Volkswagen Gloria: chystá se nový palubní systém

Speciální palubní systémy už dnes takřka neodmyslitelně patří ke každé prémiové značce a jednotlivé automobilky si na jejich vývoji dávají opravdu záležet. Výjimkou však už nejsou ani ostatní značky, které do svých vozidel začínají podobné systémy také postupně implementovat.

Úplnou novinkou má být systém Gloria, na němž v současnosti pracuje Volkswagen spolu se společností Intel a vyznačovat se bude zejména pokročilou technologií ovládání. Ta bude založena zhruba na stejném principu, jako je tomu u výrobků Apple s podporou ovládání přes „gestikulaci“. Na ovládání pak bude uživateli stačit pouze jemný dotyk displeje dvěma prsty, pomocí kterých si bude vybírat z nabídky, nebo provádět různá nastavění. Celý systém má být kromě toho vytvořen na principu otevřeného operačního systému, takže očekávat můžeme celou řadu různých aplikací a vylepšení, podle předběžných informací bude systém nejen velice intuitivní, ale nabídne i široké možnosti přizpůsobení.
O tom, kdy se vývoj dostane do finále, zatím řeč nepadla, ovšem v sériové produkci by se Gloria měla objevit zhruba za tři nebo čtyři roky.
Klepněte pro větší obrázek 
Systém Gloria od Volkswagenu, hudba blízké budoucnosti?
TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

včera | Jan Mička | 10 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků