Volkswagen Golf GTI (200 k) za osm set tisíc

36 komentářů

bmwpower
29. srpna • 12:25

Urcite to pojede fajn, i kdyz to bude hrabat rukama a budete se prat s volantem o tocivej moment....Na dvoulitr s turbem je 200 k dost malo....

ACE
26. srpna • 11:39

Neni lepší si pár kaček přihodit třeba na Imprezu? Golf je tak na masáž, ale na skutečně sportovní svezení?

Pavlos
27. srpna • 15:28

Tak, tak .
Radši Imprezu WRX za 950 tis. než tenhle pseudosportovní hatchback. I když Impreza zase nemá tacho do 300 .

Stealth
27. srpna • 17:22

Není třeba hned hanit to, co kupují masy lidí. Co se mně osobně líbí na Golfu: kola a interiér.

Jinak bych určitě šel do Imprezy WRX. To auto nemá do miliónu konkurenci. 

Leonardo Cupranek
29. srpna • 22:24

Jenze mezi Imprezou a Golfem proste stale je cenovy rozdil. To je jako byste rikali kupci fabie za 300000, ze by za 450000 mohl mit octavii.
Nehlede k tomu, ze mezi golfem a imprezou zcela jiste bude i rozdil v provoznich nakladech.
Impreza je samozrejme sportovnejsi auto, uz kvuli te ctyrkolce. Ale podle me to proste jsou auta pro trochu jinou cilovou skupinu. Ja osobne bych si treba radeji pockal na hypoteticke 335cxd

Pavlos
30. srpna • 15:18

U kategorie auta za 800 tis. je 150 tis. příplatek 18%.
U Fabie za 300 tis. je to už 50%.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Leonardo Cupranek
30. srpna • 15:30

Jenze ja na rozdil od tebe neplatim v obchodech procentama, ale korunama.
Hodinovou sazbu mam relativne konstantni, takze pro me je rozdil mezi 300 a 450 tisicema uplne stejnej, jako mezi 800 a 950 tisicema. Myslim, ze kdybych kupoval auto, tak tech 150 litru pro me bude hrat uplne stejnou roli, at se rozhodnu pro jakoukoli tridu. Tech 150 tisic pro me bude stejne dulezitejch, at to bude delat 18% pri koupi auta pro me, nebo treba 50% pri koupi auta pro manzelku. Proste na vypisu z bankovniho uctu se mi to vzdy projevi jako rozdil 150 tisic, coz pro me (at je to 18, nebo 50%) znamena X hodin v praci navic, nebo to znamena, ze si neco za 150 tisic nekoupim (at je to dovolena, ci placata televize).
To, co tu uvadim, je samozrejme opacne extremni pohled na vec. Tvuj je take extremni. Asi zalezi na tom, co je clovek zac, co dela, za co a kolik utraci a taky zalezi na tom, jestli to auto kupuje za svoje, nebo za firemni, a nebo treba na operativni leasing. Takze lidi se obvykle budou pohybovat nekde mezi mym a tvym extremnim pohledem, nekdo bude spis nakupovat za koruny a nekdo "za procenta".

Pavlos
30. srpna • 16:57

Vyčerpávající.

Je jasné , že 150 tis. je 150 tisíc. Zatím ještě pořád nakupuji za koruny ( uvidíme za co budeme nakupovat po roce 2011).

Procentuální srovnání jsem uváděl  kvůli tomu, že oproti ceně 800 tis. byla jako alternativa nabídnuta hodnota 300 tisíc.

Ale....
Golf V GTi si nebude firma kupovat jako fleetový. Pokud budu mít firmu, nebudu si kupovat jako služební vůz auto kategorie GT.
Pokud si budu chtít koupit auto + plazmovou TV + cokoliv dalšího , tak to budu dělat VZHLEDEM K VLASTNÍM (RODINÝM)FINANČNÍM MOŽNOSTEM. Pokud budu chtít utratit za cestovně-sportovní auto max. 1 mil., tak se určitě rozhodnu pro WRX.

Mimochodem cena 800 tis. je "předběžná", takže se klidně ještě k hranici 950 tis. může přiblížit.

Leonardo Cupranek
30. srpna • 18:33


Po roce 2011 budeme myslim nakupovat za pazourky, skeble a kanci kuze.   

MadPete
26. srpna • 10:42

...je GT/stylový kupé, tohle má bejt 'hot-hatch'. O dost dražší Focus RS má kolik klokanů-212? Ono cpát moc výkonu na přední kola nemusí bejt ku prospěchu věci. A samozřejmě je třeba dostatečně markantní výkonovej  rozdíl mezi GTi a R32.

kkk
26. srpna • 9:21

Mazda RX 8 zase tak moc nežere.Wankel má zase superklidný běh,žádné vibrace.Nízký ručení,což zase někoho kdo ji koupí zas tak nezajímá.Golfa tu má kdejaký hňup

sargis
25. srpna • 23:41

Pre mňa môže mať hoci aj 8 stupňovú DSG a motor na 120 oktánové palivo, ale keď mám mať poriadnu techniku, nech to aj tak vyzerá. Toto mi zdiaľky budú tipovať na lacne upravenú 1,4.

Pre mňa, za mňa, nech je to legenda. Ale rovnako kvalitné autá sa dajú zohnať aj inde.

 

Niemand
26. srpna • 8:29

No a jak si reknou "to je chuda 1.4", tak seslapnete pedal a zmizite kdesi v dali.

Proti gustu, taky bych radeji Mazdu RX8.

sumak
25. srpna • 23:06

nechapu to nechapu to nechapu to, motor novej primej strik to ma a turbo a 200K si delaj srandu ne i (blba) 1,8T ma 165kw no z toho bych se zjebnul cekal sem aspon 250 ale 200 to do toho rovnou mohli strkat ten 1,8 a bylo by to este levnejsi ja to nepochipim

Láda
26. srpna • 8:03

1.8T 165Kw se do Golfu nikdy nedával. A 2.0T 147Kw je nejsilnější verze?

Niemand
26. srpna • 8:24

Ne, jeste bude R32. Jinymi slovy, Golf pro ty, kteri nevedi co s penezma.

AcuraTL
26. srpna • 10:11

Ale R32 bude mit 3.2 V6 a ne 2.0T FSI

Niemand
26. srpna • 10:40

Pan se ptal, zda je Golf 2.0T nejsilnejsi.

Odpoved: ne, bude jeste silnejsi motor.

Asi nedorozumeni.

Jinak si myslim, ze 2.0 TFSI bude mit vykonovy strop nekde u 175-180 kW.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
AcuraTL
26. srpna • 15:33

ja mysli, ze se prave ptal ne na nejsilnejsi provedeni Golfu celkove, ale jestli je 147 kW verze toho 2.0 T posledni nebo jeste bude nejaka silnejsi varianta, treba tech, jak pisete, 175-180 kW

Leonardo Cupranek
29. srpna • 22:20

Silnejsi varianta 2.0T zcela jiste bude. Otazka ale je, jestli se bude davat do Golfa. Tezko lze odhadnout strategii Volkswagenu. Treba kdyz si vezmeme Golf4 versus Leon. Do Leona se daval jenom 2.8V6, do Golfa se ale daval 3.2V6 (oboji ctyrkolka). Cili v sestivalcich Golf vedl. Ale na preplnovanejch ctyrvalcich zase vedl Leon, protoze se tam davalo 1.8T 165kW, ktere se do Golfu nedavalo ani nahodou (bylo uz jen v Audi TT). Takze tady nejde o technickou otazku, ale o marketingovou. 2.0FSI-T v silnejsi variante zcela jiste bude, ale proste je otazkou, kam se bude montovat. Asi prijde do Octavie RS (pokud po vzoru Fabie neudelaji RSko v dieselu s motorem 2.0 TDI 16v 136kW). Asi prijde do nejakych Seatu a samozrejme i do nejakych VW a Audin. Ale do jakych, to je otazka. Take je treba vzit v uvahu, ze mezi ctyrvalcema a sestivalcema se jeste nachazeji petivalce, ktere se do VW i Seatu take montuji (montovali). Ale nepreplnovany 2.3 V5 125kW je uz pomerne stary motor, takze je otazka, jestli bude mit nasledovnika. Ponekud zretelneji se to rysuje u dieselu. Motory 1.9PD se budou asi delat uz jen ve slabsich variantach (77kW), samozrejme az na drobne vyjimky (Ibiza 1.9 TDI 118kW). Dale budou dvoulitry ve vykonovych variantach 103kW a 136kW (dokud neprijde nejaka biturbovarianta s cca 160kW). Tyto ctyrvalce se budou davat do mensich aut. Pak tu ale jsou nove petivalce 2.5 (vytlacuji starsi sestivalce 2.5). Ty se delaji v ruznych vykonovych variantach a castecne se vykonove prekryvaji s dvoulitrovymi ctyrvalci (slabsi 2.5 je mene vykonna, nez silnejsi 2.0). Je otazka, jestli se dieselove 2.5 petivalce nekdy objevi i v autech nizsi stredni tridy (Golf, Leon, Toledo, A3, ...). Ale skoro jiste je, ze dieselove sestivalce (na rozdil od benzinovych sestivalcu) se v teto tride asi neobjevi.

PeterL
26. srpna • 8:01

je to ten istý dôvod ako 2,0 TDI 103 kW. Je jasné, že ten motor má naviac - 1,9 sa fabricky robí až na 116 kW. Ale sú tu určité dôvody (nazvime ich marketingové) - motor má plánovanú predajnú živornosť aspoň 4 roky a je potrebné každý rok (možno 2) prísť v rámci konkurenčného boja s niečim novým. Tak sa v rámci faceliftu softvérovo zdvihne výkon o nejakých 10 kW, po 4 rokoch predaja to možno bude okolo 145 kW. A stále to bude ten istý motor.

Mr
25. srpna • 19:02

Ta 300 na tacháči je super!

JardaBar
26. srpna • 11:36

To urcite, ale asi to na jizdu nema moc velky vliv :)).

Name and Surname
25. srpna • 21:30

 Viděl jsem, tuším na DSF, v nějakém motormagazinu ukázky ladění zvuku výfuků aut a taky se mi líbila ta 300-ka na tachu. Postavili Golfa na válce, nahodili motor, rozjížděli auto tak, že na tachu mělo i hooodně za 250km/h, snímali zvuk na několika místech v okolí auta při různých kvaltech a rychlostech a teprve pk ladili výfukem výsledné zvukové křivky. A ne jenom u Golfa. Prostě nádhera jen to poslouchat...

Ne jako ta amatérština některých "taky tunerů", kdy nevědí, jakou rouru od kamen by na auto ještě přidělali, aby jim to přidalo nejméně 100 koní na výkonu...

Fik
25. srpna • 15:15

Proboha vzdyt za stejnou cenu se da koupit uz skoro mazda rx-8 a ne tenhle pseudosportovni hatch!!!!

Petr
25. srpna • 15:22

Mazda RX-8 stojí mego a má ultra-žravý motor s bzučivým zvukem ííííííí  Toto jede krásně odspodu, točák jako kráva atd.

JardaBar
26. srpna • 11:34

Tocak jako krava, ale 7,1s z 0-100 u A3 je ostuda :). Na to jaky to ma tocak :)).

MadPete
26. srpna • 12:48

TDi maj ještě větší a taky to nedaj za 7s. Záleží na zpřevodování.

Fik
25. srpna • 15:33

No sezenes je uz pod mega a predvadecky jsou okolo 750k - a je to sportak! nee takova trosku tlustsi Fabie

Petr
25. srpna • 15:35

Jo vypadá dobře, ale ten točivej motor mi moc neeeeeesedí. Já radši turbo nebo V8

soptík
25. srpna • 13:04

Podovzek,nebo podvozek?

Mitch
25. srpna • 12:04

Osobne si myslim ze pokud cena bude do 800k a se zakladni vybavou jak se tu pise pak to bude bomba auto, jelikoz holej CTR stoji 699k coz je moc...

JardaBar
26. srpna • 11:32

Jak holej CTR? Podle mě by kategorie TypeR mela byt pouze v jedne verzi s jednou vybavou. Pokud chce nekdo luxusni sportak, at si poridi neco jineho :).

Capricorn
25. srpna • 14:49

No myslím, že Clio sport vychází ještě mnohem líp ;)

MadPete
25. srpna • 14:58

Jenže Clio Sport je o třídu menší, generaci starší a 20 koní slabší Za 800 to nebude špatný, bude-li to, Mégane Sport (3d) stojí podobně. Za 10 let do toho du, perfektní podklad pro nálepky No Fear!

Carlos
25. srpna • 12:19

Myslim, ze to u nas s tou cenou nebude tak horke.

Doporučujeme

Články odjinud