Volkswagen Eos Exclusive: dotyk luxusu z Wolfsburgu

Volkswagen se rozhodl dopřát svým evropským zákazníků, trochu více luxusu a nabídnout zvláštní verzi modelu Eos s jasným označením Exclusive. Aby to zákazníci špatně nepochopili, je celá specifičnost této verze postavena vlastně jen na pár jednotkách mimořádných prvků, ale jsou vesměs k nepřehlédnutí. Pojďme se na ně podívat podrobněji.

Zásadní odlišností proti ostatním Eosům je kožené čalounění. Celý interiér, tedy sedadla a výplně dveří, je oděn do kůže nappa kombinující černou a béžovou barvu, přičemž béžová může být vyvedena buď v tmavším, nebo světlejším odstínu - oba jsou vidět na přiložených snímcích. Další, již drobnější odlišností je vyšperkování interiéru leskle černým obložením. To na fotografiích neuvidíte, ale s trochou fantazie si jej jistě dokážete představit.

Zvenku si můžete povšimnout chromované masky chladiče a třech nových vzorů 18" kol z lehkých slitin. Navíc vůz disponuje o 15 mm sníženým podvozkem.

Nevíme, jestli něco podobného má šanci vás nadchnout, ale pokud by se tak stalo, můžete si Eos Exclusive pořídit. Toto provedení je dostupné se všemi nabízenými motorizacemi a cenovka na německém trhu začíná na 34 350 Eur (cca 880 000 Kč) za verzi s motorem 1,4 TSI. Zda bude tento model oficiálně nabízen i v České republice nevíme, cesta do Německa ale případně není dlouhá...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Volkswagen Eos Exclusive
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků