Volkswagen Fox: ceník příplatkové výbavy

Už během brněnského autosalonu jsme zveřejnili ceník nového Foxu. Bude se prodávat pouze s motorem 1.2 40 kW v třídveřovém provedení, v základu najdete přední airbagy a ABS - za to zaplatíte 244 900 Kč. Pokud si vůz dovybavíte, tj. pořídíte si dálkové ovládání centrálu, klimu, posilovač řízení či boční airbagy, jste na ceně hodně přes 300 tisíc:

  • CD přehrávač: 13 500 Kč
  • boční airbagy vpředu: 10 400 Kč
  • klimatizace „climatic“: 28 500 Kč (pouze s posilovačem)
  • elektrické ovládání oken vpředu, centrální zamykání s dálkovým ovládáním: 8 300 Kč
  • komfortní paket „Elektrika 1“ (vnější zpětná zrcátka elektricky nastavitelná a vyhřívatelná, elektricky ovládaná přední okna, centrální zamykání s dálkovým ovládáním): 17 400 Kč
  • komfortní paket „Elektrika 2“ (vnější zpětná zrcátka elektricky nastavitelná a vyhřívatelná, alarm s ostrahou interieru, elektricky ovládaná přední okna, dvě čtecí lampičky vpředu, centrální zamykání s dálkovým ovládáním): 23 600 Kč
  • posilovač řízení elektrohydraulický, s proměnlivým účinkem v závislosti na rychlosti, sloupek volantu výškově a podélně nastavitelný: 10 700 Kč

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 38 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků