Volkswagen Golf GT TDi: „sportovní nafta“

Podle Autocaru chystá Volkswagen ostrého Golfa v naftě. Po modelu GTI, který pohání přeplňovaný benzíňák s výkonem 147 kW/200 k, připravuje také model GT TDi. Reaguje tak na poptávku na trhu, zákazníci zkrátka naftové motory požadují. Už v předchozí generaci se pod kapotou modelu s označením GTI skrýval kromě benzínového 1.8T také nafťák, tuším 1.9 TDI 110 kW.

Pod kapotou Golfu GT bude umístěn stejný motor, jaký si odbyl premiéru v novém Passatu: 2.0 TDI s výkonem 125 kW a maximálním točivým momentem 350 Nm. Tyto parametry „vystřelí“ GT na stovku za 7,5 s a vůz dosáhne maximálky téměř 230 km/h. Nový motor má oproti standardnímu TDI 103 kW nové piezoelektrické vstřikovače, které umožňují lépe dávkovat palivo, zlepšují odezvu na plyn a snižují hlučnost. Golf GT TDi bude mít podobný vnější styling jako GTI.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků