Volkswagen Golf Cabriolet dostal nové a úspornější motory

Motor 1.2 TSI nabízí výkon 77 kW (105 k) a tabulkovou spotřebu 5,1 litru na 100 km. Posílila také verze GTI Cabriolet.
Volkswagen Golf Cabriolet dostal nové a úspornější motory

Volkswagen modernizoval motorovou paletu pod kapotou Golfu Cabriolet. Žádná revoluce se samozřejmě nekoná, ale všechny motory jsou úspornější a některé i posílily. Spotřeba a emise klesly až o 15 %. Golf Cabriolet také dostal nové rádio a dotykovou obrazovku s navigací.

Motor 1.2 TSI nabízí výkon 77 kW (105 k) a tabulkovou spotřebu 5,1 litru na 100 km. Motor 1.4 TSI teď může mít 92 kW (125 k) nebo 110 kW (150 k) a spotřebu 5,2 až 5,5 litru na 100 km.

Premiéry | Kombi | Volkswagen | První svezení | Volkswagen Golf

VW Golf Alltrack a R/GTD Variant: nové tváře bestselleru (první dojmy)

Posílil motor pro Golf GTI Cabriolet, který má nyní o deset koní více. Jednotka 2.0 TSI nově nabízí 162 kW (220 k) a na stovku dostane auto za 6,9 sekundy, tedy o 0,4 sekundy rychleji. Kombinovaná spotřeba činí 6,5 l na 100 km. Všechny motory samozřejmě plní emisní normu Euro 6.

Modernizace se dotkla i motorů 2.0 TDI. Základní má výkon 81 kW (110 k) a spotřebu 4,2 litru na 100 km. Silnější nabídne 110 kW (150 k) a 340 Nm, tedy o 10 koní a 20 Nm více než dříve. Na stovce s ním je otevřený Golf o 0,7 s rychleji (9,2 s) a spotřebuje o půl litru méně (4,6 l/100 km).

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 9 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků