Volkswagen: Golf a Passat i bez DPH

Především pro zákazníky z řad menších firem či živnostníků jsou určeny užitkové verze oblíbených modelů Golf Variant a Passat Variant.
Volkswagen: Golf a Passat i bez DPH

Golf i Passat mají, stejně jako konkurence, za zadními sedadly vestavěnu posuvnou přepážku oddělující prostor pro náklad od prostoru pro cestující. Přepážka je v horní části mřížovaná, takže jen minimálně omezuje výhled vzad.

Přepážka je řešena tak, že umožňuje využívat, buď pět míst pro přepravu cestujících a nákladu o objemu 0,46 m3 (Golf) či 0,495 m3 u modelu Passat Variant. Prostor pro náklad je počítán po spodní hranu oken v zavazadlovém prostoru.

Pokud stačí přeprava dvou osob, můžeme přepážku přesunout za přední sedadla, což umožní naložit do Golfu Variant až 1,46 m3 nákladu, můžeme využít plochu o půdorysu cca 1640 na 1000 mm. Do Passatu Variant se za stejných podmínek vejde 1,6 m3 nákladu, který je možné uložit na ploše 1745 x 1209 mm. Dodejme, že boční okna v zavazadlovém prostoru jsou chráněna průhlednou bezpečnostní fólií.

Odpočet DPH je možný u všech variant výbavy v kombinaci s jakýmkoliv motorem. Zákazníci mohou také vybírat z kompletní řady doplňků dostupných pro Golf Variant či Passat Variant.

Přípatek za přepážku 14 500 Kč nebo 16 000 Kč, záleží přitom na její verzi. Volkswagen Golf Variant s odpočtem DPH vás tedy přijde nejméně na Kč 383 746,- bez DPH. Volkswagen Passat Variant s odpočtem DPH pak na Kč 550 566,- bez DPH.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 39 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků