Volkswagen Fox: konkurence pro „Kolín“ v Česku

Na český trh bude 10. června uveden nový Volkswagen Fox, malý vůz, který by měl být konkurencí zejména pro malá kolínská auta, případně další minivozy. Oproti nim ale má délku 3,8 m, takže se může klidně srovnávat i s vozy jako Hyundai Getz. (český ceník)
Volkswagen Fox: konkurence pro „Kolín“ v Česku

Třídveřový Fox je postaven na platformě současného Pola a má stejný rozvor, 2 465 mm. Jeho délka činí 3 820 mm, což je jen o devět centimetrů méně, než má Polo. Šířka 1 660 mm je takřka stejná jako u Pola (aby ne, když oba vozy stojí na stejné platformě), výška je pak o něco větší, 1 540 mm. Zavazadlový prostor nabízí v základu 260 l, pokud posunete zadní sedačky dopředu (až o 15 cm), zvětší se na 353 l. Po sklopení opěradel pak naroste až na 1 016 l. Na českém trhu bude zatím nabízen jen s motorem 1.2 40 kW, s nímž bude stát 244 900 Kč. Základní výbava je uvedena v přehledu, příplatky v ceníku zatím chybí, budou uvedeny později.

Poznámka: Vůz je sice možné předobjednat už v červnu, nicméně první dodávky jsou očekávány až v září.

Výbava

Antiblokovací systém ABS, airbag řidiče a spolujezdce, tříbodové automatické bezpečnostní pásy výškově nastavitelné vpředu s předpínači, tříbodové automatické bezpečnostní pásy vzadu, Isofix, otáčkoměr, komfortní blikání (3x na jedno stisknutí), make up zrcátka ve slunečních clonách, osvětlení zavazadlového prostoru, příprava pro rádio: anténa v čelním skle, 4 reproduktory, 12V zásuvka, 4 ocelová kola 5J x 14, pneumatiky 165/70 R14 s plnými disky, plnohodnotné rezervní ocelové kolo, třídveřová karoserie, černé nárazníky, kryty vnějších zrcátek a boční ochranné lišty, zeleně tónovaná skla, sedadlo řidiče výškově nastavitelné, zadní sedadlo se sklopným opěradlem, nedělené, přihrádka pod sedadlem řidiče

Parametry

  • Rozměry: 3 828 x 1 660 x 1 544 mm
  • Rozvor: 2 465 mm
  • Průměr otáčení: 11 m
  • Objem palivové nádrže: 50 l
  • Objem zavazadlového prostoru: 260/1 016 l
  • Motor: 1.2 l, tříválcový benzinový, max. výkon 40 kW/4 750 ot., max. točivý moment 108 Nm/3 000 ot.
  • Maximální rychlost: 148 km/h
  • Zrychlení z 0–100 km/h: 17,5 s
  • Spotřeba paliva: 7,8/5,1/6,1 l/100 km
  • Emisní třída, emise CO2: EU4, 146 g/km

Fotogalerie

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků