Volkswagen doplnil nabídku motoru 1,4 TSI o verzi s výkonem 103 kW

Německá automobilka Volkswagen ucelila nabídku svého motoru 1,4 TSI (agregát dvojím přeplňováním pomocí kompresoru a turbodmychadla). K verzi o výkonu 125 kW (170 k) a točivém momentu 240 Nm přišla i s verzí o výkonu 103 kW (140 k) a točivém momentu 220 Nm. Nová výkonová verze bude určena pouze pro modely Golf GT, Golf Plus, Jetta a Touran. Poslední zmíněný model, tedy Touran, dostane na českém trhu pouze verzi o výkonu 103 kW, byť na ostatních trzích je nabízen tento model jak s touto variantou, tak se silnější 125 kW variantou motoru 1,4 TSI.

Slabší varianta motoru dosahuje výkonu 103 kW (140 k) při 5 600 ot. a nejvyššího točivého momentu 220 Nm mezi 1 500 až 4 000 ot. S modelem Touran zrychlí na stovku za slušných 9,8 s a vůz s ním dosáhne maximální rychlosti 200 km/h. To vše při kombinované spotřebě 7,4 l na 100 km. Golf Plus s tímto motorem zrychlí na stovku za 9,3 s a tato varianta dosáhne maximální rychlosti 202 km/h. Kkombinovaná spotřeba pak činí 7,3 l na 100 km.

Model Golf Plus bude stát s motorem 1,4 TSI o výkonu 103 kW se šestistupňovou převodovkou od 656 600 Kč ve výbavě Comfortline až po 675 500 Kč ve výbavě Sportline. Stejný model s verzí 125 kW pak stojí ve výbavě Sportline se šestistupňovým manuálem 731 600 Kč a s převodovkou DSG 792 600 Kč. Příplatek za 22 kW vás tak přijde na 56 000 Kč.

Model Touran s motorem 1,4 TSI, který je naladěn na 103 kW, pak bude v ČR stát se šestistupňovým manuálem 692 300 Kč ve výbavě Conceptline, 732 500 Kč ve výbavě Trendline a 785 600 Kč ve výbavě Highline.
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků