A pojede to vopravdu na tu elektriku? Když voni ty Němci v poslední době dost kecaj, tak se jim nedá moc věřit :-D
elektromobil měl MB u modelu VITO před 5ti lety asi a snad po dvou letech tu výrobu ukončili. Dohledejte si přesnější info ale ztroskotalo to na tom, že auto nenabízelo to, co zákazníci očekávali. Vpodstatě to mohlo uslokojit tak malé procento zákazníků, kteří zase nebyli schopní uživit automobilku.VW celý jejich projekt staví na tom, že slibuje novou generaci akumulátorů. Uvidíme.
A nebo je to jen moderní verze propagace. Kdysi se auta třpytila v prospektech nejvyšími údaji výkonů a dneska je IN eko verze a v reálu to stejně zkončí v největším procentu u základní verze s malou naftou a slevou na IČO. :-D
47 kwh v těžké dodávce a dojezd "lehce přes 200 km". Jo, to určitě :-DV reálu budou rádi, když to ujede s bídou 100
200km nebo i slíbených 400km je pro tyhle auta které nalitaji za živit aspoň jednou odsud na měsíc je hrozně málo. A stim kolik mají firmy času na doručování zboží je 30minut čekání, hrozně moc.
Citace: ."... V interiéru je místo otáčkoměru indikátor výkonu hybridní soustavy ...."Mohl bych prosím vědět co se myslí tou hybridní soustavou ?
Mne zase fascinuje, jak automobilky slibuji pokrok ve vyvoji baterii ;-)
Za rok žádný pokrok nebude. Jen jich tam za příplatek nacpou dvakrát víc a sníží nosnost.
Zvýší cenu, sníží spolehlivost samé jistoty... ...pro výrobce.
Dieslový motor je spolehlivější než elektrický ? V které pohádce ?
Řeč je o autu jako celku ne jen elektromotor.
A podle čeho usuzujete tu svojí řeč, v čem bude méně spolehlivý ?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.