Volkswagen Golf 4x4 v prodeji

V Německu se začne za měsíc prodávat Golf s pohonem všech kol 4Motion. Pod kapotou budou zpočátku jen motory 1.9 TDI 77 kW (20 475 eur) a 2.0 TDI 103 kW (22 495 eur), časem přibude 2.0 FSI; za pohon všech kol se připlácí vždy 1 500 eur oproti verzi s pohonem předních kol. 4Motion v Golfu používá mezinápravovou spojku Haldex, nejde tedy o stálý pohon všech kol (např. Torsen); v případě potřeby se na zadní kola přenáší až 100 procent výkonu.

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 17 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků