Volkswagen Golf GTI (200 k) za osm set tisíc

V listopadu se začne prodávat sériová verze Golfu GTI, pod jehož kapotou sedí zbrusu nový čtyřválec 2.0T FSI s výkonem 147 kW (200 k). Novinka se představí v Paříži a její finální podoba se od konceptu příliš lišit nebude. Pohon bude přenášen pomocí manuálního šestikvaltu (za příplatek DSG) pouze na přední kola, čtyřkolka je vyhrazena až pro verzi R32 se šestiválcem 3.2 V6 250 k.

Ve výbavě figurují 17" litá kola, ABS, ESP, brzdový asistent, šest airbagů, dvouzóvá klimatizace, tři hlavové opěrky vzadu, pedály a opěrka nohy stejně jako hlavice řadicí páky v hliníku, palubní počítač, funkce Coming Home, sportovní sedačky, CD přehrávač, okna v elektrice a sportovní podvozek snížený o 15 mm. Cena se bude pohybovat okolo 25 000 eur, tedy cca osmi set tisíc.

Poznámka: Motor 2.0T nabízí také Audi A3 Sportback.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Koncept GTI, který je velmi blízký sériové produkci

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků