Volkswagen Golf 1,4 TSI – kouzlo se nevytrácí. Nikdy nebylo

Tohle auto nikdy nepřitahovalo masy krásným designem. Nesvádělo okouzlujícím půvabem. Bylo o něčem jiném, o jízdních vlastnostech, o motorech, o spolehlivosti. Ani Golf sedmé generace, který se před několika dny stal Autem roku 2013 v České republice, nevybočuje...
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Skutečný bestseller. Od roku 1974 až dosud bylo prodáno ve světě 29 milionů Golfů. 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nový Golf je o 56 milimetrů delší, rozvor byl prodloužen o 59 milimetrů, šířka se zvětšila o 13 milimetrů. Zároveň byla karoserie snížena o 28 milimetrů.   

Pohled pod povrch

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Testoval jsem vůz s vrcholnou výbavou Highline. Obsahovala například audiosystém Composition Media s barevným displejem o uhlopříčce 5,8".

Kouzelné řešení

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
V Golfu VII se nově objevily mnohé asistenční systémy, například funkce automatického brzdění při vícenásobných kolizích, elektronická uzávěrka diferenciálu XDS, nejnovější generace parkovacího asistenta ParkAssist.

Sáhněte po čtrnáctistovce

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Základní cena testovaného vozu činila 470 900 korun. První cena je nižší - 339 900 korun (1,2 TSI, 63 kW, výbava Trendline).
Na brzdě: Volkswagen Golf 1.2 TSI 63 kW

Na brzdě: Volkswagen Golf 1.2 TSI 63 kW

Na sněhu držák 

Volkswagen Golf VII: první kilometry za volantem

Volkswagen Golf VII: první kilometry za volantem

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků