 14:54

Allamarein: Pro blbce je každý blbec, víme? Nachytal jsem tě na švestkách a teď se z toho snažíš vybruslit, ale opět marně. Tak ještě jednou. Kde bereš tu jistotu, že kupec Leonu neměl ve výběru stejně tak Golfa, Octávii, a x dalších modelů? Jak můžeš kategoricky tvrdit, že kupec Octavie nebo Leona nekouká po Golfu? No nemůžeš, protože to prostě z logiky věci nemůžeš vědět a pouze vaříš z vody. Přání je otcem myšlenky, to je asi tak jediné. Ostatní urážíš, ale sám máš máslo na hlavě. Uznat chybu? U tebe nepředstavitelné. Stejně jako u mpolana, jaká to náhoda. Včera mi stačila Honda, abych tvoji teorii roznesl na kopytech. Dneska ses střelil do nohy sám.

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
Allamarein  |  17. 08. 2020 16:10

O neuznávání chyb a střílení do vlastních nohou toho sám víš nejlíp, co? Ale já nejsem ty, mě k sobě netahej, jo?

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  17. 08. 2020 16:11

A mimochodem, co se týká té tvé Hondy, to už prostě jen nestálo za reakci, protože to byl opět naprostý nesmysl.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  17. 08. 2020 16:55

Allamarein: Nestálo za reakci? Jo, tak ten byl dobrej Teď už to neokecáš, mladej. A to tvoje dnešní kategorické vyjádření, které bylo též rozmetáno, jsi raději taktně přešel, co? A ty budeš někoho osočovat, že mění nicky. Mpolan z tebe čouhá jako sláma z gumáků.

PS: Jasně, všichni píší nesmysly jen ty jsi letadlo. Máš tam ještě nějakou perlu? Udělat ze sebe diskuzní jelito ti šlo vždycky na jedničku a změna nicku na tom nic nezměnila. Jsi průhledný jako papír.

Odpovědět  |   | 
LADA  |  17. 08. 2020 12:20

Napsal sem - Propad Golfu je diky i tomu, ze mu prebira zakazniky Octavia. Pokud bys cetl pozorne tak bys vedel, ze - I TOMU neznamena, ze za vsechno muze Octavia, ale ze tech faktoru je vice. Co se tyce kufru, tak opakuji, ze to byla reakce na Petr.r. Tak jako tobe vyhovuje velikosti kufru hatchback, tak mi zase cokoliv s 520 az 550 litry. Je mi tedy jedno stejne jako tobe jestli ma treba ten Golf Variant 605 litru nebo Octavia 640 litru. Ale sou jini, kteří kvůli 10 litrum kufru sou schopni zmenit vyber auta. Nema to nic spolecne s logikou stejne jako moda SUV. Co se tyka liftbacku Octavia tak nekomu vadi mensi tuhost kastly a radeji voli combi. Nekdo neda dopustit na poctivyho sedana, ktery ma tuhost kastly nejvetsi. Paradox je v tom, ze to pozna jen naproste minimum ridicu pri extremnim zpusobu jizdy. Co se tyka tvojeho - bude jeste hur, tak to se muze projevit naprosto rozdilne a nikdo presne nevi jak a nebude to jen o MPV. Vliv koronavirove krize, politiky a ekonomiky a tlaku na uspory muze prinest radu zvratu ze soucasneho pohledu nelogickych.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  17. 08. 2020 14:00

Jasně, takže jsi potvrdil, že o tom nic nevíš, ale o to více keců kolem...
Josefe, ani schováním za jinou přezdívku svou grafomanii nezamaskuješ.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  17. 08. 2020 17:14

Allamareine, jsi opět mimo a reaguješ poněkud hystericky bez argumentace. Jestli jsem já LADA, tak ty jsi Zelí a Petr.r. a za toho Allamareina se schováváš.
Možná trpím grafomanií, ale to, co napíši, má hlavu a paty. To, co napíšeš ty, to nemá nic, ani myšlenku, je to prostě jen takový slovní průjem.
Víš co Allmareine? Otevři si v diskusi vždy svoji větev se Zelím a Petrem.r. My ostatní vám do vaší diskuse zasahovat nebudeme. Budeme se jen dobře bavit a vy budete mít prostor. Budeme spokojeni všichni. Nebudeš se muset zahazovat s námi, s lidmi, kteří nic nevíme, neumíme číst, kteří nemáme stále pravdu jako ty a vůbec na tebe vědomostmi nestačíme.
Poslyš Allamareine, když všechno víš a máš vždy pravdu, jaké bys mi doporučil auto za 1,5 milionu? A jak to dopadne s koronavirovou epidemií, abych věděl kam mám příští rok plánovat dovolenku?

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví

josefe, už jsem ti to psal, nemáš vůbec psát ani zminovat můj nick. Ty prostě si komunista co musí mět pravdu a plánuješ vše na pětiletky. Ta LADA je asi že máš v mozku hvězdu.

Odpovědět  |   | 
Polo  |  17. 08. 2020 11:02

Kdyby škoda přestala vyrábět svoje auta a dělala jenom Golfy, tak jí česká klientela uteče k Hundaji a Kie.

Odpovědět  |   | 
LADA  |  17. 08. 2020 12:28

pokud by byly Golfy levnejsi jak korejci tak by ceska klientela nikam neutekla.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  17. 08. 2020 13:55

Stále ta stejná trapná představa, že všichni chtějí Golf. Ne, nechtějí. Tak jako všichni nestojí o další modlu, iPhone, ani když je levný.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  17. 08. 2020 16:59

Nestačím se divit, jak se moje větev diskuse rozjela.
Jak jsi přišel Allamareine z obsahu diskuse k tvému poznatku, že se v diskusi objevila "trapná představa, že všichni chtějí Golf"? Vždyť to nikde nezaznělo. Tobě opravdu hrabe.
Co je podstatné, to zde už někdo uvedl a odkázal na výsledky prodejů v Evropě za rok 2019:
GOLF 410 330 kusů na 1.místě
OCTAVIA 223 416 kusů na 10. místě
To ti nestačí jako důlaz úspěšnosti Golfu a jeho oblíbenosti? Celosvětově je ten výsledek pravděpodobně ještě výraznější.
Golf všichni opravdu nechtějí, ale chce ho hodně lidí, pomalu dvojnásobek lidí než tu Octavii. A mezi 1. a 10. místem je řda dalších modelů aut různých značek.
Pokud bys měl iPhone, tak bys ho také nenazýval modlou, ale prostě jednoduše konstatoval, že je hold dobrý. Kde jsi sebral informaci, že je iPhone levný?

Odpovědět  |   | 
Polo  |  18. 08. 2020 09:06

Golf je takovej lančmít mezi autama. Padesát let stejná nuda, která neurazí, ale ani moc nezaujme.

Odpovědět  |   | 
učytelka čežtiny!  |  18. 08. 2020 21:44

Ten tvůj hold Pepíčku, tak to je teda dobrý hlod..

Odpovědět  |   | 
Polo  |  18. 08. 2020 09:01

To se ale nikdy nestane. Takže je to debata typu “ kdyby byly v prdeli ryby”

Odpovědět  |   | 

LADA, přečti si článek a potom dej sem odkaz na toho kombíka , kde se dá koupit, skica neplatí.

Odpovědět  |   | 

nejde mě načíst gti 2020 neboli model 2020 variant, jsi neznalec tohle je golf předchozí, poznáš to v interiéru, že nemá tablet nahoře, stejně jak octávia, seat........ prostě koncern je stejný jak vejce.

Odpovědět  |   | 
LADA  |  18. 08. 2020 20:23

Opakovane uz bylo zverejneno ze novy model Golfu Variant bude nejdriv letos v rijnu, to prece vi kazdy. Kdyz te zajima u auta kufr, tak se predpoklada ze to vis. Soucasny Variant ma kufr 605 litru, to ti uz bylo napsano. Ten novy ho bude mit vetsi. To ze koncernova trojka si je velmi podobna uz psal Josef, kterymu by stacila vyroba jen toho Golfu, nejlepsiho z te trojky. Me taky. Podiskutuj si o tom s Almarejnem ktery Octavku povazuje za nezastupitelnou.

Odpovědět  |   | 

ale já chci auto hned a né čekat...nový golf taky má problém a nesměl na značky. Když diskuze je o novým golfu a ty dáš odkaz na výprodej veterána je na pováženou. Já sem jenom napsal, že nový golf se ve variantu-kombi neprodává, ty neumíš diskutovat, josef nepozná kedluben od ředkvičky, mu je to jedno.

Odpovědět  |   | 
LADA  |  19. 08. 2020 16:50

Vis ty co si napsal??? Pro jistotu ti to zopakuji:
petr r. (petrumr)
16. 08. 2020 20:35
každý napíše svoje moudra a je na diskutujících mu říci to, že octavie se liší od golfa hlavně kufrem a kdyby se tady mohlo vkládat něco, tak bych mu ukázal, že liftback je delší než hatback a tudíž dražší. Golfa si kupovali důchodci a socky, kteří nemají co vozit a tak ten kufr nepotřebují. A včil préj ti důchodci toho golfa nechcou.
Taky ti zopakuji, co jsem ti na to napsal ja:
LADA | 16. 08. 2020 22:38
Copak Golf nema verzi combi s kufrem 605 litru? Komu to nestaci, muze koupit Tourana s kufrem 834 litru a Sharana s kufrem 955 litru, coz Skoda nenabídne. Zkratka u VW si lze vybrat vsechno a u Skody jen neco. Josef ma pravdu. Kdyby Skoda vyrabela wolkswageny, nic by se nestalo protoze VW ma cely sortiment vcetne uzitkovych aut a i toho Passata ma ve vylepsene verzi Arteon.
A ty zase na to
petr r. (petrumr)
18. 08. 2020 17:23
LADA, přečti si článek a potom dej sem odkaz na toho kombíka , kde se dá koupit, skica neplatí.
Nikde si nepsal, ze se novy golf "ve variatu-kombi neprodava". Ty nechapes co je to diskuse ani nevis co pises a o cem chces diskuskutovat. Hlavu mas pekne pomotanou a pletes vsechno paty pres devaty. V argumentaci velikosti kufru a alternativy vyberu reagujes: "Když diskuze je o novým golfu a ty dáš odkaz na výprodej veterána je na pováženou." Soucasny Golf Variant je veteran? Nevis co je to veteran a tvoji pomatenost ukazuje tvoje veta: "ale já chci auto hned a né čekat...nový golf taky má problém a nesměl na značky."
Zadna znacka neuvadi na trh modifikace modelu najednou ale postupne s ruznym casovym odstupem. Golf je dobra alternativa a je o neho zajem a ukazuji to výsledky prodeje. Kdo ho chce tak si par mesicu pocka. Nebo si koupi neco jine. Josef radu věci nepozna ale ty nepoznas na rozdil od neho vůbec nic a nevis co sam pises.

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
p 22  |  16. 08. 2020 14:42

Sledujem diskusiu na Autorevue a musím uznať že pán Josef má z diskutujúcich najkomplexnejšie komentáre.Takisto si myslím že Golf je vždy o trošku lepšie auto ako Octávia alebo Leon /tým nechcem povedať že sú zlé / a aspoň za mna ak by som vyberal hothatch tak GTI by bola pre mna jasná volba lebo ako iste všetci vieme už z historického hladiska túto kategóriu vlastne založil Golf a každou generáciou sa zlepšuje.Konkurencia môže byť v niektorých parametroch lepšia /napr.výkon alebo zrýchlenie/ ale ako celok je a bude Golf špička lebo môžeš si kúpiť vyšší výkon /TCR/ chceš štvorkolku /R/ takže tých možností je tam strašne vela a ak si ochotný za to zaplatiť tak nie je problém.Ostatná konkurencia až takúto individualizáciu neponúka a samozrejme je to aj daily car čo je velmi podstatné takže dostávaš 2v1.Ako už bolo napísané Golf je stávka na istotu takže ja tu vidím len dva problémy tj.predok auta a cenu ináč to auto je fakt super.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  16. 08. 2020 15:33

Díky za ocenění p 22. Když už něco píšu, snažím se o obsah a formu sdělení a poskytnout i jiný názor, kerý je odlišný od "názorů" "expertů" s černobílým viděním a často i s prezentcí vyloženého fanatismu. Hloupost a primitivismus některých jedinců je asi zbytečné připomínat.
Co se týká toho vzhledu, tak asi bych byl nejspokojeněnjší, pokud by Golf byl oblečen do "kabátu" Octavie a podobně i Passat do kabátu Superbu. Pro mne ale vzhled není zásadní problém, pro mne je důležitější propracovnost interiéru a zážitek za volantem. To mi více poskytne ten Golf a Passat než srovnatelné produkty Škody. (příplatkové sedačky Passatu jsou perfektní.)
Chci připomenout, že na Golfa i na toho Passata pohlížím z pozice uživatele, pro kterého je prioritou vyladěnost a propracovanost detailů a rozdíl nějakých 2-3 destin sekundy na stopkách při měření jízdních výkonů nejsou pro mne rozhodující. Samozřejmě to může vidět někdo jinak a já mu to neberu.
Že jsou ale lepší vymazlenější a výkonnější auta, to je jasné. Ale za všechno se platí a proto se musí sáhnout hlouběji do peněženky a záleží na každém jak se rozhodne a co zvolí. Je fajn, že je na trhu z čeho vybírat.

Odpovědět  |   | 
p 22  |  16. 08. 2020 18:35

V hierarchii VW group je najvyššie VW až potom je Škoda a Seat takže je dosť logické že aj GTI bude mať v ponuke viac motorov s vyšším výkonom ako Octavia RS takisto tie najnovšie technológie sa dostanú skôr do VW ako do Škody a takisto to je aj pri bežných motorizáciach ako napr. 1.5 tsi 150 k keď Golf už má viacprvok ale O IV ani Leon nie.Tak aj z tohto dôvodu si myslím že Golf je o málo lepšie auto ako Octávia takisto Passat je o málo lepší ako Superb.Vo viacerých testoch vychválili hlavne podvozok G VIII ale pri O IV aj Leone bol povedzme dobrý.To sú tie detaily.Treba si pozrieť na You Tube porovnávaci test hot hatchov na Slovakia Ringu kde boli Golf TCR,Civic R-Type,i 30 N aj Megane RS Trophy a tam to bolo presne prezentované.Každý si kúpi to čo sa mu páči a na čo má a v podstate ide hlavne o to aby bol človek s výberom spokojný.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  16. 08. 2020 15:35

Ááá.... během okamžiku 10 minusů na můj příspěvek. Postřelená husa (husy?) zakejhala...

Odpovědět  |   | 
ACE  |  16. 08. 2020 18:19

Josefe, minusy a plusy jsou naprosto bez hodnoty,dokud bude moct dát jeden člověk kolik hlasů se mu zachce. A bohužel tady minimálně jednoho takovýho zbabělce máme.

Odpovědět  |   | 
.  |  16. 08. 2020 22:02

Tohle i další je vizitka neschopné redakce zavést tady nějaký pořádek.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  16. 08. 2020 22:18

A myslíš, že redakce stojí o tvůj "pořádek"?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  17. 08. 2020 11:20

A tvůj pořádek je jaký, aby v tom byl "pořádek".

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  17. 08. 2020 14:02

Do toho nikomu nic není.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  17. 08. 2020 19:38

Tak proč napadáš někoho za to, že by byl rád, kdyby redakce konečně něco dělala s tímhle bordelem, když nejsi ochoten napsat, jak by to tedy mělo být?

Já si stejně myslím, že ta banda nedouků, tedy redaktorů, ten binec tady záměrně udržuje, přidává plusy a mínusy, případně odebírá, a má z toho pořádnou srandu, když s tím nechce nic dělat. Nejsi jeden z nich?

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  16. 08. 2020 15:43

Když odmítáš diskutovat, proč vždy chytíš na první našlápnutí? Štve tě, že mám pravdu, zatímco ty jsi jen zaostalý grafoman, co si honí šaška nad Golfem?
Proč asi lidi kupují Octavie, když tu máme plno levnějších Hyundaiů, Renaultů či Peugeotů? A o jakém násobení nákladů to blábolíš, když sdílením komponent a výrobou více aut se naopak snižují? Nebo myslíš, že všichni kupci Octavií by automaticky šli pro Golf? Pak jsi ještě blbější, než se projevuješ.

Odpovědět  |   | 
Kundaj & Hovnaj  |  16. 08. 2020 11:15

Ušsou fkřečy!

Odpovědět  |   | 
.  |  16. 08. 2020 11:24

Dát na volant dotykové spínače je pěkná hloupost. To může vymyslet blb a schválit idiot.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  16. 08. 2020 13:08

Ale je to lacnejsie. A auta vo VAG navrhuju v konecnom dosledku uctovnici.

Odpovědět  |   | 
.  |  16. 08. 2020 22:06

Já vím, ale např. pro mne je to STOP pro výměnu stávajícího už čtyřletého Tiguana za faceliftovaný. Jsou to idioti, ten cenový rozdíl který bych i rád zaplatil nebude velký.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  17. 08. 2020 11:15

Všechna auta navrhují účetní a ekonomové.

Odpovědět  |   | 
LADA  |  17. 08. 2020 12:23

- kteri rozhodnou v pripade potreby o redukci modelove rady v automobilkach. Krome penez ale rozhoduje bohuzel i politika.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  18. 08. 2020 11:12

Tuhle kravinu jsem tady již mnohokrát vyvrátil. Účetní a ekonomové ví prd o výrobě, materiálech.... a budou navrhovat auta. Ti tak můžou jen odhadnout náklady na nový model, podle předešlého, případně dostanou podklady od těch, kteří to tvoří.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  16. 08. 2020 11:39

A nebylo by, pane redaktore divné, kdyby auto s rokem narození 2020 bylo horší, než jeho 8 let starý předchůdce? Ten nadpis je hloupý! Jaký další nesmysl zvolíte u další generace?!

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  17. 08. 2020 02:06

"Hloupý" jéé šofér se nám díval do zrcadla. Tolik reflexe jsem nečekal, ale ano ano, víme o vás

Odpovědět  |   | 
José  |  16. 08. 2020 12:40

Dobře napsané,text nepůsobí jako plané opěvování Golfa . Výstižný (velmi) příspěvek dal k dobru JOSEF ,naprosto souhlasím. Škodovka stále víc působí jako chudý příbuzný VW, nové
modely Scala a spol. jsou nezajímavé až nepěkné . Němec nemá v dnešním koronasvětě zájem,aby byla Škoda úspěšná. Při vážnějších potížích značku zařízne, to je, samozřejmě, můj názor.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  16. 08. 2020 13:06

GTI je Golf ako kazdy iny.

Auto, ktore ma formalne zaskrtnut kazde policko pre kazdeho. Ze je vo vsetkom priemerny? Mame marketing.

V pripade tohto konkretneho GTI je tu este jeden problem. Mechnicky je podvozok uplne o nicom, pretoze ma byt aj komfortny aj sportovy a vsetko medzi tym - v podstate je mechanicky naschval zly, aby mohla elektronika to pridat, tam ubrat.

Je to podvozkovy ekvivalent pridavania fake zvuku motora do reprakov, photoshop v modelingu atd.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  16. 08. 2020 18:34

Pro někoho je golf průměrný a pro někoho jiného špičkový. Pro zákazníka který kupuje Hondu Civic Type R je Golf GTI určitě nepřijatelný. Naopak pro zákazníka, kterému vyhovuje Golf GTI (z nejrůznějších důvodů) může být nepřijatelný ten Civic Type R (třeba už jen kvůli tomu "originálnímu" vzhledu).
Pro tebe Joe Doe je pravděpodobně nepřijatelný podle tvých názorů i ten Civic Type R a uspokojí tě jen ostrý soutěžák. Nic proti tomu. Akorát nechápu, proč se jako zkušený vyhraněný fajnšmekr, který odhalil zásadní nedostatek GTI (cituji tě: "Mechanicky je podvozok uplne o nicom...") zahazuješ v diskusi na Autorevue a nehobluješ někde okruhy se superbrusem (ostrým soutěžákem).

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  16. 08. 2020 21:16

HH su mi v podstate ukradnute.

Odpovědět  |   | 
LADA  |  16. 08. 2020 22:43

Mohls napsat hned tuto strucnou vetu a usetril by sis cas.

Odpovědět  |   | 

Volkswagen vytahuje kostlice ze skříne, dokonce ohořelý...
To se nám ten koncern pěkně vybarvuje.

Zaměstnanec Volkswagenu nahrál tajnou schůzku vedení.
Německá policie posléze objevila jeho mrtvolu
https://www.irozhlas.cz/zpravy-svet/volkswagen-ne... ...

Příspěvek byl 2× upraven, naposled 16. 08. 2020 14:41

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Kundaj & Hovnaj  |  16. 08. 2020 16:57

Votdop třeťířýše setam mocnezmňeňilo asy tobily hošy sSA fžoldu VW!

Odpovědět  |   | 
polo  |  16. 08. 2020 23:41

To je slušný. Podvody s emisemi jsou jedna věc, ale že už nechávaj sejmout bývalé zaměstnance, aby náhodou něco neprokecli, to už je něco mezi Yakuzou a Čečenským gangem.

Odpovědět  |   | 
Q  |  16. 08. 2020 19:15

Asi půjdu trochu proti proudu, ale nové GTI se mi zdá až zbytečně výkonné a přetechnizované. Mezi vrcholem standardní nabídky 1.5 TSI a novým GTI je nyní výkonnostní, technická i cenová díra. Překvapením jsou koncovky výfuku, naprostá většina nových koncernových aut nemá žádné, nebo ještě hůř falešné. A manuální převodovka dnes už taky není samozřejmostí, jen škoda, že chybí tradiční páka s tvarem golfového míčku, ale to dává větší prostor výrobcům příslušenství. Takže nakonec zbývá jen jeden velký problém ... chybějící ovládací prvky v interiéru. Zákazníci i média musí co nejvíce tlačit na VW, aby ten nový koncept co nejrychleji opustil.

Odpovědět  |   | 
.  |  17. 08. 2020 11:57

K těm posledním větám. Jak jsem psal někde výše, pro mne je tohle ovládání stopkou pokračovat se stejným modelem auta. Nevidím důvot pořizovat si dle mého názoru nebezpečné auto, odvádějící pozornost od jízdy. Kolečka klimy nahmatám poslepu, jedno cvaknutí doprava je 0,5 stupně a naopak. Schválně jsem se zaměřil na to, kolikrát za jízdy např. při manévrování se dotknu tlačítek na volantu. Rozladím rádio, hlasitost tempomat atd. Dost často. Jak mají tlačit zákazníci? Já to zkusím. Půjdu objednat nového Tiguana, ale s tím, že mi namontují původní volant. Jak to asi dopadne? Ta auta by neměla projít homologací, případně při crash testech strhávat body za odvádění pozornosti.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  17. 08. 2020 17:13

Oni zřejmě počítají s tím, že hlavní způsob ovládání se přesune do hlasového a to se bude postupně lepšit tím, jak se bude lepšit ta "rádoby inteligence", která to řeší.
Asi to záleží na osobnostním nastavení uživatele, nicméně mně je představa hlasového ovládání čehokoliv naprosto otravná a iritující (a to i kdyby to mělo být chytré jako HALL9000 a TARS dohromady, což ještě pěkných pár desítek (stovek?) let určitě nebude).

A jinak pokud jde o výběr auta, tak když jsme vybírali auto pro rodiče 65-70 let, tak nový Tiguan jsme rovnou vyřadili.

Odpovědět  |   | 
Q  |  17. 08. 2020 21:42

To, že nekoupíte nový model auta, je svým způsobem tlak na VW.

Odpovědět  |   | 
Luke  |  17. 08. 2020 22:12

Honda Jazz je první model, u kterého sám výrobce přiznal, že se zákazníkům vůz přes dotykovou obrazovku špatně ovládá a vyžaduje to zvýšenou pozornost. Proto opět přešel ke klasickým ovladačům, dotykáč je pouze doplněk a tak to má být.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  17. 08. 2020 17:16

Jinak souhlas, že Golf 2.0 TSI 140 kW by si zákazníky (kterým je 1.5 TSI málo a GTI nechtějí) určitě našel. Je otázka, kolik by jich bylo. VW má nejspíš spočítáno, že málo.

Odpovědět  |   | 
.  |  17. 08. 2020 17:57

Nový koncept interiéru neopustí, když na něj může přejít S kláda a ta má mnohem starší klientelu, tak Golf křik staromilců ustojí s prstem v nose

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  17. 08. 2020 19:15

Ještě pár soudních rozhodnutí o zákazu ovládání dotykových displayů za jízdy a mohou zavřít krám

Odpovědět  |   | 
.  |  17. 08. 2020 19:37

Oni ten zákaz dají do manuálu a mají vystaráno. Už tam pár takových příkladů je.

Odpovědět  |   | 

citroen to má tak, že některé funkce nejdou za jízdy.

Odpovědět  |   | 
.  |  17. 08. 2020 19:35

Není tečka jako tečka.

Odpovědět  |   | 
Q  |  17. 08. 2020 21:38

Golf už jednou musel "křiku staromilců" ustoupit. Bylo to u páté generace, kdy VW prohlásil, že Golf Variant už nebude, protože jej nahrazuje Golf Plus.

Odpovědět  |   | 
HáRoš  |  17. 08. 2020 21:53

Přiznávám, GTI je můj sen. Ale kvůli penězům jsem koupil Ceed GT a nelituju toho. Takovou porci zábavy i výbavy za rozumný prachy nemůže GTI nabídnout ani náhodou.

Odpovědět  |   | 
Polo  |  18. 08. 2020 08:59

Navíc ta Kia moc hezky vypadá. Jedna stojí u nás před barákem a je to moc pěkný autíčko.

Odpovědět  |   | 

navíc je československá a má lepší záruku.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

včera | Jan Mička | 36 příspěvků
TEST Toyota Land Cruiser 150 Executive: Injekce adrenalinu pro poctivého dělníka

Toyota Land Cruiser 150

Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?

20.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků
Dacia Duster na LPG vládne všem. Byl o ni největší zájem, porazila i novou Octavii

Nejčtenější testy roku 2020

Nikde není psáno, že největší zájem musí být o pecky za miliony. Letos to v redakčních testech všem nandala Dacia Duster na LPG!

19.  1.  2021 | Jan Mička | 158 příspěvků

Nejčtenější články

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 80 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat
Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji hodnotí dobový tisk a zkušený majitel?

Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji …

Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.

31.  12.  2020 | | 137 N/A
Tomáš Dusil
TatraHistorie
Škoda Scala je novým autem Policie ČR. Zakázku za stamiliony chtěl také Hyundai

Škoda Scala je novým autem Policie ČR. Zaká…

Hatchback od škodovky rozšíří vozový park české policie. Do služby zákona však nenastupuje úplně poprvé.

29.  12.  2020 | | 207 N/A
Daniel Fuglevič
PokutyPolicieŠkoda Scala