Volkswagen Golf GTD: naftové GTI zřejmě bude (spy photos)

Špionážní fotografové zachytili na silnicích mimo faceliftovaného Golfa také připravované gétéčko s naftovým motorem, které by mělo dostat klasický název GTD. Jedná se o verzi vypadající stejně jako model GTI, ovšem s s naftovým motorem pod kapotou, což fotografům nemohlo uniknout. Mělo by jít o motor 2,0 TDI a podle všeho by agregát mohl mít výkon 125 kW. Jenže přesně takový výkon má Golf GT, tedy jakýsi Golf GTI pro chudší. Není proto příliš pravděpodobné, že by Volkswagen uvedl dva modely se stejným motorem, které se liší jen stylingem (GT např. nemá masku chladiče se včelí mřížkou). Je proto možné, že GTD bude mít výkon vyšší, byť o motoru 2,0 TDI s výkonem vyšším než 125 kW se VW zatím ani nezmínil.

Od modelu GTI se GTD liší - alespoň dle obrázků - několika drobnostmi. Chybí přední mlhovky (nebo jsou dobře maskované), vzadu není náps GTI ale Golf a navíc jsou i chromované lemy na nárazníku. Jaká bude pravda se zřejmě dozvíme již brzy.


Foto © Automedia
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků