no ja ho budu mit, tak jsem zvedav
vcera sem v kralupech nad vltavou videl 3 golfy 2.0fsi 4motion s nemeckou poznavaci znackou. fsi bylo oznaceno cervene(nevim jesli to je bezny)
Testujou...
Mirko: 2.0Tdi 103 kW je v O2 davno, u nas ho maju ako predvadzacku.
V provedeni 4x4? Tomu neverim ...
Aha, to 4x4 som si nevsimol, pretoze este vobec nie je
spínání haldexu tlačítkem? někde jsem o tom slyšel, že to dělaj, protože aby haldex připojil zadek potřebuje min rychlost 15km/h takže při rozjezdu v bahně vás nechá na holičkách :( jinak funguje fakt dobře, třeba na sněhu, v zatáčce,...jesli někdo víte kde to uměj udělat, napište prosímmám octávii combi 4x4:) 1.9Tdi 101@130k 250@300Nm
ano, nějakou rychlost potřebuje, bo se tam musí tlakovat olej a to se děje od náhonu, že...
takže by nebylo čím sepnout spojku
ale na druhé straně v tom bahně to můžeš protočit a 15km/h v pohodě dosáhneš... (
To je super!
Pokud ale dá Škoda do Octavie II. 4x4 také motor 2.0 TDI 103 kW, raději koupím ji ... (otázka ovšem je, zda to udělá, zatím tam plánuje jen ubohých TDI 77 kW)
To si pár let počkáš.
Já bych si koupil Octávii II. 4x4 132kW RS 2.0 TDI, ale k tomu se asi neodváží, bo by jim cena vyšplouchla na mega
To se mi nějak nezdá, že by přes mezinápravovou spojku šlo přeněst 100% výkonu na zadní kola, tzn. 0% výkonu na přední kola...
100% aktuálního výkonu přenášeného na silnici asi ano. Stačí na to jednoduchý test - přední kola dát do vzduchu a zkusit zda se rozjede, pokud ano, je v tu chvíli 100% výkonu vzadu... (tento test mimochodem nezvládlo 3kové BMW 4x4 - se zvednutými zadními koly se nerozjelo). Není to zřejmě myšleno tak, že by se v nějké situaci poslalo dozadu 100% max výkonu resp. momentu..........
Ja bych rekl, ze to je zase nejaka ukazka VW mlzeni. Stejne jako ze vsem svym modelum 4x4 rikaji quattro a ani prodejci poradne nevi, co ma ktery za techniku. Totez bude s tim 100% vykonu na zadek. Asi to neni mysleno jako 100% momentu na zadek, ale ma to s tim byt pomichano, popleteno a zamlzeno.
jasně, Audi také u TT s Haldexem psalo, že má stálý pohon Quattro...
Podle mě Haldex stačí, už tak to žere výkon, musí se tam stále tlakovat čerpadlo a to klade odpor (větší spotřeba, menší maximálka...)
Uvádí to oficiální tisková zpráva.
Tohle se o Haldexu tvrdilo vzdy, ale jestli je to 100% pravda, to nevim.Kazdopadne jsem cetl (to je pro priznivce Torsenu a staleho pohonu 4x4), ze preprogramovanim ridici jednotky Haldexu jde docilit toho, ze je pomer opravdu rozdelen 50 na 50. Otazka je, jestli je k tomu az tak zavazny duvod.
Není a není to na to stavěné, brzy bys Haldexe tímto odrovnal.
Četl jsi to někde na fóru co? Já taky a je to podle mě silně nepravděpodobné ...
samozřejmě přeněst=přenést, omlouvám se
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.