Volkswagen definitivně převzal studio Italdesign

Současná doba, v níž automobilky šetří a design svých modelů svěřují interním střediskům, slovutným italským karosárnám nesvědčí. Některé krachují, jiné musí fúzovat a další se nechávají kupovat. A právě takový osud postihl slavný Italdesign.

Koncern VW Group se nyní definitivně stal vlastníkem společnosti Italdesign Giugiaro (IDG), když skrze dceřinnou značku Lamborghini navýšil svůj podíl akcií na 90,1 %. Zbývajících 9,9 % zůstává v rukou Giugiarovy rodiny. Celý proces byl zahájen letos v březnu, ve vedení IDG stále stojí předseda představenstva a zakladatel značky Giorgetto Giugiaro a jeho syn Fabrizio je i nadále vicepresidentem.

Firmy Volkswagen a IDG spolupracují prakticky od založení Giugiarova impéria, které se podepsalo nejen pod studii Volkswagen Porsche Tapiro z roku 1970, ale také pod první generace sériově vyráběných modelů Golf a Scirocco. Na připojených snímcích se můžete podívat alespoň na několik nejvýznamnějších produktů této spolupráce. Zatím není jasné, zda bude IDG i nadále přijímat zakázky od značek mimo VW Group.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Něco málo z bohaté historie IDG
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

VW Passat 2
Rok výroby: 2012
Stav: 161 359 km
Cena: 252 000 Kč
VW Touran 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 128 565 km
Cena: 278 000 Kč
VW Passat 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 135 349 km
Cena: 258 000 Kč
VW Passat 2
Rok výroby: 2005
Stav: 199 600 km
Cena: 135 000 Kč
VW Amarok 2
Rok výroby: 2011
Stav: 145 284 km
Cena: 470 000 Kč
VW Sharan 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 235 312 km
Cena: 111 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků