Volkswagen e-up! se po odmlce vrací na trh. Důvod dočasného vyřazení z nabídky překvapí

28 komentářů (28 nových)

aaabbbccc
21. února 2022 • 23:44

Ked bude v Lidli v akcii -30% tak zacnem uvazovat

jogurt
23. února 2022 • 9:28

tak Bidli se začíná tahat poměrně levný čínský křáp, sice pro něj nemá servisní síť ani distribuci náhradních dílů, ale to části populace nedochází, ti koupí protože levné a když to šoupne Lidl do akce, vezmou ho útokem

Jim
21. února 2022 • 22:31

To je láce. Prdítko skoro za 700 litrů, kterému za humny dojde šťáva :-)

Elpin E. (Elpin)
21. února 2022 • 22:51

Nějak se začít musí. Ona ta ropa fakt jednou dojde a pak budem akorát čumět co teď.

jozka
22. února 2022 • 11:06

Az dojde ropa, nebudou ani elektroauta.

jogurt
23. února 2022 • 9:26

že by došla ropa opravdu nehrozí, navíc kapalné spalitelné uhlovodíky lze získat i mnoha dalšími cestami než z ropy

jozka
23. února 2022 • 10:52

To si vyridte s Elpinem, ja nejsem ten, kdo to hodil na stul. Ja mu jen pisu, ze ten "argument" je naprosto nesmyslny.

Jakub
21. února 2022 • 20:06

Není o půlku dražší, než předloni? Mám dojem, že ho škoda prodávala za 425 a pak za 480?

21. února 2022 • 18:46

Nejsem sice fanda elektroaut, ale zároveň pošilhávám po druhém, menším autě do rodiny pro ježdění převážně po městě a blízkém okolí a tady mi právě elektro v kompaktní velikosti dává největší smysl. Malý dojezd nevadí, dlouhé nabíjení také není překážkou (občas v garáži přes noc), naopak snadnost obsluhy, jednoduchost pohonu a nízké provozní náklady jsou jasné plus. Kdyby to stálo do 500 tisíc, mám jasného favorita, za cenu s výbavou k 700 už mi to přijde přece jen příliš a stále to tak vidím na koupi nějakého jednoduššího benzínu. Škoda, že automobilky upřednostňují pro elektrifikaci velká, těžká SUV a podobné crossovery, které jsou jako primární auto dnes stále těžko použitelné a zároveň jako druhé auto zbytečné a často i nedostupné. Chybí mi větší (vlastně skoro vůbec nějaká) ve třídě miniaut, trocha vývoje a konkurence by zde určitě byla pro zákazníka prospěšná.

takurcite
21. února 2022 • 19:40

souhlasim, na takovato auta by davalo smysl zamerit i nejakou tu dotaci, male mestske auto relativne malo zatezujici planetu (svoji vyrobou, coz je u el. velky problem). Nevim, proc bych nekomu mel dotovat tesly a baworaky za 3 mil, ktere ve vysledku maji spotrebu jak mensi spalovaci auto do mesta (jak na penize tak na "ekologii"). Toto kdyby stalo rekneme DO 500k, bylo by perfektni druhe auto do rodiny. Navic win i pro ostatni ve meste (nula emise, hluku, zabere malo mista pri parkovani), proste to dava smysl. Za 650 uz je to ale ulet, kdyz vezmu, ze normal up stoji 300.

21. února 2022 • 20:24

Bohužel, přesně tak. Tady už mi i ta ekologie přijde jako nepokrytecký argument.

21. února 2022 • 18:48

...chybí mi větší nabídka... :-)

HRD
21. února 2022 • 18:30

co tady řešíte vy vemena, elektromobil s baterií je nesmysl, chtěl bych vidět kterej Jouda by po každých 200 km chtěl hodinu nabíjet (a předtím 3 hodiny čekat ve frontě).

asi vemeno
21. února 2022 • 19:06

máme Citigo iV, nabíjíme doma v garáži po 200 km jednou za týden. Manželka s ním jezdí kolem komína cca 25 km denně. Ráno děti, práce, nákupy atd. Máme ho dva roky najeto cca 16 tkm, zatím bez servisu a máme noční proud za cca 2kč/kWh, pro nabíjení od 21-5 ráno. Náklady na km jsou 20 haléřů do 50 haléřů v zimě.
Zde si myslím, že elektroauta dávají smysl.

jozka
22. února 2022 • 11:05

Akorat k tomu musite mit jeste auto...

Nornik
22. února 2022 • 8:56

Nové auto při nájezd 8tkm ročně je nesmysl. Na těch 8tkm při libolnych nákladech na km neušetříte prakticky nic.

asi vemeno
22. února 2022 • 18:48

Dává - nedává. Pro mě ano, jezdí v nim moje žena a děti, raději si připlatím a koupím nové než ojeté jakémkoliv stavu. Nejsem automechanik a nikdy nemá jistotu jakém stavu bude. V dnešní době si člověk není jistý i novým.

.
22. února 2022 • 9:05

A co by podle tebe dávalo smysl?

Elpin E. (Elpin)
21. února 2022 • 22:46

Některým lidem to nevysvětlíte.

jogurt
23. února 2022 • 9:24

to je dobře, alespoň je prázdno u nabíječek

José
21. února 2022 • 16:48

Kdo chce jezdit v Dacii Spring,tak ušetří cca 150 tis., škoda, že koncern zaříznul elektrické Citigo (které stálo podobně jako Dacia) a nabízí předražený Enyag

kiskovce
23. února 2022 • 11:31

Co kurnik ma s tim Citigo? e-Up je rovnake auto ako ta skareda skodovka len s inym volantom a maskou. Navyse, ked som porovnaval ceny este benzinovych verzii Skodovka vzdy vysla drahsie oproti Up! ak tam clovech chcel aspon elektricke okienka.

Tomáš Fuk
22. února 2022 • 14:01

Dacia Spring je naprosto nepoužitelné auto. Nejede, nezrychluje, nikam nedojede, pomalu nabíjí, příšerně provedená. Že je o něco levnější nic neřeší. Když si ve výprodeji koupíte ztvrdlý chleba nebo zkyslé mléko, taky jste koupil levněji, ale v podstatě jste vyhodil peníze.

jogurt
21. února 2022 • 15:25

V pohodě. Podstatně použitelnější než paskvil od Dacie, podstatně levnější než Fiat500e.
Jako elektrické mamataxi úplně cajk.

Praktické auto
21. února 2022 • 17:17

Tak si zkuste prosím prepocist proč to auto stojí co stojí jak je předražené s ohledem na cenu baterie 100euro na kWh a její kapacitu a základní cenu wv up to nevychází. (Ano tady je to dodatečnou zástavou jaku u předchozího egolfa - to je ten totální nesmysl) ale proč to je i u id3 ? V nesmyslnosti si je up a Dacie rovné jen up je o kousíček silnější a bezpečnější a řádně dražší.

go
21. února 2022 • 18:09

Už je tady. Primitiv.

Praktické auto
21. února 2022 • 19:38

A já myslel ze už neorijdete. Ale je fajn ze už se aspoň ohlasite ze jste dorazil. Když už ničím jiným relevantním neprispejete.

Doporučujeme

Články odjinud