Volkswagen Exclusive: prémiové doplňky mají svou značku, jejich první „obětí” je Golf Variant

Volkswagen na letošní frankfurtský autosalon nedorazil jenom s novými či faceliftovanými modely, ale představil i nový projekt prémiových doplňků, které budou určeny pro náročnější klientelu a v katalozích budou uváděny pod speciálním označením Exclusive. K podobnému kroku se již v minulosti odhodlalo několik automobilek převážně z prémiového segmentu, podobné doplňky však nabízí třeba i Ford. Co však nabízí Volkswagen?

Prvním modelem, jenž bude možné upravit podle programu Exclusive, bude zcela nečekaně Golf Variant. K něm bude automobilka nabízet nejen doplňky lahodící oku, ale i několik technických vylepšení. Těmi budou třeba sportovní tlumiče snižující světlou výšku o 15 milimetrů nebo 17" pneumatiky rozměru 225/45, které ozdobí nové lité disky. Součástí vzhledových úprav je i originální logo umístněno na víku zavazadlového prostoru, a tak každý ví, že jde o tak trochu neobyčejně exkluzivní Golf.
To opravdu zajímavé však čeká až v interiéru, i když ty, kteří dobře znají nabídku Audi, možná nic z toho nepřekvapí, nabídka exkluzivních doplňků se jí totiž „koncernovým“ způsobem podobá. Uvnitř je kromě vybavení odpovídajícímu stupni Highline přidáno více odkládacích prostorů, kůží potažený volant a radící páka s ozdobným šitím a kožené obklady dveří. Novinkou jsou taktéž sportovněji tvarovaná sedadla s výraznějším bočním vedením, a čalounění Nappa/kůže Vienna v kontrastné dvoubarevné kombinaci.
Volkswagen prozatím nezveřejnil bližší detaily o cenách, ani o tom, od jaké motorizace bude paleta doplňků Exclusive k dispozici. V Německu vás však nejdostupnější varianta Golfu kombi s doplňky Exclusive vyjde na 27 145 euro.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Volkswagen Exclusive: VW Golf Variant a brzy přibudou i další modely
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků