Volkswagen do Ženevy chystá koncept elektrické vlajkové lodi řady I.D.

Sotva začal frankfurtský autosalon, rozbíhá se kolo informací o očekávaných novinkách březnových. Na ženevském autosalonu chce Volkswagen představit další koncept řady I.D.. Měl by se stát předlohou pro budoucí vlajkovou loď elektrické řady.

Na otázku Motoringu ohledně Volkswagenu luxusní třídy odpověděl vedoucí vývoje Dr. Frank Welsch takto: "Určitě jsme tento segment nadobro neopustili. Luxusní limuzínu mít budeme, ale o tom si promluvíme až příští rok," prozradil mimo jiné.

Volkswageny teď prý ochrání před sennou rýmou. Mají novou klimatizaci

Volkswageny teď prý ochrání před sennou rýmou. Mají novou klimatizaci

Po nepříliš úspěšném, ale o to pyšnějším modelu Phaeton nahradil roli tovární vlajkové lodi Arteon, který má posunout roli dřívějšího Passatu CC alespoň o půl třídy výš. Budoucí nejluxusnější lidový vůz by však měl stát na platformě MEB. Speciálně vyvinutou modulární plošinu pro elektromobily jako první dostane crossover a hatchback pod písmeny I.D. už příští rok. Tyto vozy už společně s osobní dodávkou své koncepty dostaly.

Prohlédněte si koncept I.D. Crozz:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků