15 Fotogalerie Volkswagen Golf 4Motion: další verze úspěšného hatchbacku je tu Lukáš Dittrich 28. ledna 2013 • 15:04 Volkswagen představuje Golf sedmé generace osazený pohonem všech kol 4Motion. Nabízet jej bude v kombinaci s naftovou jedna-šestkou o výkonu 105 koní nebo výkonnějším dvoulitrem naladěným na 150 koní. Zadní nápravu opět připojuje mezinápravová spojka Haldex, tentokrát už páté generace. Tu mimochodem najdeme třeba také ve Volvu V40 Cross Coutnry. Na brzdě: Volkswagen Golf 1.2 TSI 63 kW Lukáš Dittrich Technika V porovnání s předchozí generací Volkswagenu Golf 4Motion je aktuální vydání pohonu všech kol lehčí o 1,4 kg. Kromě lepšího fungování by měl být nový Haldex také úspornější. Slabší naftová jednotka si řekne v kombinovaném provozu o 4,5 l/100 km, výkonnější spotřebuje o dvě deci více. Mezinápravovou spojku bude standardně doplňovat také elektronická náhražka nápravových diferenciálů. U VW ji označují jako XDS a v případě Golfu 4Motion bude pracovat na obou nápravách. Volkswagen Golf 1,4 TSI – kouzlo se nevytrácí. Nikdy nebylo Jaroslav Matějka Volkswagen Pokud vás Golf s pohonem všech kol zajímá, těšte se v průběhu příštího týdne na první jízdní dojmy. Golf 1.6 TDI 4Motion s výbavou Comfortline začíná v ČR na 508 900 Kč, silnější dvoulitr vybavený systémem 4Motion je dostupný pouze s vrcholnou výbavou Highline za 598 900 Kč. Foto: Volkswagen Volkswagen Golf Volkswagen Golf je dlouholetým bestsellerem nižší střední třídy v Evropě. Oblibu si získal širokou nabídkou verzí, přívětivou ergonomií a solidními jízdními vlastnostmi. V současnosti je na trhu osmá generace Golfu. Ceny, výbava, data • Test VW Golf 1.5 eTSI • Minitest VW Golf 2.0 TDI • VW Golf GTI První jízda • VW Golf Variant a Alltrack • VW Golf GTI vs. GTE Vstoupit do diskuze (17) AutoRevue.cz VideoVolkswagenVolkswagen GolfElektronická náhražkaNaftová jednotkaHaťHot-hatchNáhražkaVerzeGO +HatchbackAuta Volkswagen na Heureka.cz