Volkswagen Golf Cabriolet dostal nové a úspornější motory

Motor 1.2 TSI nabízí výkon 77 kW (105 k) a tabulkovou spotřebu 5,1 litru na 100 km. Posílila také verze GTI Cabriolet.
Volkswagen Golf Cabriolet dostal nové a úspornější motory

Volkswagen modernizoval motorovou paletu pod kapotou Golfu Cabriolet. Žádná revoluce se samozřejmě nekoná, ale všechny motory jsou úspornější a některé i posílily. Spotřeba a emise klesly až o 15 %. Golf Cabriolet také dostal nové rádio a dotykovou obrazovku s navigací.

Motor 1.2 TSI nabízí výkon 77 kW (105 k) a tabulkovou spotřebu 5,1 litru na 100 km. Motor 1.4 TSI teď může mít 92 kW (125 k) nebo 110 kW (150 k) a spotřebu 5,2 až 5,5 litru na 100 km.

VW Golf Alltrack a R/GTD Variant: nové tváře bestselleru (první dojmy)

VW Golf Alltrack a R/GTD Variant: nové tváře bestselleru (první dojmy)

Posílil motor pro Golf GTI Cabriolet, který má nyní o deset koní více. Jednotka 2.0 TSI nově nabízí 162 kW (220 k) a na stovku dostane auto za 6,9 sekundy, tedy o 0,4 sekundy rychleji. Kombinovaná spotřeba činí 6,5 l na 100 km. Všechny motory samozřejmě plní emisní normu Euro 6.

Modernizace se dotkla i motorů 2.0 TDI. Základní má výkon 81 kW (110 k) a spotřebu 4,2 litru na 100 km. Silnější nabídne 110 kW (150 k) a 340 Nm, tedy o 10 koní a 20 Nm více než dříve. Na stovce s ním je otevřený Golf o 0,7 s rychleji (9,2 s) a spotřebuje o půl litru méně (4,6 l/100 km).

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků