Volkswagen Golf a Golf Plus: výrazně levnější nafťáky

Na velkou popularitu turbodieselů TDI reaguje dovozce automobilů Volkswagen tím nejlepším možným způsobem: Cenovým zvýhodněním vznětových modelů Golf a Golf Plus! Snížení ceny přitom může činit až 14 procent, resp. 69 500 Kč. Znamená to, že velmi dobře vybavený model Golf Trendline, poháněný moderním turbodieselem 1.9 TDI/66 kW/90 k se dostává těsně pod hranici 500 tisíc korun a prostorný Golf Plus se stejným motorem a v obdobné výbavě se cenou „srovná“ pod limit 550 tisíc korun.

Ceny se s okamžitou platností upravují také u ostatních verzí vznětových motorů 1.9 TDI 77 kW a 2.0 TDI 103 kW modelů Golf a Golf Plus a to o cca 45.000 Kč směrem dolů.

Výbava modelů Trendline je přitom mimořádně bohatá – nechybí v ní např. čelní, boční ani hlavové airbagy, aktivní opěrky hlav u předních sedadel, protiblokovací systém brzd ABS, protiprokluzové zařízení ASR, brzdový asistent, dálkově ovládané centrální zamykání, poloautomatická klimatizace Climatic, elektrické ovládání předních oken a zpětných zrcátek, výškově i podélně nastavitelný volant, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, patnáctipalcová kola nebo autorádio RCD 300 s CD přehrávačem a 6 reproduktory.

Golf Plus ve výbavě Trendline přidává navíc elektrické ovládání oken i u zadních dveří a vyhřívání elektricky nastavitelných zrcátek.

Nejcennějším prvkem standardní výbavy modelu Golf a Golf Plus je ovšem jeho bezpečnost – v náročném programu bariérových testů Euro NCAP získal Volkswagen Golf maximální - pětihvězdičkové - ohodnocení!

Velkou výhodou modelů Golf Plus je také možnost přestavby na verzi N1, která umožňuje odpočet DPH. Golf Plus N1 poháněný vznětovým motorem 1.9 TDI/66 kW v bohaté výbavě Trendline lze potom získat už za 483 tisíc korun (bez DPH).

Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

dnes | Milan Lažanský
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků