Volkswagen Golf GTI (200 k) za osm set tisíc

V listopadu se začne prodávat sériová verze Golfu GTI, pod jehož kapotou sedí zbrusu nový čtyřválec 2.0T FSI s výkonem 147 kW (200 k). Novinka se představí v Paříži a její finální podoba se od konceptu příliš lišit nebude. Pohon bude přenášen pomocí manuálního šestikvaltu (za příplatek DSG) pouze na přední kola, čtyřkolka je vyhrazena až pro verzi R32 se šestiválcem 3.2 V6 250 k.

Ve výbavě figurují 17" litá kola, ABS, ESP, brzdový asistent, šest airbagů, dvouzóvá klimatizace, tři hlavové opěrky vzadu, pedály a opěrka nohy stejně jako hlavice řadicí páky v hliníku, palubní počítač, funkce Coming Home, sportovní sedačky, CD přehrávač, okna v elektrice a sportovní podvozek snížený o 15 mm. Cena se bude pohybovat okolo 25 000 eur, tedy cca osmi set tisíc.

Poznámka: Motor 2.0T nabízí také Audi A3 Sportback.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Koncept GTI, který je velmi blízký sériové produkci

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků