Volkswagen Golf GT s motorem 1.4 TFSI?

Podle německého magazínu Auto Motor und Sport dostane Volkswagen Golf další ostrou verzi. Po modelu GTI s motorem 2.0 TFSI 147 kW a před pár dny uvedené verzi R32 s motorem 3.2 V6 FSI 184 kW a pohonem všech kol by se měl přidat také model GT. Ten poněkud překvapivě nedostane slabší verzi motoru 2.0 TFSI s výkonem 125 kW (objevila se např. v čínské verzi Audi A6L), ale přeplňovaný motor 1.4 TFSI se stejným výkonem.

Důvod k uvedení takového motoru je nasnadě: díky přeplňování vysoký výkon a díky malému objemu nízká spotřeba. Motor má navíc oproti stejně výkonné „atmosféře“ lepší tah v nízkých otáčkách. Na internetu se dokonce objevily informace, že se chystají i slabší verze stejného motoru: 85, 92, 103 a 110 kW. Tento motor kromě Golfu má dostat i Jetta, Golf Plus, Golf SUV a dokonce i Passat. Zajímavé a možná i těžko uvěřitelné.

Tip: Volkswagen Golf GTD s motorem 2.0 TDI 125 kW

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Golf R32

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků