Volkswagen Golf GT TDi: „sportovní nafta“

Podle Autocaru chystá Volkswagen ostrého Golfa v naftě. Po modelu GTI, který pohání přeplňovaný benzíňák s výkonem 147 kW/200 k, připravuje také model GT TDi. Reaguje tak na poptávku na trhu, zákazníci zkrátka naftové motory požadují. Už v předchozí generaci se pod kapotou modelu s označením GTI skrýval kromě benzínového 1.8T také nafťák, tuším 1.9 TDI 110 kW.

Pod kapotou Golfu GT bude umístěn stejný motor, jaký si odbyl premiéru v novém Passatu: 2.0 TDI s výkonem 125 kW a maximálním točivým momentem 350 Nm. Tyto parametry „vystřelí“ GT na stovku za 7,5 s a vůz dosáhne maximálky téměř 230 km/h. Nový motor má oproti standardnímu TDI 103 kW nové piezoelektrické vstřikovače, které umožňují lépe dávkovat palivo, zlepšují odezvu na plyn a snižují hlučnost. Golf GT TDi bude mít podobný vnější styling jako GTI.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 16 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků