Volkswagen Golf 1,4 TSI – kouzlo se nevytrácí. Nikdy nebylo

Tohle auto nikdy nepřitahovalo masy krásným designem. Nesvádělo okouzlujícím půvabem. Bylo o něčem jiném, o jízdních vlastnostech, o motorech, o spolehlivosti. Ani Golf sedmé generace, který se před několika dny stal Autem roku 2013 v České republice, nevybočuje...
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Skutečný bestseller. Od roku 1974 až dosud bylo prodáno ve světě 29 milionů Golfů. 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nový Golf je o 56 milimetrů delší, rozvor byl prodloužen o 59 milimetrů, šířka se zvětšila o 13 milimetrů. Zároveň byla karoserie snížena o 28 milimetrů.   

Pohled pod povrch

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Testoval jsem vůz s vrcholnou výbavou Highline. Obsahovala například audiosystém Composition Media s barevným displejem o uhlopříčce 5,8".

Kouzelné řešení

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
V Golfu VII se nově objevily mnohé asistenční systémy, například funkce automatického brzdění při vícenásobných kolizích, elektronická uzávěrka diferenciálu XDS, nejnovější generace parkovacího asistenta ParkAssist.

Sáhněte po čtrnáctistovce

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Základní cena testovaného vozu činila 470 900 korun. První cena je nižší - 339 900 korun (1,2 TSI, 63 kW, výbava Trendline).
Na brzdě: Volkswagen Golf 1.2 TSI 63 kW

Na brzdě: Volkswagen Golf 1.2 TSI 63 kW

Na sněhu držák 

Volkswagen Golf VII: první kilometry za volantem

Volkswagen Golf VII: první kilometry za volantem

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků