Volkswagen Gloria: chystá se nový palubní systém

Speciální palubní systémy už dnes takřka neodmyslitelně patří ke každé prémiové značce a jednotlivé automobilky si na jejich vývoji dávají opravdu záležet. Výjimkou však už nejsou ani ostatní značky, které do svých vozidel začínají podobné systémy také postupně implementovat.

Úplnou novinkou má být systém Gloria, na němž v současnosti pracuje Volkswagen spolu se společností Intel a vyznačovat se bude zejména pokročilou technologií ovládání. Ta bude založena zhruba na stejném principu, jako je tomu u výrobků Apple s podporou ovládání přes „gestikulaci“. Na ovládání pak bude uživateli stačit pouze jemný dotyk displeje dvěma prsty, pomocí kterých si bude vybírat z nabídky, nebo provádět různá nastavění. Celý systém má být kromě toho vytvořen na principu otevřeného operačního systému, takže očekávat můžeme celou řadu různých aplikací a vylepšení, podle předběžných informací bude systém nejen velice intuitivní, ale nabídne i široké možnosti přizpůsobení.
O tom, kdy se vývoj dostane do finále, zatím řeč nepadla, ovšem v sériové produkci by se Gloria měla objevit zhruba za tři nebo čtyři roky.
Klepněte pro větší obrázek 
Systém Gloria od Volkswagenu, hudba blízké budoucnosti?
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

včera | Miro Mihálik
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků