Nadšenec z Brna chce svolat 1000 Volkswagenů. Odměna bude vysoká!

Zdeněk Fišák, koordinátor českého Volkswagen clubu, se pro Autorevue rozpovídal o přípravách letošního ročníku Volkswagen Festu. Vše se nese ve znamení lámání rekordů!

Letos jsme se rozhodli to vzít více od podlahy, a proto jsme vše vsadili na jednu kartu. Naším cílem je dostat na Fest alespoň 1000 aut (loni jich přijelo 612, pozn. red.). Abychom toho dosáhli, připravili jsme hned několik novinek. Největším tahákem a hlavní výhrou celé akce bude Volkswagen Brouk z roku 1971, který momentálně připravujeme tak, aby na Volkswagen Festu dělal parádu. Věříme, že bude opravdu velkou motivací, aby lidé čtvrtý ročník Volkswagen Festu navštívili.

Volkswagen Fest 2K18 ve velké galerii: Takovou účast nikdo nečekal!

Volkswagen Fest 2K18 ve velké galerii: Takovou účast nikdo nečekal!

Losování Brouka proběhne ze vstupenek, které budou účastníci házet na místě okýnkem přímo do auta. Všichni tak budou mít stejné šance na výhru. Brouk bude následně v sobotu večer přivezen na rampu a originálním způsobem z něj vytáhneme jednu vstupenku, která bude výherní. Auto bude připravené tak, aby výherce mohl rovnou sednout za volant a odjet novým mazlem.

Další věc, která půjde v blízké době ven, je mobilní aplikace Volkswagen Festu. Nechali jsme vytvořit aplikaci, do které budeme přidávat novinky z příprav, program akce, kategorie sprintů, nabídku cateringu a plánujeme také přímo na místě pomocí aplikace posílat aktuální informace o tom, co se děje a co se bude dít na mobilní zařízení účastníků. Bude to hlavní komunikační kanál, díky kterému víme, že i když budou účastníci daleko od podia, notifikace v mobilu mu vše připomene. Aplikace bude k dispozici pro zařízení s operačními systémy Android a iOS.

GTI Treffen 2018 obrazem: Když se sejdou stovky milovníku Volkswagenů

GTI Treffen 2018 obrazem: Když se sejdou stovky milovníku Volkswagenů

Také letos bude sprinty na letištní dráze obsluhovat prvotřídní časomíra, která měří veškeré profesionální závody. Lidé díky aplikaci budou dostávat aktuální výsledky přímo do mobilu, kde časy uvidí v tabulce. Pokračujeme také s programem ambasadorů Volkswagen Festu (to jsou lidé, kteří dobrovolně polepí zadní okno svého vozu reklamou na Volkswagen Fest s místem konání a datem). Už teď jich jezdí minimálně 20 po celé České republice a každý den rozesíláme další.

Nemůže chybět koncert kapel. Stejně jako minulý rok budou v pátek hrát Podříci - energická kapela s takřka nekonečným repertoárem. Po minulé zkušenosti jsme se přesvědčili, že lidé se chtějí hlavně bavit a chtějí, aby se s nimi bavila i kapela. Poté přijde na řadu reprodukovaná hudba. V sobotu po vyhlášení vítěze Brouka vystoupí kapela AC/CZ – skvělý český revival světoznámých AC/DC.

Na srazu Volkswagenů si tři vozy zaplavaly ve Vltavě. Zvládnou 10 km/hod

Na srazu Volkswagenů si tři vozy zaplavaly ve Vltavě. Zvládnou 10 km/hod

Jako každý rok nebude chybět ani CB auto České Budějovice s flotilou nových vozů značky Volkswagen a testovacími jízdami. Návštěvníci se mohou těšit na tombolu, soutěže pro malé i velké, výstavu historických i současných Volkswagenů, kterou letos doplní i několik exemplářů značky Porsche, sprinty na letištní dráze, stánky partnerů akce a vůbec vše, na co jsou návštěvníci Festu zvyklí. Minulý ročník jsme pokořili počet 612 aut. Letos v těch 1000 aut opravdu věříme a rádi tam všechny uvidíme.

#1000autnebonic

Volkswagen Fest 2k19: Základní informace

Kdy: 23. 8. 15:00 - 25. 8. 12:00

Kde: Aeroklub České Budějovice - Letiště Hosín

Pořádá: Volkswagen club

Vstupné: 350 ,- (při platbě předem), 400,- (na místě), 50,- (startovné na sprinty)

Více informací: volkswagenfest.cz

Autor: Zdeněk Fišák, koordinátor Volkswagen clubu

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků