TEST Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI DSG: Kam se ještě základní GTI nevydalo

26 komentářů

expat
5. března • 14:17

Vehicle Design Manager. Tlumiče, řízení, motor i převodovka už nemají separátní řídící jednotky, ale jeden velký společný velín, kde se jistí, aby auto dělalo přesně to, co chcete.......lépe řečeno, aby auto dělalo to, co chce úředník v Bruselu...3-[

3. března • 21:47

Další sračka od koncernu

2.oTSI
3. března • 19:35

https://www.garaz.cz/clanek/lidovy-sportak-pro...Soupeř, se kterým snad udrží tempo

petr r. (petrumr)
3. března • 17:42

www.auto.cz/motory-1-8-tsi-a-2-0-tsi-je-uz-obrovsky motorovy prusvih

2.oTSI
3. března • 17:59

The 7 Most Common Volkswagen 2.0t TSI Engine Problems
Leaking / Clogged Fuel Injectors.
Water Pump Failure.
Misfires / Faulty Ignition Coils or Spark Plugs.
Timing Chain Tensioner.
PCV Valve Failure.
Boost Diverter Valve.
High Pressure Fuel Pump Failure.

2.oTSI
3. března • 18:00

Sedm nejčastějších problémů s motorem Volkswagen 2.0t TSI
Unikající / ucpané vstřikovače paliva.
Selhání vodního čerpadla.
Selhání zapalování / vadné zapalovací cívky nebo zapalovací svíčky.
Napínák rozvodového řetězu.
Porucha ventilu PCV.
Přepínací ventil posilovače.
Porucha vysokotlakého palivového čerpadla.

Michal2
4. března • 10:36

Většinu závad co jsi napsal zaviní řidič.Tu vodní pumpu občas někdo píše.Já zatím mám klid.

stealth01
4. března • 7:41

Proč to překládáš debile? Anglicky umíš jen ty a nikdo jiný v CZ, že? Máš fakt těžký život.

Honza
3. března • 17:27

S tim souhlasim. 2.0 tsi je velmi povedeny

2.oTSI
3. března • 17:58

https://www.motorreviewer.com/engine.phpCelkově vzato tak všechny tři generace průser jako hrom

stealth01
4. března • 7:40

Píše se tam, že žerou olej a zanáší se jim ventily. Tak přímovstřik no... Máš tam ještě nějakou hrůzu?

Michal2
4. března • 8:13

Mě stabilně od nova(162kw) 1l oleje/15tkm a je jedno jaký olej v normě 5w40.Po výměně první asi 4tkm nejspíš ani neubýva.Svíčky při 50tkm(vymena)vypadaly jako nové.

WRC Fabia R2 TwinCharger
4. března • 10:46

Aha. Tak možná i proto mi ten olej neubývá. Každých 5tkm ty 4 litry vypustím a 4L zas naliju. Míry jsou vždy konstantní.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Michal2
4. března • 11:46

Já kontroluji co měsíc/2 a po výměně neubýva.Jednou jsem to nechal víc jak 13tkm a mezi kontrolama spáplo nějak moc už.Hned výměněn a byl zas klid.

stealth01
4. března • 8:35

Mně 4.2 V8 žere litr na 2500 km, taky stabilně.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Michal2
4. března • 10:32

S R8 asi nejezdíš eco a olej po sezóně s pár km(tisíci) najeto.

petr r. (petrumr)
3. března • 17:37

kecáš?

__
3. března • 16:49

"Motor EA888 se je dnes jedním z nejlepších agregátů, jaký dnes můžete rychlejším autě mít." :-O

petr r. (petrumr)
3. března • 17:11

mě se jedná jestli stím nejsou problémy jak s 2.0 a 1.8 TFSI

__
3. března • 17:26

Tady nejde o techniku, ale bohužel, jako bys to psal ty, čeština zaplakala.

petr r. (petrumr)
3. března • 17:36

tak sou, nepiš to oklikou a napiš rovnou, že ten motor nevydrží nic co by člověk od motoru s rozvodem čekal. Nejsi náhodou učitelský a rozeznáváš auto podle barvy. A za vše můžou učitelé.

__
3. března • 18:16

Aj aj, a co si tak přečíst test a zjistit, že je to věta z testu, která se redaktorovi nějak zašmodrchala a napsal ji ve tvém rodném jazyce, tedy zmateně. A jak se tak dívám, pan Kadera si toho všiml, pochopil to a opravil.
Čeče a ty ses tedy rozvášnil, proč řešíš něco ohledně auta se mnou, když já nic ohledně auta neřeším. Přešlápni si, stojíš si na vedení.

petr r. (petrumr)
3. března • 16:39

je to stejný motor jak v TT?

WRC Fabia R2 TwinCharger
3. března • 13:34

GTIčkové motóřisko důvěrně znám v trochu jiném kabátě, jenž jsem si už dávno oblíbil. Jsem rád, že je to pořád tak impresivní jízda, jak se píše v testuB-]Píše se tam: ...nebo se i úplně odvázat a rozpoutat šílenství gripu, preciznosti a tuhosti, které jsem u vozů se znakem GTI ještě nezažil.

DailyNews
3. března • 13:11

Skvělé auto.

2.oTSI
3. března • 18:42

Nový Hyundai Tucson totálně selhal v losím testu, je o řád horší než ten starší
před 2 hodinami | Petr Prokopec

Doporučujeme

Články odjinud