Volkswagen Fox: konkurence pro „Kolín“ v Česku

Na český trh bude 10. června uveden nový Volkswagen Fox, malý vůz, který by měl být konkurencí zejména pro malá kolínská auta, případně další minivozy. Oproti nim ale má délku 3,8 m, takže se může klidně srovnávat i s vozy jako Hyundai Getz. (český ceník)
Volkswagen Fox: konkurence pro „Kolín“ v Česku

Třídveřový Fox je postaven na platformě současného Pola a má stejný rozvor, 2 465 mm. Jeho délka činí 3 820 mm, což je jen o devět centimetrů méně, než má Polo. Šířka 1 660 mm je takřka stejná jako u Pola (aby ne, když oba vozy stojí na stejné platformě), výška je pak o něco větší, 1 540 mm. Zavazadlový prostor nabízí v základu 260 l, pokud posunete zadní sedačky dopředu (až o 15 cm), zvětší se na 353 l. Po sklopení opěradel pak naroste až na 1 016 l. Na českém trhu bude zatím nabízen jen s motorem 1.2 40 kW, s nímž bude stát 244 900 Kč. Základní výbava je uvedena v přehledu, příplatky v ceníku zatím chybí, budou uvedeny později.

Poznámka: Vůz je sice možné předobjednat už v červnu, nicméně první dodávky jsou očekávány až v září.

Výbava

Antiblokovací systém ABS, airbag řidiče a spolujezdce, tříbodové automatické bezpečnostní pásy výškově nastavitelné vpředu s předpínači, tříbodové automatické bezpečnostní pásy vzadu, Isofix, otáčkoměr, komfortní blikání (3x na jedno stisknutí), make up zrcátka ve slunečních clonách, osvětlení zavazadlového prostoru, příprava pro rádio: anténa v čelním skle, 4 reproduktory, 12V zásuvka, 4 ocelová kola 5J x 14, pneumatiky 165/70 R14 s plnými disky, plnohodnotné rezervní ocelové kolo, třídveřová karoserie, černé nárazníky, kryty vnějších zrcátek a boční ochranné lišty, zeleně tónovaná skla, sedadlo řidiče výškově nastavitelné, zadní sedadlo se sklopným opěradlem, nedělené, přihrádka pod sedadlem řidiče

Parametry

  • Rozměry: 3 828 x 1 660 x 1 544 mm
  • Rozvor: 2 465 mm
  • Průměr otáčení: 11 m
  • Objem palivové nádrže: 50 l
  • Objem zavazadlového prostoru: 260/1 016 l
  • Motor: 1.2 l, tříválcový benzinový, max. výkon 40 kW/4 750 ot., max. točivý moment 108 Nm/3 000 ot.
  • Maximální rychlost: 148 km/h
  • Zrychlení z 0–100 km/h: 17,5 s
  • Spotřeba paliva: 7,8/5,1/6,1 l/100 km
  • Emisní třída, emise CO2: EU4, 146 g/km

Fotogalerie

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků