Volkswagen Golf GT v prodeji (motory 1.4 TSI a 2.0 TDI)

Nový Golf GT má pod kapotou dva motory, 1.4 TSI a 2.0 TDI, oba s výkony 125 kW. Benzínová verze, která se na stovku dostane za 7,9 s a spotřebuje 7,4 litrů paliva, stojí 22 500 Euro (cca 660 tisíc Kč), dieselová, která zrychlí na 100 km/h za 8,2 s a spálí 6,1 litrů nafty, stojí 24 950 Euro (přibližně 735 tisíc Kč, tedy o cca 70 tisíc Kč více). Golf je v této výbavě doplněn optickým kitem, 17" liťáky, sníženým podvozkem a ve výbavě najdete téměř vše od šesti airbagů po ESP.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
VW Golf GT

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků