Volkswagen Gloria: chystá se nový palubní systém

Speciální palubní systémy už dnes takřka neodmyslitelně patří ke každé prémiové značce a jednotlivé automobilky si na jejich vývoji dávají opravdu záležet. Výjimkou však už nejsou ani ostatní značky, které do svých vozidel začínají podobné systémy také postupně implementovat.

Úplnou novinkou má být systém Gloria, na němž v současnosti pracuje Volkswagen spolu se společností Intel a vyznačovat se bude zejména pokročilou technologií ovládání. Ta bude založena zhruba na stejném principu, jako je tomu u výrobků Apple s podporou ovládání přes „gestikulaci“. Na ovládání pak bude uživateli stačit pouze jemný dotyk displeje dvěma prsty, pomocí kterých si bude vybírat z nabídky, nebo provádět různá nastavění. Celý systém má být kromě toho vytvořen na principu otevřeného operačního systému, takže očekávat můžeme celou řadu různých aplikací a vylepšení, podle předběžných informací bude systém nejen velice intuitivní, ale nabídne i široké možnosti přizpůsobení.
O tom, kdy se vývoj dostane do finále, zatím řeč nepadla, ovšem v sériové produkci by se Gloria měla objevit zhruba za tři nebo čtyři roky.
Klepněte pro větší obrázek 
Systém Gloria od Volkswagenu, hudba blízké budoucnosti?
Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

dnes | Jan Mička | 7 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 11 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky