Volkswagen e-up! nabídne dojezd 150 km. Představí se ve Frankfurtu

Volkswagen dále rozšiřuje řadu up!. Po verzi cross up!, která se představila na autosalonu v Ženevě, automobilka oznámila příchod elektrického provedení. To má svou premiéru naplánovanou na podzimní autosalon ve Frankfurtu a krátce poté si jej budou moci také první zájemci objednat.

Volkswagen představil sériový cross up!. Mnoho novinek nečekejte

Volkswagen představil sériový cross up!. Mnoho novinek nečekejte

Elektrický up! používá elektromotor s maximálním výkonem 82 koní a vrcholem točivého momentu 210 Nm. Elektrická energie je uložena v lithium-iontových akumulátorech, ty jsou umístěny pod podlahou. Akceleraci z nuly na stovku zvládne německý elektromobil za 14 sekund, maximální rychlost činí 135 km/h.

Test Volkswagen Up! Shiftmatic: šUp!em městem bez spojky

Test Volkswagen Up! Shiftmatic: šUp!em městem bez spojky

Kapacita akumulátorů by měla vystačit na dojezd přibližně 150 km. Na 80% se baterie „naplní“ z dobíjecí stanice za méně než 30 minut. Připojit vůz samozřejmě bude možné i do klasické domácí zásuvky. Elektrický up! také dostal modré detaily, diody a nová patnáctipalcová kola. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Foto: Volkswagen

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

včera | Jan Mička | 20 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků