Volkswagen Fest 2K18 ve velké galerii: Takovou účast nikdo nečekal!

48 komentářů

Martin
25. listopadu • 21:06

Jak to tady tak čtu ...tak je to tu jeden chytrák vedle druhýho... Byl se tam někdo z vás podívat ? Asi ne....protože by tady takový hnoje nepsal..... Sestava aut která přijela byl průřez historií značky VW od konce 2.světové války až po současnost.. Raritní exempláře které jen tak někde neuvidíte.... Ale to je asi zbytečný to tady někomu kdo jezdí Hjundajem, Kií, rádoby Chevroletem, nebo autobusem a vlakem či jinou dopravou vysvětlovat... Přijďte se podívat VWfest 2019...místo toho kecání nesmyslů, urážení a nadávaní..

JA-NE
31. srpna • 16:08

99.9% tuctovice prveho rangu:-D:-D:-D

Kuk Vykuk
31. srpna • 4:08

Sraz rakovinometů na oslavě Dízlgejtu. B-]

Jiří Stegura
30. srpna • 21:35

Mám zaručené info, že z tohoto srazu odvážel sanitní vůz jakéhosi takřka 1,898 m vysokého chlapce, který naprosto nemohl rozdýchat takovou koncentraci vozů značky, kterou miluje až za hrob... Popřejme tedy prosím Honzovi pevné zdraví a počkejte...mám dojem, že už vidím jeho obrovskou siluetu u stánku Škoda Auto tady na náplavce! Tak zatím servus, a dám zase vědět!

Jiří Stegura
31. srpna • 15:35

Tak skutečně to byl on, prodával suvenýry ve stánku Škody Auto, a.s. Už se mu daří lépe, což je super zpráva!

Kuk Vykuk
31. srpna • 4:11

Že tys ho chtěl polaskat a von ti nedal. B-]:-D

Kolmasa
30. srpna • 9:47

...aneb Honzikuv vlhky detsky sen se naplnil! Tolik volkseagenu po kupe,paaani! :-)

jirka
30. srpna • 10:32

a víte kde je jich nejvíc? odstavná parkoviště usa. Tam si se evropští onanisti vw mohli sjet a udělta vw stock a onanovat tam tak dlouho dokud by bylo co šnupat.

Lojza
30. srpna • 8:47

Nejlepčí je šodofka oktáfka v dechtu na hlínách a metle......

Test
30. srpna • 8:13

To je bomba, na Dácia srazu bylo jenom necelých 1800 vozů, to znamená 100% přihlášených.
Na VW srazu bylo přihlášeno asi 2000 vozů a s toho, jak zde někdo přede mnou zmínil, dvě třetiny kvůli různým závadám nedojeli.

idič
29. srpna • 23:12

Je trapné jak se tady někteří snaží obhájit krumpl jménem VW. Ano do firem se to kupuje ale za jinou cenu než to koupí hlupáček v šourumu.

jirka
30. srpna • 0:29

Když někdo z pepíků dojde z vesnice do show ruuumu koupit za hotovy tak si z´něj nesednou na prdel. Ale na lízačku mu daj slevu a jsou sním strasný kamarádi, protože ví že na lízačce on přeplatí o proti vystavené ceně a oni vydělaj třeba i pade někdy i sto do shooo rumu čistýho plus musí povíny servisy a ty mu pěkně napočítaj.

Kolmasa
29. srpna • 16:24

Sraz božstva 190 cm nizkeho redaktora...

Luboš
29. srpna • 16:10

Ubožáci ubozí :), rád bych se podival, v cem jezdite Vy, co tady kritizujete :) kez by se lidi alespon trochu zamysleli nez si budou hrat na hrdiny na internetu.

uu
29. srpna • 22:44

Jsou to hajzlové, mě vyrábí ochcávie z kopce dolů i svačiny. Lepšího auta nenajdeš.

Ivka
29. srpna • 20:59

Jak by nestačilo, že automobilka Volkswagen má po svém dieselovém průšvihu v USA na mnoha místech zaparkované tisíce naftových vozů, které musela zpětně odkoupit. Teď vymýšlí co s nimi. Do podobné situace se dostává také v domovském Německu, kdy koncern vyrábí auta, která nemůže kvůli novým předpisům prodat

libor
29. srpna • 20:57

Papež se pravděpodobně dozvěděl o zázraku,který zkonstruovali ve škodovce,totiž o motorech s nulovými emisemi a rozhodl se tento zázrak podporovat,poté bude celé VW gruppe svatořečeno.
:-D

29. srpna • 15:17

To je teda palba, tolik VW šrotů na jednom místě, to si místní nafasovali plynové masky aby tu krásnou akci přečkali ve zdraví. Ale už jen ten počet 500 kusů dává něco tušit o kvalitě těchto vozů.

jirka
29. srpna • 15:25

a osmdesát procent vtdi co táhne vodspodu a naftu vyrábí palivo svatého grálu šrotáku vw.

Hernandez
29. srpna • 16:11

Ale narozdíl od tvého italského speciálu to umí zatočit.
https://www.youtube.com/watch...
Kdyby jsi si místo toho olítaného italského šrotu koupil v bazaru Citigo, měl by jsi slušné auto. Ale takhle? No, no.

hrabive hrabe
29. srpna • 18:58

Citigo se vyplati! To pak clovek neutraci za vikendy na venkove, na horach, za spotrovni aktivity, za vybavu do bytu, za deti, za psa. Proste uspora kam se podivas! B-] :-P

Ben
29. srpna • 14:59

Ono by tam dorazilo více aut, ale třetina zůstala viset kvůli nedostatku oleje, druhá třetina kvůli rozpadajícím rozvodům a ta třetí se nevešla na odtahové vozy, kterých byl při srazu VW velký nedostatek.

Josef
29. srpna • 15:03

Bene, i ty brepto...;-)

Drahoslav Vejsasa
29. srpna • 14:34

Co melete, volksvágny jsou dobré, vždyť jednom kolik se jich prodá, kdyby to bylo tak špatné tak to nikdo nekoupí..

Ben
5. září • 11:03

Ano Drahoslave, máte pravdu jsou dobré, ale dobrá je za 3 takže je to vlastně pěkná bída.:-/

hrabive hrabe
29. srpna • 18:54

Jo pane, toaletaku se proda jeste mnohem vic nez aut od VW. A stejne vsichni vime, k cemu je. :-P

jirka
29. srpna • 15:24

pro mě má vypovídací hodnotu to že soukromě jich prodají sotva 30 procent. Nebudem se bavit o počtech. A jiné automobilky jich soukromě prodají 70 procent. ti co prodají soukromě 70 procent jsou úspěšnější.

Josef
29. srpna • 16:34

Jirko, neexistuje jen český trh. V rámci jiných trhů na světě je poměr fleet/retail rozdílný. Vše záleží na obchodní strategii značky/koncernu v dané oblasti. Rozhodující je celkový výsledek - zisk. Jedním z ukazatelů je počet prodaných aut a druhým třeba marže. Je zájmem každého výrobce vyrobit a prodat auta s co největším ziskem. A to rozhodně koncern VW umí. Můžeš si dohledat v případě zájmu konkrétní čísla na webu. Ukazuje se, že největší zisk na jednotlivém vyrobeném autě je u luxusních značek. Nebývá to ale samozřejmě vždy (krize, pokles zájmu zákazníků, nasycení/přesycení trhu,...) a neplatí to pro všechny značky. Auto je poměrně jednoduché vyrobit, složitější je ho prodat - přesvědčit zákazníka, aby si koupil zrovna to konkrétní a ne od konkurence. Připomínám, že VW umí nejenom vyrábět, ale zejména prodávat...

jirka
29. srpna • 17:17

máš pravdu a čísla marží jsem viděl ferrari nejvíc. Porsche taky hodně a vw průměr škoda cca 600 e?

WP
29. srpna • 16:26

Aha, myslíš, že ti co prodají zlomek aut by to nevyměnili za možnost svézt se ve fleetových prodejích...jaká to prostota.:-))

jirka
29. srpna • 17:15

určitě, každý chce z koláče co nejvíc.
Nevím jak to správně napsat. Dnes je stádovost snad ve všem. Asi tak a individualistů jako já je po skrovnu, proto plivu a budu na tu stádovost plivat. Tím dávám najevo nelibost ale níkomu za to nenadávám nebo nelámu kosti.
Každému se líbí něco jiného.
Kdybych měl peněženku
Je doma
Marauder
Hummer H1 ALPHA
Stavba harley daivodson
BVP socialistická výroba
V3S
Není peněženka
Tak příští rok jeep grand cherokee wj 3.1 tdi, a další rok půjde do něj půl mio na přestavbu off road. co už doma byl nejsou noty čekám

baf
29. srpna • 16:01

Jirko, já Ti to neberu, ale pro výrobce má vypovídající hodnotu právě prodaný počet a marže s jakou je prodají. A je jim úplně fuk jestli to kupují firmy nebo soukromníci. Každej vidí úspěch v něčem jiném...

Josef
29. srpna • 14:43

Drahoslave, copak dobré, jsou výborné! Jsou trošku dražší, ale i tak. U mne spokojenost. Zde se spíše "naváží" do letitých "miláčků" a někdo nechápe. že to může být hezký koníček opečovávat letitá auta, která už jsou veterány, nebo veterány brzy budou.

JM
29. srpna • 14:10

také mám už dvacetiletou socku GIV - jezdí brzdí řadí chladí, nic neteče, ale koroduje - takže spíš takovej japonec ;-)

Josef
29. srpna • 14:24

Kam se hrabe, JM, ten tvůj GIV na 32-letou škodovku š120ls, kterou vlastní Zelí, z roku 1986 a která má najeto 120 tis.km, nikdy se na motoru žádná generálka nedělala a motor je ve skvělém stavu....Po rezu není nikde ani památky a to bylo původně provozováno celoročně tedy pravidelně i na solených cestách... ;-)

jirka
29. srpna • 13:55

lidi nová móda od zdejších lidí. Kdo nemá krumpl vw je socka a nimand.

Josef
29. srpna • 14:31

Proč taková kritika? Vždyť je to hezký koníček opečovávat "klasiku". Navíc se tím vzdává hold německému zachránci značky Škoda. Koncern VW, vlastník automobilky Škoda, dává v Česku práci mnoha lidem a do českého státního rozpočtu přináší nemalé peníze formou daní. Ocenil to dokonce i Zelí, který si koupil místo škodovky Passata (sice mu prý rezne úplně všude jako liška, ale i tak...).:-)

jirka
29. srpna • 15:22

josef v pořádku co píšeš, ale sám uznej že dnes co škoda a vw vyrábí je bez duše, bez emocí, nemastný neslaný s nevalnou kvalitou a podvody. Existují auta co mají duši ale těch je na trhu jak šafránu.

WP
29. srpna • 16:25

Aha, aut s duší je jako šafránu, ale VW je modlou. Trochu se zamyslete, proč v NA i EU nesmahli některou z finančně slabších koncernů. Důvodů stejných jako u VW by se našlo...

******
7. září • 22:47

Hodně lidí má úchylku a někteří se ukájí u škodofky chrochtávie.:-D:-D:-D

Josef
29. srpna • 15:45

Už jsem se jirko zmiňoval jinde, že produkce Škody je "konfekce" a odpovídá tomu i zařazení/zaměření Škody v rámci koncernu VW. To ale neznamená, že to jsou špatná auta. Prostě konfekce. Když si postavím vedle sebe Octavii a Golfa a přijde na věc, tak beru Golfa. Zejména pokud bych volil 2.0TDI 110 kW, kde dostanu u Golfa standardně víceprvek. V detailech je vymazlenější. Ale zase zásadní rozdíl proti Octavii to není. Je to otázka volby a priorit. Každý to může vidět jinak. Já jsem se služební Octavií spokojený. Protože musím, nemohu si vybírat. Když jsem měl Passata, byl jsem samozřejmě ještě spokojenější, jenže to je už jiná třída. V každém případě se v koncernové nabídce VW (a jeho "širší" rodině) dá najít a vybrat auto podle přání a představ (Audi, Bentley,...). Souvisí to ale samozřejmě s obsahem peněženky. To s "peněženkou" platí i pro jiné oblasti "života", než kolem aut.
Ale samozřejmě není jen koncern VW, jsou i jiné značky. kde za rozumné peníze si lze vybrat a koupit třeba i lépe, což jsem praktikoval při výběru soukromého auta (sportovního sedanu). Ale to snad ví každý, nebo alespoň skoro každý. Je to hold na té volbě a každý ať si koupí co chce a co se mu líbí.

Lidl
29. srpna • 13:45

tolik socek na jednom místě, tak to je paráda!!!

Josef
29. srpna • 13:22

Pakliže se Zelí zúčastnil této akce Volkswagen Fest 2K18, tak určitě od pořadatelů dostal "ličší cenu" útěchy za jeho "rezavé" "utrpení" a "neštěstí" s Passatem B6.
Viz jeho nespokojenost s Passatem, o které nám Zelí napsal:
Zelí | 27. 08. 2018 10:38
Já mám stále schovanou š120ls z roku 1986 a má najeto 120 tis.km, nikdy se na motoru žádná generálka nedělala a motor je ve skvělém stavu. Samozřejmě s ním nikdo v posledních patnácti letech nejel, i když je na značkách. Po rezu není nikde ani památky a to bylo původně provozováno celoročně tedy pravidelně i na solených cestách. Momentálně mám passat b6 a ten rezne jak liška úplně všude i když má údajně záruku na rez na 12 let.

jirka
29. srpna • 13:17

tak se sešli majitelé křápů a krumplů a vzájemě se můžou trumfovat jak dlouho jim vydrží rozvody pomocí řetězů turbo, jak dlouho už mu netekl olej, kolik oleje sežere na tisíc km, a můžou se předhánět kdo má větší krumpl a pyj.

honza
29. srpna • 19:26

Přesně. Sraz cinknutých dýzlů. :-D

Hernandez
29. srpna • 13:47

Co je řetěz turbo? A ty ostatní pohádky tisíc a jedna noc, to jsi sám prožil nebo jsou to sebrané legendy z nádražních pajzlů, které ti pomáhají vyrovnat se s tím, že nové vw je pro tebe drahé?

hrabive hrabe
29. srpna • 18:46

Na tom, co pises, neco musi byt! Kdyby se jim to kazilo cestou, tolik zoufalcu by se tam rozhodne nesjelo. ;-)

Jouda
31. srpna • 17:29

A já si hned říkal že se něco děje, tolik odtahovek na jednom místě není jen tak. A on se s toho vyklubal vw sranda mač. Jestli pak tam pozvali i nejkvalitnější auto šodovku ochcávii tdi.

Doporučujeme

Články odjinud