Volkswagen Eos, kupé-kabrio bude na trhu do léta

Nový model Volkswagenu, kupé-kabrio Eos, se dostane na český trh již za pár měsíců. Povedený model jistě zaujme nejednoho motoristu a tak je na čase předložit všechna fakta.
Volkswagen Eos, kupé-kabrio bude na trhu do léta

Také Volkswagen přispěje svým dílem do relativně nové třídy vozů CC, tedy coupé-cabrio. Model Eos měl původně přijít na trh již v březnu tohoto roku, ovšem menší problémy se skládacími střechami zavinily odklad. Eos se tak dočká prodejní premiéry na našem trhu ve druhém čtvrtletí tohoto roku a jeho cena bude začínat pod hranicí 700 000 Kč.

Eos bude 4 410 mm dlouhý, 1 790 mm široký a 1 440 mm vysoký. Jeho největší zvláštností bude pevná, pětidílná skládací střecha, která se dokáže složit a proměnit tak coupé ve čtyřmístné cabrio během 25 sekund. Pokud se někdo obává o bezpečnost posádky v režimu cabrio, při převrácení vozu, pak má k dispozici speciální ochranné vzpěry, které se vysunou za zadními sedadly a ochrání tak posádku před zraněním.

Pro lepší nastupování na zadní sedadla, vybavil Volkswagen svůj model systémem Easy Entry, tedy elektrickým systémem posunu předních sedadel. Pro prakticky smýšlející řidiče je pak k dispozici zavazadelník s objemem až 380 litrů. Jeho objem však záleží na více faktorech, pokud pojedete s kabriem, bude vám k dispozici pouze 205 litrů, resp. 183 litrů pro verzi s motorem 3,2 V6. U kupé pak máte k dispozici 380 litrů, resp. 358 litrů ve verzi s šestiválcem.

Pod kapotou se objeví poměrně pestrá paleta motorů. Benzínové motory bude zastupovat čtyřválec 1,6 FSI o výkonu 85 kW (115 k), 2,0 FSI 110 kW (150 k), přeplňovaný čtyřválec 2,0 TFSI o výkonu 147 kW (200 k) a vrcholem bude šestiválec o objemu 3,2 litru s výkonem 184 kW (250 k). Naftu bude reprezentovat pouze jeden motor a to čtyřválec TDI o objemu 2 litry s výkonem 103 kW (140 k).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Volkswagen Eos bude v ČR k mání za méně než 700 tisíc Kč
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků