Volkswagen Golf 4Motion: další verze úspěšného hatchbacku je tu

Volkswagen představuje Golf sedmé generace osazený pohonem všech kol 4Motion. Nabízet jej bude v kombinaci s naftovou jedna-šestkou o výkonu 105 koní nebo výkonnějším dvoulitrem naladěným na 150 koní. Zadní nápravu opět připojuje mezinápravová spojka Haldex, tentokrát už páté generace. Tu mimochodem najdeme třeba také ve Volvu V40 Cross Coutnry.

Na brzdě: Volkswagen Golf 1.2 TSI 63 kW

Na brzdě: Volkswagen Golf 1.2 TSI 63 kW

V porovnání s předchozí generací Volkswagenu Golf 4Motion je aktuální vydání pohonu všech kol lehčí o 1,4 kg. Kromě lepšího fungování by měl být nový Haldex také úspornější. Slabší naftová jednotka si řekne v kombinovaném provozu o 4,5 l/100 km, výkonnější spotřebuje o dvě deci více. Mezinápravovou spojku bude standardně doplňovat také elektronická náhražka nápravových diferenciálů. U VW ji označují jako XDS a v případě Golfu 4Motion bude pracovat na obou nápravách.

Volkswagen Golf 1,4 TSI – kouzlo se nevytrácí. Nikdy nebylo

Volkswagen Golf 1,4 TSI – kouzlo se nevytrácí. Nikdy nebylo

Pokud vás Golf s pohonem všech kol zajímá, těšte se v průběhu příštího týdne na první jízdní dojmy. Golf 1.6 TDI 4Motion s výbavou Comfortline začíná v ČR na 508 900 Kč, silnější dvoulitr vybavený systémem 4Motion je dostupný pouze s vrcholnou výbavou Highline za 598 900 Kč.

Foto: Volkswagen

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků