Volkswagen Fox: premiéra v Evropě v létě 2005

Současná generace Volkswagenu Lupo je na konci své životní cesty. Začal se prodávat v roce 1998 a jeho roční prodejní rekord činil sto tisíc kusů. Loni se ho ale prodalo jen 45 tisíc, což naznačuje, že zájem o něj opadá. Není proto divu, že ho už v létě 2005 čeká náhrada. Ta bude vycházet z modelu Fox, jenž se prodává v Jižní Americe (Brazílie, Mexiko) a bude se později prodávat i v Číně. Otázkou je, zda se vůz bude i v Evropě jmenovat Fox, či zda si ponechá označení staré generace, Lupo.

Fox je postaven na platformě současného Pola a má stejný rozvor, 2,46 m. Jeho délka činí 3,80 m, což je jen o devět cm méně, než má Polo; Lupo, které bude z Foxe vycházet, bude menší. Zavazadlový prostor má 260 l, pokud posunete zadní sedačky dopředu (až o 15 cm), zvětší se na 353 l. Po sklopení opěradel pak naroste až 1 016 l, po sklopení celých sedadel na 1 236 l. V Jižní Americe se Fox prodává s jediným motorem 1.6 l, který je upraven tak, aby mohl běžet i na alkohol. V Evropě budou pod kapotou klasické motory koncernu, 1.2 40 kW, 1.4 16V 55 kW a 1.4 TDI 55 kW.

Tip: Volkswagen Crossfox, „minioffroad“

Fotogalerie

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků