Volkswagen Golf 4x4 v prodeji

V Německu se začne za měsíc prodávat Golf s pohonem všech kol 4Motion. Pod kapotou budou zpočátku jen motory 1.9 TDI 77 kW (20 475 eur) a 2.0 TDI 103 kW (22 495 eur), časem přibude 2.0 FSI; za pohon všech kol se připlácí vždy 1 500 eur oproti verzi s pohonem předních kol. 4Motion v Golfu používá mezinápravovou spojku Haldex, nejde tedy o stálý pohon všech kol (např. Torsen); v případě potřeby se na zadní kola přenáší až 100 procent výkonu.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků