TEST Volkswagen Golf Alltrack 2.0 TDI DSG: Sedmimílové pohorky za milion

20 komentářů

Petr3
24. září • 11:33

20 ne 21 kola

Zelí
24. září • 10:52

Němci z VW dotlačili diesel s dsg automatem a systémem 4x4 k dokonalosti. Ale k čemu jim to je, když to budou muset v roce 2025 dát k ledu a budou muset přejít na tužkové baterky !!

LOL
24. září • 7:22

Golfa za melouna? Jste se zbláznili? :-D
A ještě v době, kdy má fófágen zcela jasně nejhorší infotainment a ovládání.

petr r. (petrumr)
26. září • 7:53

a proč? Šak to nikdo nekupuje a lidi raději koupí toyotu corollu touring sport gr 2L hybrid.

kuk
23. září • 15:08

žumpa test žumpa diskuze

ACE
23. září • 16:13

Tak přispěj něčím jiným než žumpou.

ACE
23. září • 13:45

Před pár dny jsem se projel v Outbacku a jelikož je zhruba v podobných relacích jako Golf, tak bych opravdu neváhal a vybral Subaru. Jo já vím, převodovka, dýchavičný motor atd. ale zapomeňte na tabulky a hospodský tlachy a jeďte se s tím opravdu projet......

VK
24. září • 9:08

Subaru je Super, Na něm je jen jediná věc, kterou vytknout a kvůlli který je odsouzen k odsunutí. Pohonný řetězec. Nejede, žere. Tak skvělé a pěkné auto totálně zazdili.

Jan Taraba
23. září • 13:57

No právě Subaru: dýchavičný motor, vysoká spotřeba, lenost, příšerná převodovka, interiér jak z muzea. Jeďte se s tím projet a půjdete pro Golf.

ACE
23. září • 13:59

Takže jste nejen nejel, ale ani ho neviděl.

Honza
23. září • 14:57

Projel jsem se v Outbacku a koupil jsem GLC. V květnu 2021. Snad budou čipy, abych se ho dočkal. :-D
Ale vážně - vozit v Outbacku čtyři lidi a bagáž, tak ten výkon prostě chybí. Taky tam bylo na můj vkus až příliš asistentů, které by člověk musel pořád vypínat. Na druhou stranu fantastický podvozek v terénu.
Koupit testovaný golf - to prostě musíš být fanoušek VW nebo magor - což se vzájemně nevylučuje.

ACE
23. září • 17:13

Jasně s motorem pro Evropu to žádný drak není, ale ten prostor, podvozek a s tím i zbytečnost brzdit do zatáček a následně znova rozjíždět je až zarážející (vzhledem ke kategorii vozu), klid a pohoda i na dálnici a výsledná spotřeba mezi 7-8. Pochopitelně předjíždění bude krapet horší kapitola, ale nikoliv hrozná kapitola.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
goes
23. září • 19:01

Hlucne. Hluk od podvozku. Zbytecne naklony. Silny aero hluk v dalnicni rychlosti. Spotreba o 20% vyssi jak konkurence. To je objektivne spatne. Interier jak ze stredoveku. Design hruzny ale tyro dve veci beru jako subjektivni.

ACE
24. září • 9:19

Nenech si v hospodě všechno namluvit, další co s novým nejel a ani ho neviděl.

goes
24. září • 10:57

ale prosimte smudlo. Chapu, ze je to pro tebe vlhky sen. Tak si to jdi koupit. Ale nechau proc mas potrebu mit ty ruzove bryle...

ACE
24. září • 13:15

Proč hned urážky, tak si prostě přiznej, že auto znáš jen z doslechu, protože jinak bys prostě nemohl tvrdit ty kraviny co tvrdíš. A ano, po opravdovém svezení je to jeden z kandidátů na koupi.

homer
23. září • 18:02

A záruka, servisní intervaly, kompetentní dealerstvi?

ACE
23. září • 13:58

Neví jestli píšu kodovaně? Já jsem se právě projet byl. :-D:-D:-D

Jan Taraba
23. září • 13:40

No a vovovotomtoje. On spíš tak nějak začíná postrádat smysl Passat na půli cesty mezi dlouhým Golfem a Superbem.

homer
23. září • 17:59

Nizsi střední a střední třída jsou ne nadarmo dvě kategorie. Jestli ti uniká rozdíl tak nefilozofuj.

Doporučujeme

Články odjinud