Kdyz sledujete chovani koncernu nezaujate, tak jeho chovani je v poslednich cca 5ti letech nepochopitelne. Koncern utratil neuveritelne sumy v nakupu a sanovani superluxusnich a supersportovnich aut. Utratil velke penize v nesmyslne "trilitrove automotorce". Zcela zaspal nastup automobilu osobiteho dizajnu a zustaval u konzervativnich stroju, i kdyz uz bylo davno jasne ze moda je jinde. Zcela zaspal nastup CRD naftaku a v posledni dobe zcela "prosPal" nastup biopaliv a hybrydnich automobilu. Proboha, kdo a kam to kormidluje ?
Kdyby vw začal dělat "osobitý auťáky" ála 307, civic, mazda6, multipla, avantime, megane hb, atd., tak je nikdo nekupuje, pač ti co je kupují, je chtějí takový jaký jsou -konzervativní, nakonec i úlet jako přechromovaná maska u posledního passatu všem vw věrným docela vadí.. Common raily zavádějí z finančnícch důvodů, pač se jich dělají kvanta pro všechny ostatní a nákladově jsou výhodnější. A fakt, že budou za dva roky je jenom dobře, pač poruchovost a nízkou životnost co předvedli vývojáři s common railem první generace byli zákazníci vw ušetřeni. P.S. Třílitrová automotorka byl úleteček v ceně vánočních dárečků manažerských špiček - to nebyl zrovna dobrý příklad mrhání investicemi
Mno abych take pridal svuj nazor. S golfem jsem jezdil asi mesic. Hned mi to padlo do ruky, vse je na obvyklem miste. Pulubovka mi prisla divna a le ne skareda. Jezdi se tim pekne ale nepotesi ani neurazi. Byla to 1,6 klasika. Rekl bych totalne nudne auto. I kdyz kdo chce auto s osobnosti nekoupi si VW. Od toho jsou jine znacky. Najednu stranu se mi libi ze se VW vraci tam kam patri. Normalni auta pro normalni lidi. Aspon aby ty ceny jeste zacali byt pro normalni lidi. Kdo chce neco vic at si koupi BMW. BTW toto me docela pobaviloÚplnou novinkou však budou naftové motory. V novém Golfu se definitivně neobjeví žádný z motorů se vstřikováním PD. Tyto dnes již nedostačující motory budou nahrazeny novými s technologií vstřikování Common Rail tohle tedka ctu a vzpominam jakej humbuk byl u skodovky kdyz zacli PD. i v novy octavii neni zadnej comon rail. vsechno to sou PD. nejdnou je PD napicu a to na to byl ve stary octavii priplatek 70l.
Tedy pokud se podle autora clanku Golfu zrovna nedari - co se aspon prodeju tyce - pak cekani 2 roky!!! na novy model (a to kdovi jestli to nebude jen velky facelift!) je opravdu sebevrazda. To budou must snad zkrachovat, aby zacli neco delat?Ta doba je zoufale dlouha a cosi to vypovida o schopnosti firmy. Je pravda, ze cim vetsi firma, tim je mene pruzna, ale "koncern" to dotahl do dokonalosti.S pozdravemPV
jeste pro zajimavost VW prodal v roce 2005 5.24 mil aut, z toho 2.94 mil v evrope, co je nejvic ze vsech prodejcu. VW nevlastnim, neprodavam, nejsem jeho obdivovatel, to jenom suche fakty pro odbornika Petra...
nejsem rozhodně zastáncem VW, ale nový Civic kromě designu je obyčejný průměr...
Na tom civiku mě kromě designu bere hlavně ten skvost 1.8 motůrek a to jeho zrychlení.Tady nemá konkurenci.
Ešte by som doplnil na tú cenu super výbava a 6-st. prevodovka ako základ. Uvažujem o ňom, pozeral som sa aj na Golfa, ale ten sa nechytá na Civica v pomere výbava/cena. Ešte si pozriem pár iných áut v tejto triede a uvidím.
To je presne muj nazor..ne ze bych na novy auto mel, ale ze zajmu sem porovnaval koncern VW a Hondu..taky me vyslo ze je lepsi pomer cena/vykon..coz je podle me nejdulezitejsi hledisko. Nejsu teda nakej odbornik, ale dost me zaujalo, ze ve clanku pisou ze zastaraly PD vymeni za moderni common rail...kdyz je to tak zastaraly, tak proc to je v nove O2 ?
Důvod, proč je v nové O2, ale i v jiných koncernových vozech paleta naftových motorů se vstřikováním PD je velice jednoduchá. Koncern v této chvíli, až na několik velkých naftových motorů, nemá vyvinuté a nemá ani v prodeji naftové motory se vstřikováním CR, proto nemůže být ani v nové O2. Ono samotný VW přiznal, že PD je v dnešní podobně na svém maximu a další vývoj by byl nesmyslný, obzvláště, když je na to sám. CR má proti tomuto systému své velké výhody a také vývoj bude výrazně levnější.
Konečně měkdo s rozumným přístupem, přeji šťastnou ruku při výběru a mnoho Km.
??? i kdyby se prodeje golfu snizili jeste o polovinu tak to VW v momentalni situaci urcite nepolozi, to za prve. Za druhe vyvoj a testovani noveho auta trva trosku dil, nez tvoje divoke noci s pritelkyni, a za treti soucasny golf je jeste moc mlady na vymenu. Tak neplacej nesmysli o pruznosti VW...
Vy jste chytraciProjed se s Golfem a pak s novim Civicem.Civic ma sileny podvozek a chaby vyber motoruPres Brnenskou dlazbu poskakuje jako koza.Japoncici se vratili k tuhe zadni naprave...dobre jim tak.
Jel sem s oběma a volil bych za stejný prachy rozhodně Hondu, ten podvozek Golfu je do jisté míry modní záležitost (dosti nadsazovaná).
Můžu se zeptat v čem je podvozek Golfu do jisté míry dosti nadsazovaná módní záležitost?To by mě opravdu zajímalo i když sám tento vůz nemám...
Jistěže můžeš. Jde o tolik opěvovaný víceprvek, který je bezesporu velmi dobrý, ale jak tvrdím přeceňovaný.
Díky,už je mi to jasné.Je to opravdu fajn věc (a taky důležitá),ale máš pravdu,zbytečně se o ní moc mluví...ale nech je,ať mají taky nějakou radost...
"Sileny podvozek"? Ano, horsi nez predchozi Civic, ale to si ani nevsimnes! Vyber motoru je horsi, ale zato ty, co tam jsou, zaslapou golfa do zeme. Vyborna 1,8 za cenu golfacky chciply 1,6, motor 2,2 c-TDi zaslape ten traktor do zeme i v Accordu, tak natoz v Civiku. Takze tak.
Nevím,jak Vy,ale pokud se člověk sveze s Golfem a Civicem se srovnatelnými motory,tak v tom opravdu není moc velký rozdíl...a co se týče golfáckého motoru 1.6,tak je i na svou dobu dobrý a to nemluvím o 1.6 FSI (pravda,ten je trochu dražší)...nevím jak Vy,ale já si auto vybírám podle toho,jestli se mi líbí a ne podle toho,jestli je třeba o 30 tisíc levnější....to přece není moc...co se týče Civicu,tak posledmí generace je hezká,ale brzo bude stará narozdíl od nadčasového Golfu (i když podle někoho moc strohý)...takovéhle reakce mám opravdu rád...raději si vše vyzkoušejte v reále a nesledujte jen ceníky na monitoru...
A víš coi je nejhorší ? Že tomu co jsi napsal věříš, to je skutečně síla.
Já věřím jen a jen tomu,co vidím na vlastní oči a taky si to sám vyzkouším...u VW mi přijde spousta věcí špatných,ale jednoznačně převažují klady (konkrétně u Golfa)...nepatřím mezi zastánce žádné automobilky na světě ani modelu,jen beru věci tak,jak opravdu jsou a neshazuju auta jen proto,že jsou od VW,Škody,Hondy,Mazdy,apod...člověk by měl umět trochu rozlišovat...
Mohu poprosit o vypsání aspoň některých kladů ? Prosím nepiš subjektivní věci, zajímají mě objektivní.Ještě mi vysvětli co je úžasného na 15 let starém motoru 1.6 16V v Golfu a co je na něm tak nadčasového, když ho chtějí od základu změnit ?Nejsem zastáncem také žádné automobilky, ale prostě motorově VW nemá na své konkurenty - tím nemyslím jediný povedený motor 1.8T, to je jediná světlá vyjímka.
Samozřejmě-budu mluvit v tomto případě o Golfu V:slušná nabídka motorů a výbav,výborný podvozekdobrá stabilita ve vysokých rychlostech,vynikající a neunavující přední sedadla,špičkové řízení,odhlučnění,úsporný a zároveň výkonný motor 1.6 FSI (jezdím s ním docela často),neurážející vzhled exteriéru a interiéru,dlouhý interval výměny oleje,účinná a vyhovující Climatronic (jedině po ní mě nebolí hlava) a pár drobností,kterých si nevšimnu při běžné jízdě...ale pár vadí mi pochopitelně taky vadí...rád bych ještě dodal,že Golfa nemám jen tak pro upřesnění...co se týče motoru 1.6 16V tak já jsem netvrdil,že je nadčasový on,ale Golf jako takový (teď V)...ale jinak je to dobrý a spolehlivý motor a já osobně bych volil spolehlivý zaběhnutý motor od kterého člověk ví,co má čekat a ne čekat,jestli se vysype...ale jedno Vám musím přiznat-dieselové motory by měl Volkswagen opravdu vylepšit a motory typu 1.4 55 kW opravdu dnes nikoho neoslní...(podle mě jsou dobrou volbou 1.6 16V,1.6 FSI,2.0 FSI a 2.0 TDI,s 3.2 ani 1.8T nemám zkušenost)...
Samozřejmě-budu mluvit v tomto případě o Golfu V:slušná nabídka motorů a výbav,výborný podvozekdobrá stabilita ve vysokých rychlostech,vynikající a neunavující přední sedadla,špičkové řízení,odhllučnění,úsporný a zároveň výkonný motor 1.6 FSI (jezdím s ním docela často),neurážející vzhled exteriéru a interiéru,dlouhý interval výměny oleje,účinná a vyhovující Climatronic (jedině po ní mě nebolí hlava) a pár drobností,kterých si nevšimnu při běžné jízdě...ale pár vadí mi pochopitelně taky vadí...rád bych ještě dodal,že Golfa nemám jen tak pro upřesnění...co se týče motoru 1.6 16V tak já jsem netvrdil,že je nadčasový on,ale Golf jako takový (teď V)...ale jinak je to dobrý a spolehlivý motor a já osobně bych volil spolehlivý zaběhnutý motor od kterého člověk ví,co má čekat a ne čekat,jestli se vysype...ale jedno Vám musím přiznat-dieselové motory by měl Volkswagen opravdu vylepšit a motory typu 1.4 55 kW opravdu dnes nikoho neoslní...(podle mě jsou dobrou volbou 1.6 16V,1.6 FSI,2.0 FSI a 2.0 TDI,s 3.2 ani 1.8T nemám zkušenost)...
Ta nadčasovost se má týkat automobilu a ne motoru, jak by mohlo vyplývat z textu, pardon.
Pardon,toho druhého příspěvku jsem si bohužel nevšiml...ale co se týče nadčasovosti vozu,tak je to design a technika (ale nadčasovost neznamená módní výstřelky nýbrž použití osvědčených komponentů s něčím novým,ale neurážejícím...) a celek jako takový se lidem evidentně líbí již dlouhou dobu...
Zaslape do zeme?Mam Passata B6 1,9 TDI a vzpominam si na min.patek jak se jeden Accord 2,2 v rope snazilDrzel se asi pul kilaku,pak potreboval dalekohled aby precetl ,,TDI,,
Chtěl bych vidět jak bys s tvým Tdi setřásl Alfu 159 1.9JTD 150k s tím si vyskoušej závodit
Jestli ho máš seriovýho,tak nejel naplno.Jinak bys neměl šanci,tím si buď jistý.Vy si myslíte,že jste nepřekonatelný s TDI.To je jako ten s tou o1 tdi 66kw se divil,že mně neujel.
ja som skusil o1 1,9tdi 81 kw a tiez accord 2,2 a je v tom sakra rozdiel, ten accord ide ako sialeny, ale aj tak najlepsi su benzinovi japonci
A vsechny diesly jsou stejne houby...jako hracku ma stare VW Corrado...to je jine kafe
Ja nemam 66-kumam 96-ku se 6-kvaltem
A seš si jistej že chtěl závodit? Podobnej pocit může mít i spousta řidičů se mnou, na rovince mě předjedou, přijdou zatáčky a zoufale mě brzději, nechci na ně tlačit, ale prostě to neuměj. Pak přijdou rovné úseky, ujedou mi a můžou mít dobrej pocit jak mě setřásli, ale já pouze jedu jen své normální tempo.
Ten 103Kw ubozacek z objemu 2,2?Jsi k smichuVW melo uz pred 5 lety 118Kw z 1,9.Nemam ani Golfa ani Civica,ale v obou jsem mel tu cest se svezt.Na maly auta nejsem,ale lepsim dojmem na me pusobi Golf.Jinak nejsem zastancem VW ani Hondy.Mam BMW 530.
Mozna uz je na case Golf jako takovej odpiskat a nabidnout neco uplne jinyho, s jinejma zakladnima liniema designu i nazvem... Asi se jim do toho u VW nechce, ale jednou to prijit musi. Porsche taky nebude moc do nekonecna delat evoluci 911...
911? Ale bude...dělá jí 40 let a dodneška na něj nikdo nemá.
To je hlavní problém. Stačí si to srovnat s takovou Hondou Civ., podívat se na jednotlivé parametry, výbavu a pak na cenu a Golf - je doslova k smíchu. Jediné v čem je Golf lepší je možnost poskládat si výbavu, ale to bude trápit opravdu asi málokoho kdo se podívá na výbavu u Hondy.
No řekl bych, že se A3 prodává dobře v rámci své třídy. Kdyby měl Golf absolutní prodeje jako A3, tak si asi šéf VW hodí mašli . Myslím, že problémem Golfa jsou nedůstojné základní motory a hlavně děsivé příplatky za lepší.
A relativně chudá výbava v základu ... souhlasím
On se tady také projevuje určitý "vnitrokoncernový kanibalismus", kdy např. Octavia 2 ubírá potencionální zákazníky Golfu. Je větší a za stejné peníze má lepší výbavu. Uvidíme, co s tím do budoucna soudruzi ve Wolfsburgu udělají. Doufám jenom, že tím kdo to nejvíc odskáče, nebude Škodovka...
Kdyz nepocitame velmi specificky cesky trh, tak to ze nekdo na zapade koupil Octavii 2 neznamena, ze kdyby neexistovala, tak by koupil Golfa. Spis bych rekl, ze takovej clovek by koupil nejakyho japonce.
Za prve Octavka ma jen vetsi kufr, a je delsi, neni vetsi. A urcite nema lepsi vybavu v zakladu. Podivej se co vse Golf ma v zakladu, ma skvelou vybavu. Ma klimu, dalkovy central, el. okna, radio CD, 6 airbagu, ABS co bys jeste chtel ?
Ze zprznění Škody mám trochu strach. Se Seatem vedení koncernu experimentovalo tak dlouho (zastaralé klíčové modely, podpora podivných cross-overů na úkor klasických praktických typů karoserií, zvyšování ceny, atd.), až ho přivedlo na pokraj bankrotu . Doufám, že nejpozději za rok v Ženevě už bude nová Fabia. Ta stávající mele z posledního.
Nevíte někdo kolik se těch pětkových Golfů zatím prodalo ? Například v loňském roce a kolik se prodalo jiných aut této třídy ?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.