Volkswagen e-Golf je v prodeji, stojí dvakrát tolik co benzínový Golf

Golf VII s kompletně elektrickým pohonem a jménem e-Golf právě vstoupil do prodejů v Německu. Jeho cena činí 34 900 eur.
Seznam kapitol
  1. Volkswagen e-Golf
  2. Fotogalerie

Elektromobil Volkswagen e-Golf byl oficiálně představen na loňském autosalonu ve Frankfurtu. Nyní byly zahájeny jeho prodeje v Německu, kde cena startuje na 34 900 eurech, tedy v přepočtu zhruba na 956 000 Kč. Nejlevnější Golf s motorem 1,2 TSI/63 kW tam přitom aktuálně stojí 17 175 eur, tedy nějakých 470 000 Kč, ovšem výrobce u e-Golfu slibuje provozní náklady ve výši jen 3,28 eur na 100 km.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volkswagen e-Golf se dočkal upravených svítilen i nových aerodynamických doplňků

Ano, e-Golf je v Německu dvakrát dražší než nejlevnější Golf s konvenčním pohonem, ovšem takové srovnání by mohlo být poněkud nespravedlivé. E-Golf je totiž k dispozici v jediné, avšak celkem slušně vybavené verzi, jež zahrnuje také vyhřívané čelní sklo, samočinnou klimatizaci, audiosystém s navigací nebo přepracované vnější osvětlení sestavené výhradně ze zdrojů LED. Samozřejmostí jsou speciální kola a upravená aerodynamika.

VW e-Golf podrobněji, na nových fotkách a také rozříznutý na videu

VW e-Golf podrobněji, na nových fotkách a také rozříznutý na videu

Volkswagen nabízí e-Golf se zárukou na 24,2 kWh akumulátor v délce osmi let, resp. 160 000 km. O pohon vozu se stará elektromotor s výkonem 115 koní (85 kW) a točivým momentem 270 Nm, jenž se na kola přední nápravy přenáší skrze jednostupňovou převodovku. Zrychlení z 0 na 100 km/h proběhne za 10,4 s, nejvyšší rychlost je omezena na 140 km/h a dosah na jedno nabití se má pohybovat podle provozních podmínek v rozmezí 130 až 190 km.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Elektromotor vozu umožní zrychlit z 0 na 100 km/h za 10,4 s a rozjet se na 140 km/h

Pokud je pro vás tento dosah omezený a chystáte se třeba na delší cestu, nabízí Volkswagen pro nové majitele svých elektromobilů program s nezpoplatněnými zápůjčkami vozů s konvenčním pohonem až na 30 dnů v roce.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Volkswagen e-Golf
  2. Fotogalerie
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

dnes | David Rusol | 2 příspěvky
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky