Volkswagen Golf Cabriolet: sedmá generace bez střechy

Volkswagen Golf Cabriolet: sedmá generace bez střechy

Nový Volkswagen Golf patřil mezi hlavní hvězdy letošního autosalonu v Paříži. Napsáno o něm už bylo všechno možné a nechybí ani video a fotogalerie. V současnosti se novinka postupně začíná prodávat a příznivci automobilky VW začínají ubírat svou pozornost k další novince – VW Beetle Cabriolet.

Fotogalerie: Volkswagen Golf VII na oficiálních fotkách (aktualizováno)

Fotogalerie: Volkswagen Golf VII na oficiálních fotkách (aktualizováno)

Golf sedmé generace ovšem ještě neřekl své poslední slovo. Už v Paříži bylo k vidění téměř sériové GTI a dá se dost dobře očekávat, že se časem dostaví také verze bez střechy. Volkswagen zatím ještě oficiální cestou nic neoznámil ani nevydal. Čekat ale nemusíme. Server Theophiluschin.com zveřejnil svůj render, jak by Golf bez střechy mohl vypadat. Vzhledem k tomu, že designéři německé automobilky si příliš vyskakovat nemohou, je klidně možné, že se sériové provedení od této vizualizace lišit nebude. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Foto: Theophiluschin.com
 

bazar

VW Passat 2
Rok výroby: 2012
Stav: 161 359 km
Cena: 252 000 Kč
VW Touran 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 128 565 km
Cena: 278 000 Kč
VW Passat 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 135 349 km
Cena: 258 000 Kč
VW Passat 2
Rok výroby: 2005
Stav: 199 600 km
Cena: 135 000 Kč
VW Amarok 2
Rok výroby: 2011
Stav: 145 284 km
Cena: 470 000 Kč
VW Sharan 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 235 312 km
Cena: 111 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků