Volkswagen Gloria: chystá se nový palubní systém

Speciální palubní systémy už dnes takřka neodmyslitelně patří ke každé prémiové značce a jednotlivé automobilky si na jejich vývoji dávají opravdu záležet. Výjimkou však už nejsou ani ostatní značky, které do svých vozidel začínají podobné systémy také postupně implementovat.

Úplnou novinkou má být systém Gloria, na němž v současnosti pracuje Volkswagen spolu se společností Intel a vyznačovat se bude zejména pokročilou technologií ovládání. Ta bude založena zhruba na stejném principu, jako je tomu u výrobků Apple s podporou ovládání přes „gestikulaci“. Na ovládání pak bude uživateli stačit pouze jemný dotyk displeje dvěma prsty, pomocí kterých si bude vybírat z nabídky, nebo provádět různá nastavění. Celý systém má být kromě toho vytvořen na principu otevřeného operačního systému, takže očekávat můžeme celou řadu různých aplikací a vylepšení, podle předběžných informací bude systém nejen velice intuitivní, ale nabídne i široké možnosti přizpůsobení.
O tom, kdy se vývoj dostane do finále, zatím řeč nepadla, ovšem v sériové produkci by se Gloria měla objevit zhruba za tři nebo čtyři roky.
Klepněte pro větší obrázek 
Systém Gloria od Volkswagenu, hudba blízké budoucnosti?
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 6 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků