Volkswagen Golf 4Motion: další verze úspěšného hatchbacku je tu

Volkswagen představuje Golf sedmé generace osazený pohonem všech kol 4Motion. Nabízet jej bude v kombinaci s naftovou jedna-šestkou o výkonu 105 koní nebo výkonnějším dvoulitrem naladěným na 150 koní. Zadní nápravu opět připojuje mezinápravová spojka Haldex, tentokrát už páté generace. Tu mimochodem najdeme třeba také ve Volvu V40 Cross Coutnry.

Na brzdě: Volkswagen Golf 1.2 TSI 63 kW

Na brzdě: Volkswagen Golf 1.2 TSI 63 kW

V porovnání s předchozí generací Volkswagenu Golf 4Motion je aktuální vydání pohonu všech kol lehčí o 1,4 kg. Kromě lepšího fungování by měl být nový Haldex také úspornější. Slabší naftová jednotka si řekne v kombinovaném provozu o 4,5 l/100 km, výkonnější spotřebuje o dvě deci více. Mezinápravovou spojku bude standardně doplňovat také elektronická náhražka nápravových diferenciálů. U VW ji označují jako XDS a v případě Golfu 4Motion bude pracovat na obou nápravách.

Volkswagen Golf 1,4 TSI – kouzlo se nevytrácí. Nikdy nebylo

Volkswagen Golf 1,4 TSI – kouzlo se nevytrácí. Nikdy nebylo

Pokud vás Golf s pohonem všech kol zajímá, těšte se v průběhu příštího týdne na první jízdní dojmy. Golf 1.6 TDI 4Motion s výbavou Comfortline začíná v ČR na 508 900 Kč, silnější dvoulitr vybavený systémem 4Motion je dostupný pouze s vrcholnou výbavou Highline za 598 900 Kč.

Foto: Volkswagen

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

včera | Jan Mička | 45 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků