Volkswagen doplnil nabídku motoru 1,4 TSI o verzi s výkonem 103 kW

Německá automobilka Volkswagen ucelila nabídku svého motoru 1,4 TSI (agregát dvojím přeplňováním pomocí kompresoru a turbodmychadla). K verzi o výkonu 125 kW (170 k) a točivém momentu 240 Nm přišla i s verzí o výkonu 103 kW (140 k) a točivém momentu 220 Nm. Nová výkonová verze bude určena pouze pro modely Golf GT, Golf Plus, Jetta a Touran. Poslední zmíněný model, tedy Touran, dostane na českém trhu pouze verzi o výkonu 103 kW, byť na ostatních trzích je nabízen tento model jak s touto variantou, tak se silnější 125 kW variantou motoru 1,4 TSI.

Slabší varianta motoru dosahuje výkonu 103 kW (140 k) při 5 600 ot. a nejvyššího točivého momentu 220 Nm mezi 1 500 až 4 000 ot. S modelem Touran zrychlí na stovku za slušných 9,8 s a vůz s ním dosáhne maximální rychlosti 200 km/h. To vše při kombinované spotřebě 7,4 l na 100 km. Golf Plus s tímto motorem zrychlí na stovku za 9,3 s a tato varianta dosáhne maximální rychlosti 202 km/h. Kkombinovaná spotřeba pak činí 7,3 l na 100 km.

Model Golf Plus bude stát s motorem 1,4 TSI o výkonu 103 kW se šestistupňovou převodovkou od 656 600 Kč ve výbavě Comfortline až po 675 500 Kč ve výbavě Sportline. Stejný model s verzí 125 kW pak stojí ve výbavě Sportline se šestistupňovým manuálem 731 600 Kč a s převodovkou DSG 792 600 Kč. Příplatek za 22 kW vás tak přijde na 56 000 Kč.

Model Touran s motorem 1,4 TSI, který je naladěn na 103 kW, pak bude v ČR stát se šestistupňovým manuálem 692 300 Kč ve výbavě Conceptline, 732 500 Kč ve výbavě Trendline a 785 600 Kč ve výbavě Highline.
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků