Teda ten foxík vypadá daleko líp a řekl bych i bytelnějc jak ty kolíňáci dohromady a za podobnou cenu.
Je ten motor stejny jako pro Fabii, tedy 1,2HTP??
Ano je.Je to ten úplně stejný motor který vyrábějí v Boleslavi . Akorát s ním osazují malý auta v celým koncernu.Docela dobrý motor,rád se vytáčí . Mohli by tam dávat i tu dvanáctiventilovou verzi,ta táhne celkem dobře i ve vysokých točkách . Prý by časem měl přibýt i 1,4 TDi 51 kW.
1.4 TDi co má 51 kW, to je nářez. To už i Ti "zavostalí" Korejci dělaj nafťák 1.5 co má 81 kW, cena bude počítám zhruba stejná. Ale zase na druhou stranu u VW tu slabotu uměj dobře vysvětlit a vokecat, takže jim to ještě lidi berou.
Prave ze jeste vetsi katastrofa je 1.4HDi - 40kW !!! v Kolinskych autech. To uz mi prijde jako ulet. Nimene je to asi dano marketingem.. V malem aute za malo penez nemuze byt raketa.
No jo, ale těch 40 kW už vůbec nechápu, to se jim snad turbo točí na blbou stranu a snižuje plnící tlak. S tímto výkonem bych ocenil tak 0.8 ještě možná litr, alspoň by to bylo lehčí, ale 1.4? To je ostuda.
Chcel som sa spytat, ci sa bude Fox predavat i na Slovensku? Je to sice pravdepodobne, no nikde som o tom nezachytil informacie. Vdaka.
Podle mě by se Fox (podle prvních dojmů z fotek) dal srovnat s Paliem od Fiatu. Celosvětový nasazení, design neurazí, ale určitě nenadchne. Je škoda, že není verze 5D. To by pak Polo ale asi ztrácelo význam. Fabia a Polo přesto rostou do nesmyslnejch rozměrů (když chci něco většího, koupím třeba Golfa - ne) a s nimi i cena. Jen se divím, že VW opouští teritorium aut s délkou kolem 3.5 metru (Lupo) a v kategorii aut o délce 3,6 - 4 metry bude mít hned dva modely, co si budou ve verzi 2D konkurovat. Nějak tu logiku nechápu. Proč neudělají raději pořádný auto kombinací třeba Pola a Foxe pro celej svět? Nebylo by to výhodnější pro všechny. Stejně tak, jako můj favorit - Fiat. Proč neudělá něco pořádnýho kombinací Punta a Palia? Ale zpět k Foxu - jsem moc zvědavej, jek bude vypadat v reálu. Každopádně já v něm jezdit nebudu. S mými požadavky na auto mám políčeno jinde - u Fiata na Pandu.
Parkrat jsem s nim uz jel. Je to auto dost srovnatelny s Polem a Fabii. Sice je na delku mensi, ale vazi stejne (okolo 1000 kg) a i se tak chova. Ma trosku mekci podvozek (oproti Fabii) , ale je dost predvidavej a dobre drzi stopu. Myslim, ze odhlucneni motoru by mohlo byt lepsi. Je z nej dobry vyhled co se tyka dozadu, na krizovatkach je problem jako u vetsiny aut s sirokym A sloupkem. U nekolika aut s 1,2 se mi stalo, ze sla spatne radit dvojka- jeji draha byla byla spis posunuta ke ctyrce - tedy ne naproti jednicce, ale spis to pricitam spatnemu kusu. Prevodovka je stejna jako u ostatnich aut koncernu, takze clovek musi byt opatrnej, jestli je tam jednicka nebo zpatecka. Jezdil jsem i s 1,4 TDI. Je dost citit, ze zabira az kolem 2000 otacek. Jinak se mu odspoda moc nechce. Kazdopadne to auto si nezaslouzi zaradit mezi minivozy, mozna jenom cenou. Chtel bych jeste upozornit, ze nema v zakladu posilovac a prece jenom je to pri pomale jizde dost znat. Myslim, co se tyka koncernu VW, ze by mohl konkurovat mene vybavenym Polum a Fabiim.
Viděl jsem ho minulej tejden ve Wolfsburgu v Autostadt v budově VW a nevypadá to špatně... Ale se svojí vejškou bych radši volil Touareq nebo Phaeton (ještě tak na to mít prachy...)
Hlavne ta 1.2-40kW je proti 1.0-50kW konkurencechopna...
Hlavně ta 1,0 - 93N.m/3600 je proti 1,2 -108 N.m/3000 konkurenceschopna ...
Pokud chces aby auto jelo potrebujes vykon, treba i za cenu vetsiho vytaceni. Kroutak na to nema vliv.
A na to jsi přišel kde??? Vsadím se, že Fox s 1,2 40kW pojede líp než Fox 1,0 50kW.
To opravdu nepojede...
aby auto jelo potrebujes vykon, treba i za cenu vetsiho vytaceni. Kroutak na to nema vliv.Uff, doporučoval bych občas použít mozek, než člověk něco napíše...Pedro
Napodobne, asi cerpas z pocitu z jizdy v nejakem nepremozitelnem TDi ze? Pred par mesici sis o tomhle mohl precist tematicky clanek primo tady. Ja tvrdim ze 1.0-50kW predjede 1.2-40kW a hotovo...
Ono se to nezdá, ale ten litřík v kolínských autech dokáže s osmi sty kg dost dobře cvičit, takže ano, kolín "udělá" Foxe.
Neni treba to auto ani zkouset a musi to byt jasne, 10kW rozdilu je u maleho auta docela dost..
Kolín je navíc o nějakých 150-200 kg lehčí...
To je jenom dalsi obet marketingove masaze Skoda Auto.
To je teda výbava 4 ocelová kola 5J x 14, pneumatiky 165/70 R14 s plnými disky. Se divím že tam nemaj volant a rušní stahování okýnek. Občas zůstává rozum stát nad výčtem výbavy.
Len sa z toho nepos*rte - pozrite si cenniky inych vozov v tejto kategorii a rozum sa vam naozaj zastavi - niektori vypisuju samozrejmosti ako vystuhy vo dverach, zadnu hmlovku, imobilizer, tretie brzdove svetlo...A uz viem, toto je VW group, takze on je ten najhorsi a treba si donho kopnut vzdy a za kazdu cenu Niekedy by neuskodilo trocha viac sudnosti a merat rovnakym metrom vsetky modely, ze ano?
normálka u VW, za příplatek bude zadní plato a schránka před spolujezdcem
No on je motor je ve skutečnosti čtyřválcový, ale 4. válec si musíš dokoupit jako mimořádnou výbavu ve zvýhodněném balíčku "když chceš jezdit, tak si připlať". Cena tohoto balíčku je pouhých 35 000,- CZK
Bundo, zasa si dlho na velkej potrebe a nainhaloval si sa vlastnych vyparov? Inak si neviem vysvetlit tvoju radoby "vtipnost"
Na rozdíl od tebe se alepoň umím podepsat
Tak toto bude rozhodne lepsia volba ako trojcata z Kolina. Dokonca to ma kufor v tej istej cene.
Otázka je, kolik se bude připlácet za klimu, centrál, okna v el. atd. Kolín je ale i pětidveřový, Fox ne. A Kolín má 50 kW, Fox jen 40 kW. Je větší, ale taky dost těžký a stovka za 18 s je tragédie.
Klimu ani auta z Kolina neponukaju ( tusim iba toyota bude ), central sa vzdy zide, ale ten byva pomerne lacny, el.okna nie su treba ( zadne okna na Kolinskych autach sa dokonca nedaju ani otvarat, 5 mini dvery je uplna blbost. Snad iba ten motor mohol byt 4-valec. 40kW staci do mesta.
Klima bude i ve 107 a C1, ale později.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.