Volkswagen e-Golf dostane nové akumulátory pro dojezd až 300 km

Volkswagen e-Golf dostane nové akumulátory pro dojezd až 300 km

Největší bolístkou aktuálních elektromobilů stále zůstává velmi omezený dojezd. Automobilky si to uvědomují a snaží se své modely v průběhu času vylepšovat novými akumulátory s větší kapacitou. Není to tak dávno, co stejným způsobem modernizoval Nissan svůj Leaf nebo BMW model i3.

BMW i3 dostalo nové baterie. Zvládne ujet až 300 km na jedno nabití

BMW i3 dostalo nové baterie. Zvládne ujet až 300 km na jedno nabití

Stranou v tomto ohledu nezůstává ani koncern Volkswagen, který pro svůj čistě elektrický model e-Golf připravuje podobné vylepšení. Momentálně totiž disponuje akumulátory o kapacitě 24,2 kWh, což by mělo podle standardního měřícího cyklu vystačit k ujetí 190 kilometrů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volkswagen e-Golf čeká velká změna, oproti současnému dojezdu 190 km by měl s novými akumulátory ujet na jedno nabití až 300 kilometrů

Nové akumulátory budou o poznání lepší, s kapacitou 35,8 kWh by totiž e-Golf mohl ujet až 300 kilometrů na jedno nabití. A to už je slušná hodnota i v případě, že si cestu zpříjemníte klimatizací a nepojedete potupným způsobem v pravém pruhu dálnice.

Elektrický srovnávací test: BMW i3 vs. VW e-Golf vs. Nissan Leaf  

Elektrický srovnávací test: BMW i3 vs. VW e-Golf vs. Nissan Leaf  

Trochu jinou cestou půjde Volkswagen z pohledu nabídky, zatímco Nissan i BMW nabízí i nadále také verzi s menšími akumulátory, v případě e-Golfu by měly v nabídce zůstat jen ty nové. Otázkou zůstává, jestli při starém zůstane také cena, která momentálně startuje na částce 930 900 Kč. Na odpověď si ale budeme muset ještě nějakou tu chvíli počkat.

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 5 příspěvků
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků