Volkswagen Golf GT s motorem 1.4 TFSI?

Podle německého magazínu Auto Motor und Sport dostane Volkswagen Golf další ostrou verzi. Po modelu GTI s motorem 2.0 TFSI 147 kW a před pár dny uvedené verzi R32 s motorem 3.2 V6 FSI 184 kW a pohonem všech kol by se měl přidat také model GT. Ten poněkud překvapivě nedostane slabší verzi motoru 2.0 TFSI s výkonem 125 kW (objevila se např. v čínské verzi Audi A6L), ale přeplňovaný motor 1.4 TFSI se stejným výkonem.

Důvod k uvedení takového motoru je nasnadě: díky přeplňování vysoký výkon a díky malému objemu nízká spotřeba. Motor má navíc oproti stejně výkonné „atmosféře“ lepší tah v nízkých otáčkách. Na internetu se dokonce objevily informace, že se chystají i slabší verze stejného motoru: 85, 92, 103 a 110 kW. Tento motor kromě Golfu má dostat i Jetta, Golf Plus, Golf SUV a dokonce i Passat. Zajímavé a možná i těžko uvěřitelné.

Tip: Volkswagen Golf GTD s motorem 2.0 TDI 125 kW

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Golf R32

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků