Volkswagen Golf Cabriolet dostal nové a úspornější motory

Motor 1.2 TSI nabízí výkon 77 kW (105 k) a tabulkovou spotřebu 5,1 litru na 100 km. Posílila také verze GTI Cabriolet.
Volkswagen Golf Cabriolet dostal nové a úspornější motory

Volkswagen modernizoval motorovou paletu pod kapotou Golfu Cabriolet. Žádná revoluce se samozřejmě nekoná, ale všechny motory jsou úspornější a některé i posílily. Spotřeba a emise klesly až o 15 %. Golf Cabriolet také dostal nové rádio a dotykovou obrazovku s navigací.

Motor 1.2 TSI nabízí výkon 77 kW (105 k) a tabulkovou spotřebu 5,1 litru na 100 km. Motor 1.4 TSI teď může mít 92 kW (125 k) nebo 110 kW (150 k) a spotřebu 5,2 až 5,5 litru na 100 km.

VW Golf Alltrack a R/GTD Variant: nové tváře bestselleru (první dojmy)

VW Golf Alltrack a R/GTD Variant: nové tváře bestselleru (první dojmy)

Posílil motor pro Golf GTI Cabriolet, který má nyní o deset koní více. Jednotka 2.0 TSI nově nabízí 162 kW (220 k) a na stovku dostane auto za 6,9 sekundy, tedy o 0,4 sekundy rychleji. Kombinovaná spotřeba činí 6,5 l na 100 km. Všechny motory samozřejmě plní emisní normu Euro 6.

Modernizace se dotkla i motorů 2.0 TDI. Základní má výkon 81 kW (110 k) a spotřebu 4,2 litru na 100 km. Silnější nabídne 110 kW (150 k) a 340 Nm, tedy o 10 koní a 20 Nm více než dříve. Na stovce s ním je otevřený Golf o 0,7 s rychleji (9,2 s) a spotřebuje o půl litru méně (4,6 l/100 km).

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků