Vehicle Design Manager. Tlumiče, řízení, motor i převodovka už nemají separátní řídící jednotky, ale jeden velký společný velín, kde se jistí, aby auto dělalo přesně to, co chcete.......lépe řečeno, aby auto dělalo to, co chce úředník v Bruselu...3-[
Další sračka od koncernu
https://www.garaz.cz/clanek/lidovy-sportak-pro...Soupeř, se kterým snad udrží tempo
www.auto.cz/motory-1-8-tsi-a-2-0-tsi-je-uz-obrovsky motorovy prusvih
The 7 Most Common Volkswagen 2.0t TSI Engine ProblemsLeaking / Clogged Fuel Injectors.Water Pump Failure.Misfires / Faulty Ignition Coils or Spark Plugs.Timing Chain Tensioner.PCV Valve Failure.Boost Diverter Valve.High Pressure Fuel Pump Failure.
Sedm nejčastějších problémů s motorem Volkswagen 2.0t TSIUnikající / ucpané vstřikovače paliva.Selhání vodního čerpadla.Selhání zapalování / vadné zapalovací cívky nebo zapalovací svíčky.Napínák rozvodového řetězu.Porucha ventilu PCV.Přepínací ventil posilovače.Porucha vysokotlakého palivového čerpadla.
Většinu závad co jsi napsal zaviní řidič.Tu vodní pumpu občas někdo píše.Já zatím mám klid.
Proč to překládáš debile? Anglicky umíš jen ty a nikdo jiný v CZ, že? Máš fakt těžký život.
S tim souhlasim. 2.0 tsi je velmi povedeny
https://www.motorreviewer.com/engine.phpCelkově vzato tak všechny tři generace průser jako hrom
Píše se tam, že žerou olej a zanáší se jim ventily. Tak přímovstřik no... Máš tam ještě nějakou hrůzu?
Mě stabilně od nova(162kw) 1l oleje/15tkm a je jedno jaký olej v normě 5w40.Po výměně první asi 4tkm nejspíš ani neubýva.Svíčky při 50tkm(vymena)vypadaly jako nové.
Aha. Tak možná i proto mi ten olej neubývá. Každých 5tkm ty 4 litry vypustím a 4L zas naliju. Míry jsou vždy konstantní.
Já kontroluji co měsíc/2 a po výměně neubýva.Jednou jsem to nechal víc jak 13tkm a mezi kontrolama spáplo nějak moc už.Hned výměněn a byl zas klid.
Mně 4.2 V8 žere litr na 2500 km, taky stabilně.
S R8 asi nejezdíš eco a olej po sezóně s pár km(tisíci) najeto.
kecáš?
"Motor EA888 se je dnes jedním z nejlepších agregátů, jaký dnes můžete rychlejším autě mít." :-O
mě se jedná jestli stím nejsou problémy jak s 2.0 a 1.8 TFSI
Tady nejde o techniku, ale bohužel, jako bys to psal ty, čeština zaplakala.
tak sou, nepiš to oklikou a napiš rovnou, že ten motor nevydrží nic co by člověk od motoru s rozvodem čekal. Nejsi náhodou učitelský a rozeznáváš auto podle barvy. A za vše můžou učitelé.
Aj aj, a co si tak přečíst test a zjistit, že je to věta z testu, která se redaktorovi nějak zašmodrchala a napsal ji ve tvém rodném jazyce, tedy zmateně. A jak se tak dívám, pan Kadera si toho všiml, pochopil to a opravil. Čeče a ty ses tedy rozvášnil, proč řešíš něco ohledně auta se mnou, když já nic ohledně auta neřeším. Přešlápni si, stojíš si na vedení.
je to stejný motor jak v TT?
GTIčkové motóřisko důvěrně znám v trochu jiném kabátě, jenž jsem si už dávno oblíbil. Jsem rád, že je to pořád tak impresivní jízda, jak se píše v testuB-]Píše se tam: ...nebo se i úplně odvázat a rozpoutat šílenství gripu, preciznosti a tuhosti, které jsem u vozů se znakem GTI ještě nezažil.
Skvělé auto.
Nový Hyundai Tucson totálně selhal v losím testu, je o řád horší než ten staršípřed 2 hodinami | Petr Prokopec
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.