Volkswagen: filtr pevných částic do dalších nafťáků

Na pařížském autosalonu představil Volkswagen filtr pevných částic v celkem pěti provedeních: 2.0 TDI v Golfu a Passatu (v Passatu měl filtr svou premiéru již dříve), 3.0 TDI ve Phaetonu a Touaregu a 5.0 V10 TDI v Touaregu. Všechny modely s filtrem DPF (Dieselpartikelfilter) plní normu Euro 4. Volkswagen používá samočistící provedení bez nutnosti jeho výměny po ujetí určitého počtu kilometrů a bez nutnosti přidávat speciální aditiva.

V Golfu bude filtr jako volitelný prvek výbavy od podzimu, Phaeton V6 Touareg V6 TDI jej dostanou do standardu a konečně Touareg V10 TDI ho bude mít stejně jako Golf za příplatek. V blízké době dostanou DPF všechny motory Volkswagenu (za příplatek).

Tip: Více o filtrech pevných částic, jak fungují a k čemu jsou

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 22 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků