TEST Volkswagen Golf GTE 1.4 PHEV: Dobrý přítel bohatého pendlera

26 komentářů

petr r. (petrumr)
24. února • 16:46

konečně čtu hodnotný příspěvky, s těma toyotama je to pravda, VW dělá náhražky a když chcete hybrid, tak asi toyota, která je taky levnější. Počkejte jak se v čr bude prodávat plug inová corolla, ale stačí se projet hybridní yariskou. S RAV4 bych to nesrovnával, tenhle golf nejezdí za 5L benzínu ani v přepočtu.

Update
24. února • 16:48

Díky mistře.

petr r. (petrumr)
24. února • 17:20

ještě jsem nestačil napsat, že na D1 jak bude bez omezení, tak spustí usekové měření rychlosti a VW se může s těma autama vyfotit a už by měla zasáhnout EU, ať si tu rychlost určuje VW podle GPS hranic a nenabízí tady taková svinstva.

Update
24. února • 17:27

souhlasim a podepisují v plném rozsahu.
Nechtěné wergly ať si nechají v Germánií

Ipace Taycan (iPace)
24. února • 16:37

rekneme si na rovinu, je to drahe no, za ty penize jsou vesmes ID4/Enyaq coz jsou sakra vetsi kus auta a nebo asi i Ioniq5, a ted jeste jak s tim zamicha prichazejici Phev Mercedes C, asi bude jeste o chlup drazsi a zacinat bude pocitam tak na 1.3, ale i v tom nejakem zakladu to bude porad auto ve kterem bych asi chtel sedet radeji nez v Golfu za 1.2 milionu, kor pokud bych jezdil nejak vic nez nejaky primestske poskakovani

Pepa Pig
24. února • 15:35

Pokud bych měl 1,2 mega tak bych je za auto zřejmě nedal. Pokud ano, tak rozhodně ne za takové :-D Ale každý jsme jiný ;-)

Michal2
24. února • 16:56

A kdyby jsi dostal poukaz na 1.2mio a jakýkoliv auto s tím že co je přes už platíš sám co by jsi vybral? Já třeba 330i a něco přihodil ze svého

Erich
24. února • 19:51

A co 530e, taky dobrý stroj.

Honimir
24. února • 18:12

Ok, takhle nejak funguje svet operaku a korporatnich limitu na autopark. A jeste, ze to treba nemuze byt cabrio ci big-foot.

Update
24. února • 16:57

330e

stealth01
25. února • 11:43

330e za 1.2. To je přece vůl. :-D

Michal2
25. února • 11:54

Jo měl jsem napsat nové a né z bazaru.Na e by hodně doplácel.

Update
24. února • 13:12

Cena 1.2 milionu za tenhle nedodelany problem
Tak to opravdu je VWGroup uz na tom velice spatne
Za tyhle penize to nemuze soudny clovek koupit. Jejich PHEV stejne nefunguje,je jen k zlosti a dojezd je k smichu. Koupim RAV4Hybrid ,usetrim a budu jezdit jako kral s usmevem na tvari .

Kankunen
24. února • 15:10

Jenže RAV PHEV stojí 1,4 mega. Cena Golfa odpovídá nákladům.

Peter(Charouz)
24. února • 16:39

Jenže srovnávat malého Golfa s Ravkou je trochu mimo mísu.

Update
24. února • 16:56

To je ale nerozum,co?

Petr
26. února • 14:08

No je. RAVka je totalni provar. Neschopne SUV s dynamikou cihly a zabavne asi jako posezeni v domove duchodcu.

Update
24. února • 15:30

Prosim, nevyjadruj se. Je to strasne trapne .

Tom
24. února • 16:11

A rozdíl mezi HEV a PHEV

Update
24. února • 16:18

HEV je hybrid ,který si sám nabíjí baterie
PHEV je hybrid,kterému můžeš nabíjet baterie ze zásuvky , má baterie větší a větší dojezd jen na baterie. JE těžší a dražší.
PHEV je jen emisní nesmysl.

LOL
24. února • 13:56

no tos to teda "vylepšil", místo VW chtít hnusnou a nudnou toytoyku. A ještě hybrid.

Update
24. února • 14:06

Ano,
nejzadanejsi auta na celem svete jsou Toyoty.
Nejlepsi pohon soucasnosti je hybridni pohon Toyoty.
Takze volba nejlepsiho a nejprodavanejsiho SUV planety s nejlepsim pohonem planety je volba rozumneho cloveka.
To ty jiste nechapes , hodne smichu - jsi opravdu jen k smichu - lol.

x12345678
24. února • 14:16

Nejžádanější nejsou, ale mezi nejžádanějšími. A to jednoduše proto, že do 3/4 světa posílá Toyota primitivní zastaralé vozy, které v tamních podmínkách opraví kdokoliv i kladivem a svářečkou.
Posílat tam cokoli nabitého elektronikou je totiž nesmysl.

Update
24. února • 14:43

Takze chces rict, ze Toyota nuti lidi si auta kupovat ?
Nejaky celosvetovy prikaz ?
Primitivni jsi ty.
Toyota je celosvetovy lidr a ostatni se snazi se priblizit ,marne. Sotva se priblizi, Toyota odskoci o svetelne roky.
Nejhodnotnejsi automotive znacka na svete.
Nejprodavanejsi znacka na svete.
Nejvyhledavanejsi znacka na internetu celosvetove.
Vlastni mesto Tojota a zazemi,kterym se nemuze rovnat zadny jiny vyrobce.
Takze nechapu tvuj pokus o vtip. Primitivem jsi jen ty a tve nazory na nejlepsiho z nejlepsich.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
p 22
25. února • 9:54

Lenže Toyota sa primárne predáva v Ázii a Amerike.Je konštruovaná na tamojšie trhy s najpredávanejším motorom 1.6 atmo /Corolla sedan využívajú to hlavne taxikári/ a istotne vieme že v Ázii žijú miliardy ľudí a zase v Južnej a Severnej Amerike sú to jedny z najlacnejších áut v daných kategóriach.Tak tam sú tie predaje zatiaľ čo v Európe je ten predaj povedzme podpriemerný.Európan má iné nároky na auto čo sa týka designu,výbavy atď a takisto kvôli emisiám takže v podstate jediné autá vyrábané a konštruované čisto kvôli Európe je nová Corolla a Yaris.Tým že som Európan tak je pre mňa zaujmavá štatistika čo sa predáva tu a nie celosvetovo.Aj v Amerike je najpredávanejšie auto Pick Up F-150 /920 000 ks/rok/ ale popravde tu v Európe ho prakticky nevidno.Corolly sa predá ročne v Európe 1/3 toho čo Golf tak tam je dosť vidno ktoré je lepšie auto.Lebo ani Corolla nie je až tak lacné auto.Toyota nemá zlé autá ale skôr sú to autá pre penzistov a paničky.Máloktorý mladý človek povedzme okolo 30 rokov pri výbere nového auta uvažuje vôbec o Toyote.

Today
25. února • 10:28

Nemas na ni penize a rozum,ten nemas vubec.
Blabol,ktery nestoji ani za prd.
Dalsi ubozak bezmozek

Doporučujeme

Články odjinud