VW dál věří vozům MPV. Viloran bude dalším z nich, takto by mohl vypadat

Jindra  |  30. 09. 2019 11:47

Aby se s te Číny neposrali. Nap sem rvou samej šit a vše do Číny.

Odpovědět  |   | 
Marek  |  30. 09. 2019 13:27

Tu logiku nechápu, "jen pro Čínský trh" něco zase jen pro Ameriku. Když už to vyvinu a vyrobím, proč to nehomologovat i jinde? To už snad v globálu takový peníz nestojí. Takhle to evokuje, a tuším že oprávněně, dojem, že jinde by to jen tak lehce nepovolili, takže je to asi v jistých ohledech někde dost ošizené, nebo naopak, Evropa pozře všechno, tam se s tím srát nemusíme?!

Odpovědět  |   | 
aaabbbccc  |  30. 09. 2019 13:40

Skor by som videl na tvrde eko podmienky homologizacie v EU. Do Ciny mozu predavat dymiace parniky, EU ale vyzaduje "ekologicke" auta.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  30. 09. 2019 13:52

v Cine maji mnohem prisnejsi emisni limity nez jake jsou v EU a nez jake dokonce budou v roce 2021, EU ma dnes dokonce jedny z nejmene prisnych emisnich limitu, takze ekologie za tim fakt nebude, v Cine maj dokonce i limit ze musi tusim 6 nebo 8% flotily byt prodano s elektrckym pohonem, proto se take vetsina elektromobilu predstavuje nejprve pro Cinu, tam by bez nich nemohli prodavat vubec nic

Odpovědět  |   | 
iPace  |  30. 09. 2019 13:50

1 homologace pro EU trh prijde na cca 6 milionu eur, a homologuje se kazda vybava ktera neco pridava nebo ubira fakticky, takze treba kazda motorizace pro dane auto a s kazdym typem prevodovky, kazda vybavova linie kde pribude treba nejakej dil, a tim ze Evropske automobilky jsou povestne moznosti individualni vybavy a za priplatky je toho casto hodne a neni to jen nejaka SW uprava, tak je homologace stoji casto celkem slusnej balik, a ten balik je pak potreba rozmelnit do predpokladanych prodanych kusu na tom trhu, takze pokud by tady prodali treba jen 100 tisic tech aut celkove, tak pri jejich nature kdy nabidnou konfiguratotr delsi nez je bible se jim to asi nevypolati a to auto by bylo proste proti konkurenci drahe

tohle se tyka seriove vyroby, pokud nekdo stavi auta po "kusech" tak ma pravidla homologaci trosku jina

podl eme je i tohle duvod proc treba v CR stoji elektricke Citigo tak malo, ma jen 2 priplatky a tak se zrejme strasne moc usetrilo nejen na vyvoji, neb je to jen E-UP s logen Skodovky, ale prave i na fomologaci pro Evropsky trh, jinde v Eu je drazsi asi i proto ze tam maji nesmysl zvany dotace a tak proste prodejni cena v danem state je navysena aby na tom vydelali dealeri/automobilka

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  30. 09. 2019 21:34

Spíš jde o to, že Atlas by nižší cenou kanibalizoval Touareg a Q7, Viloran by nižší cenou kanibalizoval Multivan. Evropa je bohatá a je ochotna kupovat dražší modely, to je celé.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  30. 09. 2019 14:14

Kdo nechápe proč jsou auta pro určitý trh, ať se sveze s americkou verzí známého auta. Nad stovku je v tom kravál jak v plechové dodávce.

Odpovědět  |   | 
JK  |  05. 10. 2019 15:45

Škoda že je to jen pro Čínu. Na MPV od VW je to docela hezký a jako auto pro rodinu nesrovnatelně použitelnější než SUV. U SUV je problém, že pokud nemáte opravdu Range Rover, nebo nějakou extrémní ameriku, tak jsou na tom vnitřním prostorem hůře, než většina klasických "kombíků".

Odpovědět  |   | 
Milánek  |  13. 11. 2019 19:30

V podstatě se jedná o vůz , který na trhu luxusních aut nyní citelně chybí , tedy kategorie velkého luxusního rodinného MPV/SUV , kterou vyklidil Mercedes svým modelem R Class v roce 2013 .R-ko mělo v ČR docela dobré prodeje . Těším se , že VW bude brzo v prodeji a budu si ho moci případně objednat ! Momentálně jezdím s Audi Q7 , které se hodně přibližuje této kategorii , bohužel to ale není MPV/SUV .doufám, že u Audi časem "dozrají" a půjdou také touto cestou ......MPV/SUV ...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

včera | Jiří BaborskýOndřej Mára | 44 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků
S elektrickým VW ID.3 poprvé v Česku: Velký skok pro VW, problém pro ostatní?

VW ID.3 1st Edition 150 kW

Volkswagen ID.3 se na našem trhu už nějaký ten pátek prodává, vůbec první kontakt na české půdě jsme s ním však zažili až minulý týden. A vy můžete taky.

14.  9.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Nová Škoda Enyaq iV odhalena pár hodin před premiérou! Teď už nemá co skrývat

Nová Škoda Enyaq iV odhalena pár hodin před…

Podobu nového elektrického SUV si automobilka bohužel neuhlídala, a to jen pár hodin před oficiální premiérou.

1.  9.  2020 | | 92 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda Enyaq iVTajné
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 33 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro