Golf R urcite az tak nudny nebude. Urcite ne. Chce to si holt priplatit a stat se majitelem toho spravneho Golfu a je toB-]
a proto mpolan chodí pěšky.Nelíbí se mu nic.
Golf musí být z podstaty konzervativní. Je to auto především pro německého důchodce a ten si na výstřelky nepotrpí. Chce naložit nákup do slušného, adekvátně dostupného kufru, do široka otevřené dveře a bezbolestné nastupování. I mí prarodiče o Golfu uvažují, ale o starším, nejsou to holt němečtí důchodci a ty blikátka za volantem už dědu příliš neberou. A jak sám říká - nechce se mu za "golfa" dávat víc, než je rozumné za "takové auto".
Takže vlastně potvrzuješ, že Golf za to nestojí, a je to jen předražený průměr.
To jsem nikdy netvrdil, ani nerozporoval. Obecně - auto prostě není investice, ale útrata a dávat za auta velikosti Golf, nebo hůře, velikosti Fábie více jak 300tis jsou absolutně nesmyslně utracené peníze. Život je příliš krátký na ježdění v Golfu. :-D
Pro nekoho je 300 tisic za auto max a rana, pro nekoho pul mice drobne... nechal bych na lidech, za co utraceji sve penize. Drtiva vetsina aut neni investici, o tom zadna, ale pokud v nem nekdo travi denne nezanedbatelny cas... Zivot je prilis kratky na jezdeni v nevyhovujicim aute ;-)
"Zivot je prilis kratky na jezdeni v nevyhovujicim aute" Proto nikdy nebudu mít Golf.
Auto splnujici vetsinu myslitelnych/beznych pozadavku ve sve tride je prumer? Tak urcite...
Většinu? Ani náhodou. Průměrně prostorný, průměrné spolehlivý, průměrně designově provedený, průměrně jezdící... Prostě je to průměr. Umí vše dobře, ale dobře je trojka. Trojka je pouze průměr. Golf je průměr za nadprůměrné ceny.
"Auto splnujici vetsinu myslitelnych/beznych pozadavku ve sve tride je prumer? Tak urcite"Takovych aut jsou na svete desitky.
co chyba golfu, mimo velkeho vibratora na volante a cierneho dzigola v kufri?
Ve tride Golfu? Sem s nema ;-)
Když chce někdo koupit něco stejně drahého a peknejsiho koupí Mazdu ale s méně místem vzadu.No hold za vzhled se platí ňákým mínusem.Nový G je tu kvůli větší elektrizaci skrz emise.
S mene mistem vzadu, mene mistem v kufru, mene pohodlnou nakladaci hranou, mene motory na vyber...
Bzzzz nechtěl jsem Mazdu úplně špinit.No ještě vlečka hinten.
Fadnost - sterilita - nuda - šeď - předražená bída. DAS AUTO.
ŠOK!!! KONCERNOVÁ BOUBELKA PŘEDVEDLA SVÉ DOKONALÉ VNADY!!! DO OČÍ SE JÍ NIKDO NEDÍVAL!!!
Nadcasove geniální! Teatralne pitoreskni! Designove dokonale!Takové tvary zde nebyly od dob Citroen DS!
Etalon automobilu! Nic lepšího nikdo v této galaxii nikdy nevyrobil. Dokonalé!
Každý výrobca pustí na trh auto s tým aby sa čo najlepšie predával.To je predsa logické.Takže či sa to niekomu páči alebo nie Golf je a bude etalon triedy.Mám G VII po FL a možem vás ubezpečiť že je super.Tak ako sa dobre predával G VII sa podla mna bude dobre predávať aj G VIII.Treba si vytipovat napr 4-5 modelov urobit si okruh po predajcoch a ak človek nie je vyslovene zaujatý musí uznat že Golf je v tejto trIede TOP.:-D
Neskutečně zajímavé a provokativní tvary,je to BOMBA! Nikdy takhle žádný Golf nevypadal,takže obrovská pokora a úcta k umění geniálních koncernovych designérů!
Vypadal.
Hm, nuda.
a ako by to malo vyzerat aby to nuda nebola?
Tzv. "nuda" je naprosto v pořádku. U VW bývá naopak problém, když se snaží s "nudou" skoncovat, protože to prostě neumí...
Arteon taková nuda není. Scirocco taky nebylo nudné. Bohužel, zbytek nabídky je zoufalý.
Souhlas. Arteon je za desítky let jediný VW na který se dá koukat - a to ještě i dobrovolně tím krkem otočím, abych se ujistil, že to logo je opravdu VW. Arteon je nuda, která má šmrnc. Škoda, že to u VW není standart, protože zbytek nabídky je vzrušující asi jako kelímek na odběr semene.
Velký nesouhlas s oběma. Arteon je právě ten exemplární příklad zahánění nudy v podobě VW, na který se koukat právě nedá. Je to takový kočkopes, kdy se VW snaží ze svého designu vykřesat více emocí, k čemuž používá nejrůznější tuzingové pikačoviny. Pokud je to v R-line paketu, veškerá negativa se dále násobí. :-P
Prostě typický Golf, tohle přesně zákazník Golfu od VW očekává. A výsledek bude, jako u každé generace, že v Evropě půjde o nejlépe prodávaný model v segmentu. Cíl splněn :-)
Jo, je to takový nudný, nejprodávanější rohlík.
Kez by vsechno nejprodavanejsi a nudne melo kvality Golfu ;-)
Sterilnost, průměrnost a vysokou cenu? Nemám zájem.
Predpokladám, že medzi Golfom 7 a 8 bude podobný rozdiel ako medzi Golfom 5 a 6. Teda, že to bude len väčší facelift. Rázvor rovnaký, dvere rovnaké, zmení sa len interiér a technika.Presne takto sa líšia aj "samostatné" generácie Passatu B6 a B7.Volkswagen je majster nad majstrov v tom, ako facelift prezentovať ako nový model.
Zákazníci to asi tak chtějí, resp. toto od VW očekávají a VW jim to přesně nabízí. Důležité je, jak se bude prodávat.
Proc menit dobre.Jen bude vybavenejsi-drazsi a mildhybrid ve standardu.
Protože ten jeho design byl hnusný a fádní už před desetiletími natož dnes. Prostě koncernová meganuda. Nic víc.
Uhlazenost designu je matka uspechu postupne na to prijdou vsichni i asiati.
Jo? Tak proto Hyundai v současnosti vyhrává nejprestižnější ceny za design a ostatní poráží na hlavu. Protože žádný uhlazený (nudný) design nedělá.;-)
Pro vás kluci ušatí nade mnou je připravena celá řada DS. V bazoši jsou za hubičku a stojí tam jen pro vás.
Bozicku na nebesich!!! Toto že je Golf??? Propana, to bych nepoznal ani pri nejlepsi vuli, tak je to grandiozne převratné!
Burtw ty curaky. Hlas se u PL Kromeriz.
Neskutečně skandální! Revoluční! Bizarní! To tu ještě věru nebylo. Zkrátka totální designový odvaz a brutal revoluce!
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.