Volkswagen doplnil nabídku motoru 1,4 TSI o verzi s výkonem 103 kW

Německá automobilka Volkswagen ucelila nabídku svého motoru 1,4 TSI (agregát dvojím přeplňováním pomocí kompresoru a turbodmychadla). K verzi o výkonu 125 kW (170 k) a točivém momentu 240 Nm přišla i s verzí o výkonu 103 kW (140 k) a točivém momentu 220 Nm. Nová výkonová verze bude určena pouze pro modely Golf GT, Golf Plus, Jetta a Touran. Poslední zmíněný model, tedy Touran, dostane na českém trhu pouze verzi o výkonu 103 kW, byť na ostatních trzích je nabízen tento model jak s touto variantou, tak se silnější 125 kW variantou motoru 1,4 TSI.

Slabší varianta motoru dosahuje výkonu 103 kW (140 k) při 5 600 ot. a nejvyššího točivého momentu 220 Nm mezi 1 500 až 4 000 ot. S modelem Touran zrychlí na stovku za slušných 9,8 s a vůz s ním dosáhne maximální rychlosti 200 km/h. To vše při kombinované spotřebě 7,4 l na 100 km. Golf Plus s tímto motorem zrychlí na stovku za 9,3 s a tato varianta dosáhne maximální rychlosti 202 km/h. Kkombinovaná spotřeba pak činí 7,3 l na 100 km.

Model Golf Plus bude stát s motorem 1,4 TSI o výkonu 103 kW se šestistupňovou převodovkou od 656 600 Kč ve výbavě Comfortline až po 675 500 Kč ve výbavě Sportline. Stejný model s verzí 125 kW pak stojí ve výbavě Sportline se šestistupňovým manuálem 731 600 Kč a s převodovkou DSG 792 600 Kč. Příplatek za 22 kW vás tak přijde na 56 000 Kč.

Model Touran s motorem 1,4 TSI, který je naladěn na 103 kW, pak bude v ČR stát se šestistupňovým manuálem 692 300 Kč ve výbavě Conceptline, 732 500 Kč ve výbavě Trendline a 785 600 Kč ve výbavě Highline.
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků