Volkswagen Golf GT s motorem 1.4 TFSI?

Podle německého magazínu Auto Motor und Sport dostane Volkswagen Golf další ostrou verzi. Po modelu GTI s motorem 2.0 TFSI 147 kW a před pár dny uvedené verzi R32 s motorem 3.2 V6 FSI 184 kW a pohonem všech kol by se měl přidat také model GT. Ten poněkud překvapivě nedostane slabší verzi motoru 2.0 TFSI s výkonem 125 kW (objevila se např. v čínské verzi Audi A6L), ale přeplňovaný motor 1.4 TFSI se stejným výkonem.

Důvod k uvedení takového motoru je nasnadě: díky přeplňování vysoký výkon a díky malému objemu nízká spotřeba. Motor má navíc oproti stejně výkonné „atmosféře“ lepší tah v nízkých otáčkách. Na internetu se dokonce objevily informace, že se chystají i slabší verze stejného motoru: 85, 92, 103 a 110 kW. Tento motor kromě Golfu má dostat i Jetta, Golf Plus, Golf SUV a dokonce i Passat. Zajímavé a možná i těžko uvěřitelné.

Tip: Volkswagen Golf GTD s motorem 2.0 TDI 125 kW

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Golf R32

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

16.  12.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků