Zvenku i zevnitř, před uvedením na trh nám dává Volkswagen možnost prohlédnout si robustnější kombík na dalších fotkách.
Novou generaci kombíku Golf Variant nám Volkswagen ukázal už na začátku září a hned přitom uvedl i provedení Alltrack, které má být podle slov automobilky něčím mezi kombíkem a SUV. Teď VW zveřejňuje další fotky této dobrodružněji vypadající verze, která bude vedle standardního Golfu Variant samostatnou specifikací.
Alltrack tedy přijíždí s dodatečnými plasty na náraznících, blatnících i prazích karoserie, zatímco má rovněž o pár milimetrů větší světlou výšku. Standardem je pohon všech kol, a tedy i víceprvková zadní náprava. Po našem osobním setkání s modelem při focení v ateliéru ve Wolfsburgu to ovšem na rozsáhlejší ochranu podvozku, kromě standardních plastových krytů, nevypadá.
Praktičnost si nicméně Alltrack ponechává od standardního kombi Variant, takže objem zavazadlového prostoru si v nové generaci polepšil o 6 litrů na 611 litrů v základním uspořádání. Po sklopení zadních opěradel se objem zvětšuje na maximálních 1642 litrů, o 22 litrů více. VW také zmiňuje tažné schopnosti Alltracku, který zvládne přívěs o hmotnosti až dvě tuny.
Značka dále potvrzuje, že naftový čtyřválec 2.0 TDI o síle 147 kW bude nejsilnější dostupnou motorizací Golfu Alltrack. Zbytek portfolia by se poté neměl s ohledem na standardní pohon všech kol lišit od Škody Octavia Scout, která používá čtyřválce 2.0 TDI (110 a 147 kW) a 2.0 TSI/140 kW v kombinaci se sedmistupňovým automatem.
Standardní Golf Variant zamířil do prodeje asi měsíc nazpět s prozatím omezenou nabídkou motorizací a výbav. Na verzi Alltrack a její ceny tedy čekáme. Ani zde by se nemusel VW příliš vzdálit od Škody Octavia Scout, která začíná na 926.900 Kč. Lze tak očekávat, že základní Golf Alltrack se bude rovněž pohybovat na hladině okolo devíti set tisíc korun.