Volkswagen Golf GT TDi: „sportovní nafta“

Podle Autocaru chystá Volkswagen ostrého Golfa v naftě. Po modelu GTI, který pohání přeplňovaný benzíňák s výkonem 147 kW/200 k, připravuje také model GT TDi. Reaguje tak na poptávku na trhu, zákazníci zkrátka naftové motory požadují. Už v předchozí generaci se pod kapotou modelu s označením GTI skrýval kromě benzínového 1.8T také nafťák, tuším 1.9 TDI 110 kW.

Pod kapotou Golfu GT bude umístěn stejný motor, jaký si odbyl premiéru v novém Passatu: 2.0 TDI s výkonem 125 kW a maximálním točivým momentem 350 Nm. Tyto parametry „vystřelí“ GT na stovku za 7,5 s a vůz dosáhne maximálky téměř 230 km/h. Nový motor má oproti standardnímu TDI 103 kW nové piezoelektrické vstřikovače, které umožňují lépe dávkovat palivo, zlepšují odezvu na plyn a snižují hlučnost. Golf GT TDi bude mít podobný vnější styling jako GTI.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků