Volkswagen e-Golf je v prodeji, stojí dvakrát tolik co benzínový Golf

Golf VII s kompletně elektrickým pohonem a jménem e-Golf právě vstoupil do prodejů v Německu. Jeho cena činí 34 900 eur.
Seznam kapitol
  1. Volkswagen e-Golf
  2. Fotogalerie

Elektromobil Volkswagen e-Golf byl oficiálně představen na loňském autosalonu ve Frankfurtu. Nyní byly zahájeny jeho prodeje v Německu, kde cena startuje na 34 900 eurech, tedy v přepočtu zhruba na 956 000 Kč. Nejlevnější Golf s motorem 1,2 TSI/63 kW tam přitom aktuálně stojí 17 175 eur, tedy nějakých 470 000 Kč, ovšem výrobce u e-Golfu slibuje provozní náklady ve výši jen 3,28 eur na 100 km.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volkswagen e-Golf se dočkal upravených svítilen i nových aerodynamických doplňků

Ano, e-Golf je v Německu dvakrát dražší než nejlevnější Golf s konvenčním pohonem, ovšem takové srovnání by mohlo být poněkud nespravedlivé. E-Golf je totiž k dispozici v jediné, avšak celkem slušně vybavené verzi, jež zahrnuje také vyhřívané čelní sklo, samočinnou klimatizaci, audiosystém s navigací nebo přepracované vnější osvětlení sestavené výhradně ze zdrojů LED. Samozřejmostí jsou speciální kola a upravená aerodynamika.

VW e-Golf podrobněji, na nových fotkách a také rozříznutý na videu

VW e-Golf podrobněji, na nových fotkách a také rozříznutý na videu

Volkswagen nabízí e-Golf se zárukou na 24,2 kWh akumulátor v délce osmi let, resp. 160 000 km. O pohon vozu se stará elektromotor s výkonem 115 koní (85 kW) a točivým momentem 270 Nm, jenž se na kola přední nápravy přenáší skrze jednostupňovou převodovku. Zrychlení z 0 na 100 km/h proběhne za 10,4 s, nejvyšší rychlost je omezena na 140 km/h a dosah na jedno nabití se má pohybovat podle provozních podmínek v rozmezí 130 až 190 km.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Elektromotor vozu umožní zrychlit z 0 na 100 km/h za 10,4 s a rozjet se na 140 km/h

Pokud je pro vás tento dosah omezený a chystáte se třeba na delší cestu, nabízí Volkswagen pro nové majitele svých elektromobilů program s nezpoplatněnými zápůjčkami vozů s konvenčním pohonem až na 30 dnů v roce.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Volkswagen e-Golf
  2. Fotogalerie

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 899 km
Cena: 175 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 98 010 km
Cena: 740 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2008
Stav: 174 660 km
Cena: 330 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2006
Stav: 201 113 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Q7 3
Rok výroby: 2006
Stav: 294 604 km
Cena: 270 000 Kč
Audi A6 2,7
Rok výroby: 2010
Stav: 113 946 km
Cena: 350 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků