Volkswagen Golf GT v prodeji (motory 1.4 TSI a 2.0 TDI)

Nový Golf GT má pod kapotou dva motory, 1.4 TSI a 2.0 TDI, oba s výkony 125 kW. Benzínová verze, která se na stovku dostane za 7,9 s a spotřebuje 7,4 litrů paliva, stojí 22 500 Euro (cca 660 tisíc Kč), dieselová, která zrychlí na 100 km/h za 8,2 s a spálí 6,1 litrů nafty, stojí 24 950 Euro (přibližně 735 tisíc Kč, tedy o cca 70 tisíc Kč více). Golf je v této výbavě doplněn optickým kitem, 17" liťáky, sníženým podvozkem a ve výbavě najdete téměř vše od šesti airbagů po ESP.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
VW Golf GT

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků