Volkswagen Golf 1,4 TSI – kouzlo se nevytrácí. Nikdy nebylo

59 komentářů

jirka
28. ledna • 14:32

a hodn civiců do roku 1974 nebo tak nějak bylo prodáno přes třicet milionů ve světě golf je tedy druhý:-D

Zíbo
25. ledna • 22:16

Njn Další trapnej golf už i na silnici je to auto nezajímavý má to každej Lojza:-(
to auto je jak místní DěFka o ní si každej taky řiká nic moc tu už jsem měl.:-)

Jenda
9. listopadu • 19:23

Každej českej lojza má doma Škodovku Ochcávku ty blbe a ne Golfa.

Mokky
26. ledna • 10:04

Co dělá náctiletý děcko jako ty tak dlouho večer vzhůru.Mazej chrápat:-O

dave_007
27. ledna • 11:45

A co dela na internetu bez dohledu nesvepravny retardovany clovek jako Vy?

JuDr. Dolfi
24. ledna • 16:31

B-] a proto si ho pojedu koupit do říše a servis budu aplikovat rovněž tam. V Čechách je to samej podvodník! 3-[

Dan
12. února • 9:44

Trapné, mluvit o říši. To je jako kdyby ČR nazývali švejkov.

dave_007
24. ledna • 17:03

Auto v Nemecku poridite podstatne levneji. Ostatne, divim se, ze to jeste Cesi nedelaji masove.Ale servis? Vy si opravdu myslite, ze v "Risi" Vas nenatahnou? Omyl! Oskubou Vas jako kure pro KFC.

JuDr. Dolfi
24. ledna • 17:06

Němec není čech.. co čech to lhář a simulant :-P

dave_007
24. ledna • 19:17

Vy asi zijete na Mesici!Nemci jsou nejvetsi tunelari (a tedy i zlodeji) ktere kdy vesmir splodil - pres Recko tuneluji stovky miliard z cele EU - a ve vrazdeni je predcili jen Mongolove. Cechum na ochranu pred takovymi vylupky nic jineho nez lhani a simulovani uz nezbyva. B-]

Mokky
26. ledna • 9:59

Ty máš ten mozek dobře vybagrovanej.Nebejt pracovitejch němců,tak je celá Evropa dávno v řiti a o tom tvým Řecku ani nemluvím.Většinu peněz co nalili do línejch Řeků zpátky nikdy ani nedostanou.Ty by ses osvědčil v našem parlamentu s tím svým uměním demagogie.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
dave_007
26. ledna • 23:36

Jako chcete rici, ze bez Nemcu by nasi zemedelci neumeli vypestovat treba brambory, inzenyri vyprojektovat treba most, literati napsat knihu, herci zahrat Sen noci svatojanske a lekari by snad neumeli vylecit chripku?Nemci pracoviti? Pokud povazujete 35 pracovnich hodin tydne za pracovitost ... proc ne. Ja ale povazuju za pracovite treba jihokorejce, kteri bezne pracuji 12 az 13 hodin denne. Kolik hodin pracuji lide v CR, Polsku, na Slovensku atd.? Neverim, ze mene nez Nemci.Do "linych" Reku prvotne nalily penize predevsim nemecke a francouzske privatni banky. Rekove dnes dluzi tak brutalni prachy, ze jen uroky cini desitky miliard EUR rocne. Z Nemeckem poskytnutych 50 miliard EUR v roce 2011 pouzili Rekove 43 miliard na splatku uroku tem privatnim bankam. K tomu se jeste pridruzuje dalsich cca 50 miliard z dalsich EU zemi. Takze v nemeckych a francouzskych privatnich bankach konci spousta penez danovych poplatniku ze zemi EU. Recko je tudiz tunel, kterym se pumpuji penize z verejnych rozpoctu vetsiny zemi EU do privatnich rukou. A muzete 3x hadat, kdo za tim vsim stoji, kdyz ty penize konci v bankach v Nemecku a Francii? Vite o tom, ze v EU jsou zeme, ktere jsou pomerne k HDP podstatne predluzenejsi nez Recko (nejen Madarsko), a presto se o nich nemluvi? V techto zemich totiz neinvestovaly nemecke ani francouzske banky.Jeste jste o tom neslysel a zda se Vam to prilis konspirativni a fantasticke na to, aby to byla pravda? Vsechno tohle se muzete naprosto bezne docist a doslechnout v kazdodennim zpravodajstvi.A ted mi povezte "Pohadku o Nemcich, kteri se staraji o sva auta, jsou k nim ohleduplni a maji kvalitni silnice". Pak muzete pokracovat "Pohadkou o deutsche Sparsamkeit", "O delikatni nemecke kuchyni" a muzete zakoncit "Pohadkou o nemeckem umeni uzivat zivota". Rad si poslechnu "zarucene" bajky z Ceskych luhu a haju.

dave_007
29. ledna • 9:02

A ted dalsi priklad:2 + 3 = 5Kdopak nesouhlasi s timto?

dave_007
24. ledna • 10:21

Vnimam Golf jako zcela prumerne auto pro zcela prumerne lidi za zcela nadprumernou cenu. To auto neurazi, nenadchne a clovek za par minut zapomene, ze nekde nejaky Golf vubec mijel.Jedinou "prednosti" Golfu je ta prumernost ve vsech smerech, coz mozna lze povazovat za uspech systemoveho inzenyrstvi - pokud na tom tedy nekdo chce videt nejake to pozitivum. A zrejme prave diky te prumernosti se Golf prodava jako vajicka na krame. Mozna prave ta prumernost je to, co prumerny clovek chce, protoze nevi co jineho by mel od vozu zadat.Podle mne dela VW chybu, kdyz podsouva nazor, ze Golf je "luxusni" (co pak bude VW tvrdit o Phaetonu?). Pokud totiz vetsina lidi kupuje Golf pro jeho prumernost a vsednost, pak "luxusni" Golf neni to, co hledaji. Tohle "povyseni" Golfu mu paradoxne vubec nemusi na prodejnosti pridat.Domnivam se ovsem, ze na trhu lze nalezt "v prumeru lepsi" vozy za jeste nizsi ceny.

Hanula
24. ledna • 9:20

VW to u mne prohrál, nejen pro zmetek (Golf 2,0 TDI), který mi prodali, ale hlavně pro arogantní nefunkční značkové servisy, kde mi 4 roky při pravidelných předražených prohlídkách tvrdili, že mizející chladící kapalina je v pořádku (cca 0,2 l / 1000 km). Teprve po 4 letech, až ve třetím servisu, po viditelném snížení výkonu motoru a vyšší hlučnosti, jsem zjistila, že od začátku byla děravá hlava motoru, chladící kapalina ředila olej, který ale díky snižující se kvality rychleji mizel, čímž se kompenzovala ta voda navíc. V té době bylo již zničené turbo i motor, vše po záruce. VW tedy již nikdy více.

dave_007
24. ledna • 9:43

Mila pani, muzu Vas ubezpecit, ze Vase zkusenost neni ojedinela. A netyka se to jen servisu VW, ale "znackovych servisu" obecne.Napriklad talovy BMW servis ma podstatne vetsi zajem umyt auto a doplnit kapalinu v ostrikovacich nez se hrabat v motoru a odstranit neprijemnou poruchu.Asi bychom meli prestat mluvit o "znackovych servisech" a spise je nazyvat "znackove kosmeticke salony".

Vana666
23. ledna • 17:44

Nešlo by prosím u takových "testů" rovnou uvádět že se jedná o placenou reklamu ?

dave_007
23. ledna • 16:20

Kdyz tak ten clanek ctu, premyslim, co je vlastne jeho smyslem. Informovat, pobavit, navnadit, otravit - nevim.Chapu spravne, ze autor povazuje lestene trvde polymery, napenene polymery a textilni potah za luxusni? To si pak clovek rika, jake ma autor sve soukrome vozidlo - Velorex, Trabant?Coz tak jednou otestovat vuz v zakladni, pripadne nejprodavanejsi, vybave? Myslim, ze to by zajimalo vic ctenaru, nez vrcholna vybava, kterou si stejne dovolit nemuze.Osobne mi ten text prijde jako z propagacni brozury vyrobce.Pohadka o "neutrzenem luxusnim Golfovi" je moc mila a jiste ji jednou povim me male neteri. Jedine ta ji bude poslouchat se zatajenym dechem a verit kazdemu slovu.

LEMPL
23. ledna • 10:24

Nejde urvat na sněhu.:-D:-O:-D Viditelně Golf nepotřebuje ani zimní pneumatiky.:-P Bože můj......

Pepe
16. února • 18:23

Main Gott, dasis des , dasis hruza!

Vana666
25. ledna • 7:02

Jinak tu nemožnost urvat auto na sněhu bych bral ještě tak v reportáži Blesku apod., ale na odborně zaměřeném serveru podle mě nemají takové výblitky co dělat.

Vana666
23. ledna • 17:42

jo, to mě taky pobavilo :-D

MiBi
23. ledna • 9:24

start stop nefungoval u noveho auta v mrazu , inu nemecka kvalitka , DAS Auto Shunt

Vlk
23. ledna • 10:19

To, že nefunguje start-stop v mrazu je normální, tento systém se aktivuje pouze při plusových teplotách. (od +3°C )

Posraldescu
23. ledna • 15:10

V Passatu je start/stop aktivni i pod nulou

Loser
23. ledna • 10:10

To, ze start-stop nefunguje v mraze neni jeho chyba, ale vlastnost. Neco musi (prekvapive) vytapet kabinu.

Kankunen
23. ledna • 6:29

Tak GOLF NEJDE URVAT ANI NA LEDU. Asi má ve výbavě DOS (drtič odstředivé síly).

K.Vojta
23. ledna • 9:14

Když NEURVAL auto ani na ledu, tak si aspoň urval ostudu v tomto ,,testu". Nechápu, kdo ty auta testuje...

LEMPL
23. ledna • 10:26

No testují to lidé, co jsou kulantně řečeno zaujatí.Jestli chcete, můžu napsat test Golfu další, ještě nevyrobené generace.Věřte, že se bude shodovat s textem psaným za 4-5 let.:-P

coubes
23. ledna • 2:14

Golf je golf, má spoustu svých příznivců a to hlavně proto, že se vlastně nemění. Pokud se chcete odlišit, pokud milujete kreativní design, pokud nesnášíte pojmy, jako kompromis, spotřební, nebo funkce před formou, tak si nikdy nekoupíte golfa, ale taky nejste cílovou skupinou. Nebudeme si lhát golf není nic, za čím by se člověk otočil, pokud není fanda. Na druhou stranu lidi, kteří chtějí funkční kompaktní přesunovadlo vědí, kdo je jejich favoritem. Dobrý výhled z vozu, dostatek místa, slušný kufr a jízdní vlastnosti, dělají z golfa sen o funkčním spotřebním vozidle a paradoxně noční můru pojišťoven. Ale i zlodějna je tržní - poptávka tvoří nabídku. Golf je (pro mne) u nás, předevší ve svých starších generacích, hlavně nástrojem všech pouličních závodníků, díky vynikajícímu poměru cena/výkon, který jim nabízí. Což mě subjektivně golfa degradovalo na takové trochu "buranské auto", ale jelikož i tito "zabijáci" odrůstají a kupují audi a bmw, tak se reputace golfa zlepšuje a myslím, že to je dnes takový ideální spotřebák pro ženu.

Rover623
22. ledna • 23:14

Golf si udělal v 80. letech minulého století jméno díky GT verzi a od té doby z toho těží. VW to také už hezky dlouho živý, ale pravdou je, že Golf je stále spíše takovým průměrem jak spolehlivostí, zpracováním, tak jízdou (poslední generaci jsem ještě nezkoušel).Problém konkurentů Golfu je změna vzhledu. pokud automobilka provede velkou změnu vzhledu karoserie a interiéru, někteří zákazníci to prostě nepřekousnou a jdou jinam. Golf si vybudoval velkou zákaznickou základnu a VW to prostě ví a proto se do žádných designérských cvičení nepouští. Zbytečně by tím riskoval odchod věrných zákazníků k jiné značce.Navíc to auto nabízí za poměrně dobrou cenu i relativně dobrý kompromis mezi prostorem, kufrem, dynamikou a jízdou. Problém byl donedávna v českém zákazníkovi (stejně jako u mobilů a bank), který byl ochoten za to auto zaplatit až směšně vysokou částku. Pokud si stěžujeme, že Škoda a potažmo i koncern je u nás předražený, musíme si uvědomit, že důvod je hlavně v nás.

Verny
22. ledna • 20:55

Golf 7 je evoluce kvalitního produktu správným směrem a to v mnoha ohledech. Design zvenku neokázale šmrncovní, uvnitř moderní, útulný a ergonomický. Motory obvzvlášť benzíny kultivované úsporné a od 1,4 TSi i živé. Povozek multilink skvělý , jízdně komfortní, tichý, vyvážený. Má samozřejmě i své mouchy způsobené spíš marketingem a nutností úspor - manuální 5 kvalt u dieselu 1,6, jednoduchá náprava u výkonově slabších verzí. Ale pro mě nejlepší kompakt na trhu včetně těch "prémiových". Místo moudrých výkřiků v diskuzích se stačí prostě jen svézt a srovnat s i30, focusem, astrou, aurisem, C4, V40 apod. a není co řešit.

josephko
22. ledna • 20:26

Golf je pre mňa ideál auta nižšej strednej triedy. Na to, že meria len okolo 420 cm (6-ková generácia), je v ňom asi najviac miesta zo všetkých kompaktov. Vzadu majú dostatok miesta na hlavu aj ľudia nad 180 cm. Lepšiu, krajšiu a užívateľsky prívetivejšiu palubnú dosku si v tejto cenovej kategórii ani neviem predstaviť - len ak tú v Octavii.
Paradoxne o kvalite určitých vozidiel svedčí záujem zo strany zlodejov. A to je jediný, ale o to dôležitejší dôvod, prečo by som si Golfa nekúpil - ani nového, ani ojazdeného.
Pravdou je, Golfy starnú veľmi pomaly - tak ako Octavia. Trojkový Golf vyzerá stále skvele, hoci sa predával už pred 20 rokmi. Žiadny iný kompakt sa mu v tomto smere nevyrovná.

LukaTony
22. ledna • 20:59

Absolut súhlas. Nemal som Golfa a momentálne sa rozhodujem čo kúpiť. Obehol som asi 6 predajní - značiek a bol som sa aj previezť. Spracovanie Golfu - vnútro ma absolútne nadchlo, je skrátka špičkové. Žiadne zo skúšaných áut sa na Golf nechytá. Najbližšie bola Toyota Auris - pre mňa obrovské prekvapenie. Golf sa hrozne kradne a poisťovne to zohľadňujú pri poistení - oholia vás. A aj tak sa neviem rozhodnúť v Golfe za príplatok aj "ventil na kolese".

LaBrie
23. ledna • 14:42

Vymenil som uz spustu aut. Nakoniec som skoncil pri VW. Mal som aj Passaty ale najviac mi vyhovuje prave Golf. Prave pre jeho kompaktnost, kvalitu prevedenia a spolahlivost. A co mi vyhovuje najviac su 5te dvere. Najazdil som na nich spustu km a nikdy ma nenechal v stichu. Mam 1,9 TDi a naprosta spokojnost. A proti kradezi - je tu Zeder. Plus dobry alarm.

Kenny
22. ledna • 19:44

Nic ve zlém, ale je to jen Golf. Většina běžných motoristů v něm nic nového neuvidí. A kdo to nesleduje, ani nepozná co to je za generaci. Automobilka spí na vavřínech - opět.

palo
23. ledna • 8:21

bud si isty ze vw velmi dobre vie preco golf robi presne tak ako ho robi. tento golf im zabezpecuje maximalne zisky. oni by samozrejme mrknutim oka vedeli spravit najlepsi hatchback sveta, ale take auto by im take zisky ako golf neprinieslo.
ak chces technologicky najlepsie auto od vw(resp kohokolvek), kup si veyrona

JJ
25. ledna • 8:18

Tak toto je KRAVINA DNE!!

palo
25. ledna • 8:29

nemas dostatok mentalnej kapacity zvladnut konstruktivny prispevok? :-D

Pavel
22. ledna • 19:54

Ano je to "jen" Golf, ale jedinej kdo usnul na vavřínech jste vy. Proč měnit neco co funguje. Po technické stránce je to ok a design je věc vkusu...Uvidíte, bude se prodávat...

Kenny
22. ledna • 22:30

Prodává se všechno a Golf je +- etalon, o tom žádná. Já jen, že jestli okolo projede V, VI nebo VII tak hodně lidí nepozná rozdíl :-/

ACE
22. ledna • 19:58

Ano prodávat se bude. Co se nedá koncernu upřít je reklamní masáž, ta je vskutku na úrovni. Lidé si pak radostně kupují konfekci s představou že dostávají luxusní zboží.

22. ledna • 23:57

kdyby byli lidi nespokojený, tak se přece neprodává v takovém množství, na to by snad už dávno přišli a ne až u 7. generace. bez ohledu na reklamu a image lidi kupují ověřenou kvalitu, málo kdo si koupí golfa pro pozérství, to jsou spíš bmw kupci...

ACE
23. ledna • 11:35

No jo ověřená kvalita? Nezlobte se na mě, ale co je v dnešní době ověřená kvalita? A koncernové zboží je opravdu pouze průměrné. Tedy z hlediska spolehlivosti a trvanlivosti, pokud se necháte zmasírovat většinou dobře předplacenejma článkama jakej je to etalon a jak má kvalitní materiály a pod. Nic proti tomu když je to pro vás důkaz kvality, ale já radši chci jezdit bez problémů a bez závad a to opravdu není gofu až tak vlastní (snad ve srovnání s fiatem nebo některým z frantíků, snad)
Jo a to pozérství?? No to samozřejmě ano, s čím jiným by měl mladej kluk přijet než s Golfem, ten je in a konkureci většinou nezná a nebo řekne z fleku že to jsou mr.ky, samozřejmě bez argumentů a bez znalosti faktů.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
orlando
19. října • 13:46

vite hovno vsichni, ja jezdim na 7 golfu a zhrnu vam to nebo se stech vasich kecu poseru, za prvne golf nikdy nevinikal dobrou motorizaci, technologie pokrocila ale vzdy tam byl nejaky hacek jako napr. retez atd., za druhe golf je dobre udelane "nudne auto" to ale vetsina aut z nahonem na predni v zasede je jizda "stejne jako u octavie" stim rozdilem ze interier golfu je o par bodu vic zmaknuty a dal co sem zpozoroval je to ze rizeni je presnejsi o 2 body (bezny uzivatel nepozna), stim ze mladi kluci jezdi golfu? :D ty si z ktere doby bracho? vsichni jezdi s bmw a podstate neni divu zadne lepsi auta v te tride nebyli co se tyce vzhledu, motorizace, zabavy za volantem, a ve velke mire to plati do dnes at uz chceme nebo nechceme

Flavio
23. ledna • 13:51

Tady je prostor pro spoustu otázek. Proč právě VW umí tak efektivně přesvědčovat lidi, když tedy fakta hovoří v jeho neprospěch? Proč je zrovna jeho „marketingová masáž“ tak účinná?
Proč je pro toho mladého kluka zrovna Golf „in“? Proč konkurenci nezná nebo se o ní vyjadřuje s despektem? Nemůže si z velké části za své postavení na trhu konkurence sama? Proč se neumí patřičně zviditelnit? Proč, když má tedy kvalitnější produkty, není etalonem ona?

ACE
23. ledna • 15:21

No tak pro začátek jen pár faktů. Patří jim škodovka, která má u nás naprosto dominantní prodej, tisk je německý, u nás snad není žádný co by neměl německého majitele. Etalonem je v evropě, což se zas až tak moc nezdůrazňuje. Proč není etalonem i v asii a v americe? Vždyť ve světě se za rtok 2012 prodalo víc Priusů než Golfů. Proč se tam nedokážou patřičně zviditelnit? to je vlastně i odpověď na otázku proč je etalonem tady, tedy tradice a lehký nadprůměr.
Kdo se o konkurenci vyjadřuje s despektem???

Mokky
26. ledna • 9:45

Než tady začneš žblechtat něco o reklamní masáži,podívej se na Hojandééééé jak taková masáž vůbec vypadá.Reklamy koncernových aut ničím nevybočují z průměru.Proč je etalonem tady?Protože Evropan nebere auto jako spotřební zboží,chce mít kvalitní zpracování,dobré jízdní vlastnosti atd.Na rozdíl od Amíků který jezdí za sebou v kolonách jak slepice těch svejch šedesát od semaforu k semaforu.Vlastně sis odpověděl svým přihlouplým rejpáním do koncernu sám,protože takovej zgarb jako je prius si někdo kdo má auta rád určitě nekoupí a proto se mu v Americe daří.

roomstein
18. února • 20:46

Němec chce německý, čech český (německý), francouz francouzský. Myslím tím samozřejmě pohodlnější většinu. Američan tohle neřeší.

ACE
26. ledna • 21:11

A pak že já blbě žvatlám :D Přemýšlej trošku a přečti si ještě všechno jednou a pak co jsi na to napsal za bláboly.

xy
14. dubna • 20:26

proboha ty si kokot

Mokky
27. ledna • 13:38

Rád se nechám poučit ty chytrákuB-]

ACE
27. ledna • 23:14

To je rozumné. Tak například označení za nadpůměrné auto, ale nikoliv vynikající bereš jako rýpání tedy pomlouvání koncenu? To jen proto že někdo vysloví svůj názor?? Nebo proto že se někdo doslova neklaní tomu co považuješ za naprosto dokonalé, to je povinnost? Domnívám se že rýpání vypadá jinak.Proč tvrdíš že je Prius zgarb?? Protože se jedná o jedno z nejspolehlivějších aut??? Zvláštní logika, nikdo netvrdí že se jedná o auto pro radost z jízdy, ale pro pohodlnou a ekonomickou jízdu ve městě a okolí. A proto aby člověk po mnoha hodinách jízdy v provozu nebyl zbytečně unaven a aby to nebylo bezdůvodně drahé.Nikde není zdůvodněno proč by si člověk co má rád auta kupoval zrovna Golfa když Priuse ne?

Flavio
23. ledna • 15:56

Takže říkáš, že forma bez obsahu může být dlouhodobě úspěšná. Já ti říkám, že to tak nefunguje.

ACE
23. ledna • 20:48

Napiš mi to trošku víc polopaticky co tím myslíš. Ať nevznikne zbytečné nedorozumění.

Flavio
23. ledna • 23:01

Myslíš si, že když si zaplatíš reklamu, „koupíš“ si novináře a budeš lehký nadprůměr, že se v tak vysoce konkurenčním prostředí jako je autoprůmysl dostaneš do světové TOP 3? Nebo, že si udržíš, či dokonce získáš nové zákazníky, jen proto, že si kdysi býval dobrý?

ACE
23. ledna • 23:52

Téměř přesně, jen netvrdím že byl kdysi dobrý. Koncern je bezpochyby dobrý stále. Ale néé špičkový jak si myslí mnozí kupci.

Flavio
25. ledna • 12:01

Ona ta „špičkovost“ je hodně obecný pojem, za kterým se může skrývat cokoli. Stejně, jako je obecná i tvá odpověď bez sdělení, který přímý konkurent je ten špičkový.

ACE
25. ledna • 13:14

Taky jsi se na konkrétního konkurenta neptal. A již výše jsem zmínil že kvalita se dá vnímat ( a hlavně testovat) různě, někdo to bere jako ji zmínění pocit v novém voze, tzv. kvalitní materiály a univerzální jízdní projev. Také jsem zmínil že já jako kvalitu spíše než momentální vjem v novém autě hodnotím dlouhodobou spolehlivost a bezproblémový provoz. No a v tomto paramtru hodnotím výše např. Auris, Mazdu 3 nebo Civika. I když uznávám u poslední generace člověk může jen odhadovat podle předchozích zkušeností a to většinou pochopitelně nejen svých.

Doporučujeme

Články odjinud