Volkswagen Golf GTD: naftové GTI zřejmě bude (spy photos)

Špionážní fotografové zachytili na silnicích mimo faceliftovaného Golfa také připravované gétéčko s naftovým motorem, které by mělo dostat klasický název GTD. Jedná se o verzi vypadající stejně jako model GTI, ovšem s s naftovým motorem pod kapotou, což fotografům nemohlo uniknout. Mělo by jít o motor 2,0 TDI a podle všeho by agregát mohl mít výkon 125 kW. Jenže přesně takový výkon má Golf GT, tedy jakýsi Golf GTI pro chudší. Není proto příliš pravděpodobné, že by Volkswagen uvedl dva modely se stejným motorem, které se liší jen stylingem (GT např. nemá masku chladiče se včelí mřížkou). Je proto možné, že GTD bude mít výkon vyšší, byť o motoru 2,0 TDI s výkonem vyšším než 125 kW se VW zatím ani nezmínil.

Od modelu GTI se GTD liší - alespoň dle obrázků - několika drobnostmi. Chybí přední mlhovky (nebo jsou dobře maskované), vzadu není náps GTI ale Golf a navíc jsou i chromované lemy na nárazníku. Jaká bude pravda se zřejmě dozvíme již brzy.


Foto © Automedia
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

dnes | Miro Mihálik | 12 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 205 příspěvků