Volkswagen Golf a Golf Plus: výrazně levnější nafťáky

Na velkou popularitu turbodieselů TDI reaguje dovozce automobilů Volkswagen tím nejlepším možným způsobem: Cenovým zvýhodněním vznětových modelů Golf a Golf Plus! Snížení ceny přitom může činit až 14 procent, resp. 69 500 Kč. Znamená to, že velmi dobře vybavený model Golf Trendline, poháněný moderním turbodieselem 1.9 TDI/66 kW/90 k se dostává těsně pod hranici 500 tisíc korun a prostorný Golf Plus se stejným motorem a v obdobné výbavě se cenou „srovná“ pod limit 550 tisíc korun.

Ceny se s okamžitou platností upravují také u ostatních verzí vznětových motorů 1.9 TDI 77 kW a 2.0 TDI 103 kW modelů Golf a Golf Plus a to o cca 45.000 Kč směrem dolů.

Výbava modelů Trendline je přitom mimořádně bohatá – nechybí v ní např. čelní, boční ani hlavové airbagy, aktivní opěrky hlav u předních sedadel, protiblokovací systém brzd ABS, protiprokluzové zařízení ASR, brzdový asistent, dálkově ovládané centrální zamykání, poloautomatická klimatizace Climatic, elektrické ovládání předních oken a zpětných zrcátek, výškově i podélně nastavitelný volant, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, patnáctipalcová kola nebo autorádio RCD 300 s CD přehrávačem a 6 reproduktory.

Golf Plus ve výbavě Trendline přidává navíc elektrické ovládání oken i u zadních dveří a vyhřívání elektricky nastavitelných zrcátek.

Nejcennějším prvkem standardní výbavy modelu Golf a Golf Plus je ovšem jeho bezpečnost – v náročném programu bariérových testů Euro NCAP získal Volkswagen Golf maximální - pětihvězdičkové - ohodnocení!

Velkou výhodou modelů Golf Plus je také možnost přestavby na verzi N1, která umožňuje odpočet DPH. Golf Plus N1 poháněný vznětovým motorem 1.9 TDI/66 kW v bohaté výbavě Trendline lze potom získat už za 483 tisíc korun (bez DPH).

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků