Volkswagen Fox: tovární sportpaket za hubičku

Také německý Volkswagen přichází jednou za čas se sportovními doplňky pro své modely. Nyní se dostalo i na malý Fox. Jak se povedl sportovní paket pro tento vůz můžete posoudit sami, minimálně ceny jednotlivých prvků jsou vcelku zajímavé.
Volkswagen Fox: tovární sportpaket za hubičku

Automobilka Volkswagen si vzala opět do parády jeden ze svých modelů. "Pod kudlu" se jí tentokrát dostal jeden z nejmenších, Fox. Ten dostal decentní stylingové doplňky, které z něj mají (alespoň na pohled) udělat malého dravce. Na přání tak si můžete objednat upravený přední nárazník a masku chladiče za cenu cca 5 100 Kč, dále boční prahové nadstavce za 6 900 Kč, zadní upravený nárazník za 5 200 Kč, střešní spoiler za 4 800 Kč, sportovní koncovku výfuku za 2 200 Kč a chromovanou lištu zadních dveří za 1 300 Kč.

Karoserie ale není všechno. Komu se nezdají standardní kola dostatečné "in", může zvolit 17" disky z lehkých slitin s pneu o rozměru 205/45 za cenu 5 300 Kč za kus. Sedmnactky jsou v případě Foxu celkem rána, ale velká kola nikdy nejsou na škodu a vozu sluší. Na závěr stojí za zmínku, že stanovené ceny doplňků jsou velmi příznivé, obzvláště s přihlédnutím k tomu, že všechny díly jsou originální, tedy pro Fox homologované a schválené pro provoz na pozemních komunikacích.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Sportovně vyhlížející Volkswagen Fox
První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 171 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků