Volkswagen Golf GTI (200 k) za osm set tisíc

V listopadu se začne prodávat sériová verze Golfu GTI, pod jehož kapotou sedí zbrusu nový čtyřválec 2.0T FSI s výkonem 147 kW (200 k). Novinka se představí v Paříži a její finální podoba se od konceptu příliš lišit nebude. Pohon bude přenášen pomocí manuálního šestikvaltu (za příplatek DSG) pouze na přední kola, čtyřkolka je vyhrazena až pro verzi R32 se šestiválcem 3.2 V6 250 k.

Ve výbavě figurují 17" litá kola, ABS, ESP, brzdový asistent, šest airbagů, dvouzóvá klimatizace, tři hlavové opěrky vzadu, pedály a opěrka nohy stejně jako hlavice řadicí páky v hliníku, palubní počítač, funkce Coming Home, sportovní sedačky, CD přehrávač, okna v elektrice a sportovní podvozek snížený o 15 mm. Cena se bude pohybovat okolo 25 000 eur, tedy cca osmi set tisíc.

Poznámka: Motor 2.0T nabízí také Audi A3 Sportback.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Koncept GTI, který je velmi blízký sériové produkci

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 11 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků