Volkswagen Golf GTD umí stovku za 7,5 s, průměrně si řekne o 4,2 l/100 km

Rodina sedmé generace modelu Golf bude brzy bohatší o dalšího nového člena. V Ženevě se představí verze GTD. Stejně jako u předchozí generace, opět je pod kapotou dvoulitrové TDI, tentokrát naladěné na 184 koní (3500 - 4000 ot./min) a 380 Nm dostupných už od 1750 ot./min do 3250 ot./min. Stovku zvládne nové GTD za 7,5 s, maximální rychlost činí 230 km/h a to vše s průměrnou spotřebou 4,2 l/100 km. Tedy alespoň podle teoretických standardů EU.

Na brzdě: Volkswagen Golf 1.2 TSI 63 kW

Na brzdě: Volkswagen Golf 1.2 TSI 63 kW

Na výběr by měla být jak šestistupňová manuální převodovka, tak šestistupňové DSG (spotřeba stoupne na 4,7 l/100 km). Na pohled poznáte GTD podle přepracovaných nárazníků, standardem jsou sedmnáctipalcová litá kola, uvnitř nebudou chybět sportovní sedadla ani slavný kostkovaný vzor. Prodej odstartuje v červnu. Na německém trhu by mělo naftové GTI stát 29 350 eur. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Zdroj: Autozeitung.de
 

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

včera | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků