Kapitoly článku:
- Sázka na klasiku, první dojmy, dobrá značka jménem Golf
- Klasický vzhled, lícování zadních světlometů, nevýrazný interiér
- Použité plasty, vítězství ergonomie, autorádio, ovládací prvky, podsvícení
- Využitelnost odkládacích ploch, královský vnitřní prostor, zavazadlový prostor
- Sedadla, charakteristika a zvuk motoru, dynamika, převody, odhlučnění
- Spotřeba, jízdní vlastnosti, řazení, řízení, brzdy, posilovač, hodnocení
- Seznam výbavy, kompletní ceník, technické parametry motorů
- Fotogalerie - všechny snímky testovaného vozu, oficiální fotografie
Výbava
Trendline
Seznam sériové výbavy Golf Trendline
2 crash-aktivní opěrky hlavy vpředu
2 držáky nápojů vpředu, 1 vzadu
3 bezpečnostní pasy vzadu
3 hlavové opěrky vzadu, střední zapuštěná
4 ocelová kola 6 J x 15, pneumatiky 195/65 R 15
ABS včetně EBV, MSR, ASR a brzdového asistentu
Centrální zamykání s dálkovým ovládáním
Dojezdové rezervní kolo
Easy Entry (pro 3dv.)
Čelní a boční airbagy řidiče a spolujezdce
El. zpětná zrcátka
Elektrické ovládání oken vpředu (pro 5dv. i vzadu)
Elektronický imobilizér
Hlavové airbagy vpředu i vzadu
Kotoučové brzdy vpředu i vzadu
Nekuřácké provedení
Posilovač řízení servotronic
Příprava pro Isofix
Rádio RCD 300 s CD přehrávačem, 6 reproduktorů
Sedadlo řidiče s výškovým nastavením
Ukazatel servisního intervalu
Výškově i podélně nastavitelný volant
Zadní sedadlo nedělené, opěradlo dělené v poměru 1/3 ku 2/3 a sklopné
Comfortline
2 crash-aktivní opěrky hlavy vpředu
2 držáky nápojů vpředu, 1 vzadu
3 bezpečnostní pasy vzadu
3 hlavové opěrky vzadu, střední zapuštěná
4 Alu-kola misano 6 1/2 J x 15, pneumatiky 195/65 R 15
ABS včetně EBV, MSR, ASR a brzdového asistentu
Automatický spínač světlometů
Bederní opěrky vpředu
Centrální zamykání s dálkovým ovládáním
Coming-/Leaving Home
Dešťový senzor
Dojezdové rezervní kolo
Easy Entry (pro 3dv.)
Čelní a boční airbagy řidiče a spolujezdce
El. zpětná zrcátka
Elektrické ovládání oken vpředu (pro 5dv. i vzadu)
Elektronický imobilizér
Hlavové airbagy vpředu i vzadu
Kotoučové brzdy vpředu i vzadu
Mlhové světlomety
Nekuřácké provedení
Posilovač řízení servotronic
Příprava pro Isofix
Rádio RCD 300 s CD přehrávačem, 6 reproduktorů
Sedadlo řidiče a spolujezdce s výškovým nastavením
Tempomat
Ukazatel servisního intervalu
Vnitřní zpětné zrcátko s automatickou clonou
Výškově i podélně nastavitelný volant
Zadní sedadlo nedělené, opěradlo dělené v poměru 1/3 ku 2/3 a sklopné s loketní opěrkou a zařízením na přepravu dlouhých předmětů
Sportline
2 crash-aktivní opěrky hlavy vpředu
2 držáky nápojů vpředu, 1 vzadu
3 bezpečnostní pasy vzadu
3 hlavové opěrky vzadu, střední zapuštěná
4 Alu-kola imola 6 1/2 J x 16, pneumatiky 205/55 R 16
ABS včetně EBV, MSR, ASR a brzdového asistentu
Bederní opěrky vpředu
Centrální zamykání s dálkovým ovládáním
Dojezdové rezervní kolo
Easy Entry (pro 3dv.)
Čelní a boční airbagy řidiče a spolujezdce
El. zpětná zrcátka
Elektrické ovládání oken vpředu (pro 5dv. i vzadu)
Elektronický imobilizér
Hlavové airbagy vpředu i vzadu
Kotoučové brzdy vpředu i vzadu
Kožený 3r. volat
Madlo ruční brzdy v kůži
Nekuřácké provedení
Palubní počítač
Posilovač řízení servotronic
Příprava pro Isofix
Rádio RCD 300 s CD přehrávačem, 6 reproduktorů
Sedadlo řidiče a spolujezdce s výškovým nastavením
Sportovní podvozek cca. 15 mm níže položený
Sportovní sedadla vpředu
Ukazatel servisního intervalu
Výškově i podélně nastavitelný volant
Zadní sedadlo nedělené, opěradlo dělené v poměru 1/3 ku 2/3 a sklopné
Ceník
Motorizace |
Výkon kW (k) |
Převodovka |
Cena Kč |
Trendline |
1,4 |
55 (75) |
5stup. |
439 900 |
1,4 FSI |
66 (90) |
5stup. |
469 600 |
1,6 |
75 (102) |
5stup. |
481 000 |
1,6 |
75 (102) |
Tiptronic |
547 300 |
1,6 FSI |
85 (115) |
6stup. |
535 000 |
1,6 FSI |
85 (115) |
Tiptronic |
595 600 |
2,0 SDI |
55 (75) |
5stup. |
535 200 |
1,9 TDI |
77 (105) |
5stup. |
595 000 |
1,9 TDI |
77 (105) |
6stup. |
600 700 |
1,9 TDI |
77 (105) |
DSG |
661 300 |
2,0 TDI |
103 (140) |
6stup. |
651 300 |
2,0 TDI |
103 (140) |
DSG |
711 900 |
Comfortline |
1,4 |
55 (75) |
5stup. |
496 000 |
1,4 FSI |
66 (90) |
5stup. |
523 500 |
1,6 |
75 (102) |
5stup. |
535 000 |
1,6 |
75 (102) |
Tiptronic |
601 300 |
1,6 FSI |
85 (115) |
6stup. |
588 900 |
1,6 FSI |
85 (115) |
Tiptronic |
649 600 |
2,0 FSI |
110 (150) |
6stup. |
644 700 |
2,0 FSI |
110 (150) |
Tiptronic |
705 400 |
2,0 SDI |
55 (75) |
5stup. |
589 100 |
1,9 TDI |
77 (105) |
5stup. |
649 000 |
1,9 TDI |
77 (105) |
6stup. |
654 700 |
1,9 TDI |
77 (105) |
DSG |
715 300 |
2,0 TDI |
103 (140) |
6stup. |
705 200 |
2,0 TDI |
103 (140) |
DSG |
765 900 |
Sportline |
1,4 |
55 (75) |
5stup. |
496 000 |
1,4 FSI |
66 (90) |
5stup. |
523 500 |
1,6 |
75 (102) |
5stup. |
535 000 |
1,6 |
75 (102) |
Tiptronic |
601 300 |
1,6 FSI |
85 (115) |
6stup. |
588 900 |
1,6 FSI |
85 (115) |
Tiptronic |
649 600 |
2,0 FSI |
110 (150) |
6stup. |
644 700 |
2,0 FSI |
110 (150) |
Tiptronic |
705 400 |
1,9 TDI |
77 (105) |
5stup. |
649 000 |
1,9 TDI |
77 (105) |
6stup. |
654 700 |
1,9 TDI |
77 (105) |
DSG |
715 300 |
2,0 TDI |
103 (140) |
6stup. |
705 200 |
2,0 TDI |
103 (140) |
DSG |
765 900 |
Technické parametry
|
1,4 |
1,4 FSI |
1,6 |
1,6 FSI |
Druh motoru |
4válcový benzínový |
4válcový benzínový |
4válcový benzínový |
4válcový benzínový |
Maximální výkon (kW/ot./min.) |
55/5000 |
66/5200 |
75/5600 |
85/6000 |
Maximální točivý moment (N.m/ot./min.) |
126/3800 |
130/3750 |
148/3800 |
155/4000 |
Maximální rychlost |
164 |
174 |
184 |
192 |
Zrychlení z 0 na 100 km/h |
14,7 |
12,9 |
11,4 |
10,8 |
Spotřeba |
|
|
|
|
Město |
9,6 |
8,7 |
10 |
8,9 |
Mimo město |
5,9 |
5,3 |
5,8 |
5,5 |
Kombinovaná |
7 |
6,5 |
7,4 |
6,8 |
|
2.0 FSI |
2.0 SDI |
1,9 TDI |
2.0 TDI |
Druh motoru |
4válcový benzínový |
4válcový naftový |
4válcový naftový |
4válcový naftový |
Maximální výkon (kW/ot./min.) |
110/6000 |
55/4200 |
77/4000 |
103/4000 |
Maximální točivý moment (N.m/ot./min.) |
200/3500 |
140/2200 |
250/1900 |
320/1750 |
Maximální rychlost |
206 |
163 |
187 |
203 |
Zrychlení z 0 na 100 km/h |
8,9 |
16,7 |
11,7 |
9,3 |
Spotřeba |
|
|
|
|
Město |
10,5 |
6,8 |
6,7 |
7,4 |
Mimo město |
6 |
4,7 |
4,6 |
4,8 |
Kombinovaná |
7,6 |
5,4 |
5,3 |
5,7 |