Volkswagen Golf 1,4 TSI – kouzlo se nevytrácí. Nikdy nebylo

Tohle auto nikdy nepřitahovalo masy krásným designem. Nesvádělo okouzlujícím půvabem. Bylo o něčem jiném, o jízdních vlastnostech, o motorech, o spolehlivosti. Ani Golf sedmé generace, který se před několika dny stal Autem roku 2013 v České republice, nevybočuje...
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Skutečný bestseller. Od roku 1974 až dosud bylo prodáno ve světě 29 milionů Golfů. 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nový Golf je o 56 milimetrů delší, rozvor byl prodloužen o 59 milimetrů, šířka se zvětšila o 13 milimetrů. Zároveň byla karoserie snížena o 28 milimetrů.   

Pohled pod povrch

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Testoval jsem vůz s vrcholnou výbavou Highline. Obsahovala například audiosystém Composition Media s barevným displejem o uhlopříčce 5,8".

Kouzelné řešení

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
V Golfu VII se nově objevily mnohé asistenční systémy, například funkce automatického brzdění při vícenásobných kolizích, elektronická uzávěrka diferenciálu XDS, nejnovější generace parkovacího asistenta ParkAssist.

Sáhněte po čtrnáctistovce

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Základní cena testovaného vozu činila 470 900 korun. První cena je nižší - 339 900 korun (1,2 TSI, 63 kW, výbava Trendline).
Na brzdě: Volkswagen Golf 1.2 TSI 63 kW

Na brzdě: Volkswagen Golf 1.2 TSI 63 kW

Na sněhu držák 

Volkswagen Golf VII: první kilometry za volantem

Volkswagen Golf VII: první kilometry za volantem

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

dnes | Milan Lažanský | 19 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 22 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků