Volkswagen Golf a Golf Plus: výrazně levnější nafťáky

Na velkou popularitu turbodieselů TDI reaguje dovozce automobilů Volkswagen tím nejlepším možným způsobem: Cenovým zvýhodněním vznětových modelů Golf a Golf Plus! Snížení ceny přitom může činit až 14 procent, resp. 69 500 Kč. Znamená to, že velmi dobře vybavený model Golf Trendline, poháněný moderním turbodieselem 1.9 TDI/66 kW/90 k se dostává těsně pod hranici 500 tisíc korun a prostorný Golf Plus se stejným motorem a v obdobné výbavě se cenou „srovná“ pod limit 550 tisíc korun.

Ceny se s okamžitou platností upravují také u ostatních verzí vznětových motorů 1.9 TDI 77 kW a 2.0 TDI 103 kW modelů Golf a Golf Plus a to o cca 45.000 Kč směrem dolů.

Výbava modelů Trendline je přitom mimořádně bohatá – nechybí v ní např. čelní, boční ani hlavové airbagy, aktivní opěrky hlav u předních sedadel, protiblokovací systém brzd ABS, protiprokluzové zařízení ASR, brzdový asistent, dálkově ovládané centrální zamykání, poloautomatická klimatizace Climatic, elektrické ovládání předních oken a zpětných zrcátek, výškově i podélně nastavitelný volant, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, patnáctipalcová kola nebo autorádio RCD 300 s CD přehrávačem a 6 reproduktory.

Golf Plus ve výbavě Trendline přidává navíc elektrické ovládání oken i u zadních dveří a vyhřívání elektricky nastavitelných zrcátek.

Nejcennějším prvkem standardní výbavy modelu Golf a Golf Plus je ovšem jeho bezpečnost – v náročném programu bariérových testů Euro NCAP získal Volkswagen Golf maximální - pětihvězdičkové - ohodnocení!

Velkou výhodou modelů Golf Plus je také možnost přestavby na verzi N1, která umožňuje odpočet DPH. Golf Plus N1 poháněný vznětovým motorem 1.9 TDI/66 kW v bohaté výbavě Trendline lze potom získat už za 483 tisíc korun (bez DPH).

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků