Doufám, že se přidaj i Kulhánkovic... za 2 roky to budu řešit...
Myslíš jako hokejisti ?
Je 1.9 TDI 66kW skutečně PDčko? Nějak se mi to nechce věřit, má to i stejný krouťák 210Nm jako ten motor se vstřikovacím čerpadlem. Že by dali PD a parametry zůstaly stejné? Odkud berete informace, že je to PD? Ta hlučnost - myslím, že TDI s rotačním čerpadlem mají jemnější chod než PD - v tom bych zase tak problém neviděl.
jo, je to skutečně PDčko. Taky musím souhlasit, že moje rotační TDI 66kW má o něco jemnější chod, tedy když to srovnám s TDI 74kW ve Fabii...ale emise jsou poněkud někde jinde...
napriek PR blamáži má motor TDI-PD 66 KW jednu výhodu. Je to relatívne lacná platforma pre píčtunerov, nakoľko rozdiel medzi ním a TDI-PD 77 kW je len SW.
No bodejť by nesnižovali cenu, když je už téměř nikdo nechce ! 66kw je slabý výkon, vysoká hlučnost a cena nafty na úrovni benzínu.... Jediná přednost je nižší spotřeba, ovšem kontra právě ta hlučnost, výkon a dosud i vyšší cena. já bych do toho nešel.
no nevím, ačkoli nejsem příznivce TDI motorů - moje oblíbená "zkratka" je VVT-i, tak si myslím že starej dobrej TDi 66KW je asi nejlepsí motor co kdy WV z naftáků vymyslel......koktávka s ním 180 jede, a se spotřebou se daj bez problému lámat čtyřlitrový rekordy.....což ty radoby moderní motory s příponou PD jsou drahý nespolehlivý a už dost rozežrahy mrchy
Znamená to, že velmi dobře vybavený model Golf Trendline, poháněný moderním turbodieselem 1.9 TDI/66 kW/90 k se dostává těsně pod hranici 500 tisíc korun a prostorný Golf Plus se stejným motorem a v obdobné výbavě se cenou „srovná“ pod limit 550 tisíc korun. Tady se někdo posr-al! Motor 1,9 TDI 66kW byl nemoderní již na přelomu století, natož teď!
Pokud mne paměť neklame, tento motor má oproti stejnému motoru ve staré Octavii vstřikování PD.
To Vas pamet neklame! Je to sprava teze, ale to preci nedela ten motor modernim. Moderni byl motor TDCI oproti TDDI. Toto je pouze jina konstrukce vstrikovani. Je to podobne jako by clovek rekl, ze motor s filtrem pevnych castic je moderni a motor bez nej ne. Je to pouze evoluce stavajiciho motoru. Ale je mi jasne, ze to neni Vas clanek, ale jen clanek PR marketinkoveho oddeleni VW. Takze v pohode.
2.0TDCI ma proti 2.0TDDI take jenom jine vstrikovani, hlavy valcu a ridici jednotku ...
Jen jsem chtěl upozornit na to, že nejde o motor s rotačním čerpadlem, ale PD. Moderní motor to je, ale s nízkým výkonem - důvody jsou cenové a marketingové, to je nasnadě.
V Nemecku to nikdo nechce ale myslim ze to tady udaji, akorat tech max. 90k bude vyuzivanych dost casto.
V poriadku... ale nazývať dnes naftový motor s objemom 1.9 o výkone 66kW moderným sa mi zdá dosť prehnané Podľa mňa je to tak, že o tieto motory nie je záujem a potrebujú sa ich zbaviť, lebo každý radšej siahne po výkonnejšej verzii. No a tak prišli s touto zľavou. Akurát že to museli nejako pekne napísať.
Slevu davaji na vsechny naftove motory, ne jen na podle vas "vybehove" motorizace.Navic, vysoce vykonny rovna se za vsech okolnosti moderni?
Kdyz vezmes 2.0 TFSI a vykon snizis ze 147kW na 66kW (z marketingovych duvodu), stale pujde o moderni motor, ne?
A ne? Proto se tak klepe....
Modrenim TDI o vykonu 66kW?? Co to zase je? Jaka je definice slova moderni?
tiskovka......
Je to moderni motor. Neni to to stare TDI s rotacnim cerpadlem, ale moderni TDI s vysokotlakym pumpe-duse vstrikovanim, s turbem s variabilni geometrii lopatek, jen s priskrcenym vykonem. Staci s tim zaject do servisu a vykouzlej vam z toho 100kW.
A ve kterem ze servise porusi zarucni podminky vyrobce a pridaji motoru vice jak 51% vykonu navic?Predpokladam, ze kazdy vi, ze pak na sebe bere zaruku sam prodejce a do kryti zaruk pri poskozenem motoru se mu jiste nebude chtit. Zvlaste pak, kdyz jsou marze na minimu (za cenikove ceny dnes auto snad nikdo nekupuje).Jinak je videt, ze i VW si uz pomalu uvedomuje, ze premrstene ceny naftovych motoru nejsou to prave orechove.
A kdyby pridali jen 30% (jak je obvykle), tak by ses tak nedivil? Nehlede k tomu, ze jsem o zarucnich podminkach nic nepsal.A nehlede k tomu, ze u aut s pameti typu flash udelas "restore" a jses doma. Naopak si muzes blahoprat - kdyz se ti s chipem motor nahodou podela tejden pred koncem zaruky, bez chipu by se ti podelal den po jejim vyprseni. Muzes to brat i jako "zahorovani".Ale je to samozrejme volba kazdeho, jestli si chip poridi. Treba si muze podle ETKA zjistit, jakymi dily se ten jeho motor lisi od vykonnejsi varianty a doplnit vsechny tyto rozdilne dily. Jak velky myslis ze je rozdil mezi originaly TDI PD 66kW a 77kW? A jak velky je mezi 77kW a 96kW. A mezi 96kW a 118kW?Samozrejme vetsi cast lidi provede jen tu cast uprav, ktera bezprostredne zvysuje samotny vykon (nejvetsi narust za nejmene penez) - tedy chip. Uz malokdo si poridi vetsi turbo, vetsi intercooler, naporovy chladic oleje, lepsi spojku (na vetsi kroutak), atd... A take si casto neporidi lepsi podvozek, kola/gumy, brzdy. Holt jejich problem. Na druhou stranu je jiste rozdil v tom, jak kdo toto navyseni vykonu vyuziva. Jestli nekdo pak jezdi jenom 230km/h a vzdy maximalne akceleruje, tak tomu dava samozrejme vetsi kour nez nekdo, kdo si chip porizuje jen jako vykonovou bezpecnostni rezervu pro pripad predjizdeni.Ja mam treba chip udelanej tak, ze mi zjednodusene receno zabira az v druhe pulce plynovaho pedalu. Cili v prvni pulce plynu mam puvodni nastaveni. A jelikoz puvodni motor ma 320Nm,110kW a papirovou maximalku 215km/h, tak mi to vetsinou staci. Na ten pulplyn to jede dve kila. Vice rychlosti a akcelerace pouziju/vyuziju jen ve "specialnich pripadech". Myslim, ze tedy motor neni zatezovan nejak nadprumerne. Zejmena vzhledem k tomu, ze so o nej docela dobre staram, nechavam vydejchat turbo, netocim to za studena (v zime dokonce motor predehrivam pul hodiny pred jizdkou Webastem pustenym dalkacem) a davam tomu spickove oleje, ktere maji vydrzet az 50000km a stejne je radeji menim po 15000km. Mysim, ze az to za rok prodam, nebude to pro kupce "spatnej kseft".A kdyz si nejakej pantata koupi zamerne uskrcenou 66kW verzi a necha si tam neco pridat, aby v pripade predjizdeni stacil rychle zaject zpatky do sveho pruhu, moc velkou chybu neudela. Vem si, ze ta 66kW je opravdu pomerne brutalnim zpusobem umele uskrcena.Treba stara 66kW bez PD se od 81kW lisila jen tryskama. Mohl jsi tam dat ty 81kW trysky a mels proste ten 81kW motor. Ale takys tam mohl dat lepsi trysky a byls na 90kW. A to jsi stale nezacal chipovat, natoz delat dalsi HW modifikace (sani, vyfuk, turbo, IC, ...). A to mluvim o motoru bez PD, ktery byl konstrukcne i materialove zastaraly a proste nemel ten potelcial vysokotlakeho vstrikovani PD.
...mohu mluvit ze zkušenosti, mám v mým TDI 66kW větší trysky(větší než má 81kW), jede to fakt super, využívám to hlavně v krizových situacích, jinak jezdím stejně jako před výměnou, ale mám lepší pocit bezpečí a jízda není tak stresová(stihnu ho předjet nebo ne, ufff....)....
A nemohl bys mi dát kontakt na prodejce, případně cenu? něco jsem na NETu našel, ale bylo to dost drahý... Mám Passat TDI 66 kW
http://strunc.dieselpower.cz/
je to na stránkách www. dieselpower .cz , cena je kolem 10tis. kč, levnější než chip, navíc je můžeš prodat, pokud by ti nevyhovovaly...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.