VW dál věří vozům MPV. Viloran bude dalším z nich, takto by mohl vypadat

9 komentářů

JK
5. října • 15:45

Škoda že je to jen pro Čínu. Na MPV od VW je to docela hezký a jako auto pro rodinu nesrovnatelně použitelnější než SUV. U SUV je problém, že pokud nemáte opravdu Range Rover, nebo nějakou extrémní ameriku, tak jsou na tom vnitřním prostorem hůře, než většina klasických "kombíků".

Milánek
13. listopadu • 19:30

V podstatě se jedná o vůz , který na trhu luxusních aut nyní citelně chybí , tedy kategorie velkého luxusního rodinného MPV/SUV , kterou vyklidil Mercedes svým modelem R Class v roce 2013 .R-ko mělo v ČR docela dobré prodeje . Těším se , že VW bude brzo v prodeji a budu si ho moci případně objednat ! Momentálně jezdím s Audi Q7 , které se hodně přibližuje této kategorii , bohužel to ale není MPV/SUV .doufám, že u Audi časem "dozrají" a půjdou také touto cestou ......MPV/SUV ...

Kankunen
30. září • 14:14

Kdo nechápe proč jsou auta pro určitý trh, ať se sveze s americkou verzí známého auta. Nad stovku je v tom kravál jak v plechové dodávce.

Marek
30. září • 13:27

Tu logiku nechápu, "jen pro Čínský trh" něco zase jen pro Ameriku. Když už to vyvinu a vyrobím, proč to nehomologovat i jinde? To už snad v globálu takový peníz nestojí. Takhle to evokuje, a tuším že oprávněně, dojem, že jinde by to jen tak lehce nepovolili, takže je to asi v jistých ohledech někde dost ošizené, nebo naopak, Evropa pozře všechno, tam se s tím srát nemusíme?!

jogurt
30. září • 21:34

Spíš jde o to, že Atlas by nižší cenou kanibalizoval Touareg a Q7, Viloran by nižší cenou kanibalizoval Multivan. Evropa je bohatá a je ochotna kupovat dražší modely, to je celé.

iPace
30. září • 13:50

1 homologace pro EU trh prijde na cca 6 milionu eur, a homologuje se kazda vybava ktera neco pridava nebo ubira fakticky, takze treba kazda motorizace pro dane auto a s kazdym typem prevodovky, kazda vybavova linie kde pribude treba nejakej dil, a tim ze Evropske automobilky jsou povestne moznosti individualni vybavy a za priplatky je toho casto hodne a neni to jen nejaka SW uprava, tak je homologace stoji casto celkem slusnej balik, a ten balik je pak potreba rozmelnit do predpokladanych prodanych kusu na tom trhu, takze pokud by tady prodali treba jen 100 tisic tech aut celkove, tak pri jejich nature kdy nabidnou konfiguratotr delsi nez je bible se jim to asi nevypolati a to auto by bylo proste proti konkurenci drahetohle se tyka seriove vyroby, pokud nekdo stavi auta po "kusech" tak ma pravidla homologaci trosku jinapodl eme je i tohle duvod proc treba v CR stoji elektricke Citigo tak malo, ma jen 2 priplatky a tak se zrejme strasne moc usetrilo nejen na vyvoji, neb je to jen E-UP s logen Skodovky, ale prave i na fomologaci pro Evropsky trh, jinde v Eu je drazsi asi i proto ze tam maji nesmysl zvany dotace a tak proste prodejni cena v danem state je navysena aby na tom vydelali dealeri/automobilka

aaabbbccc
30. září • 13:40

Skor by som videl na tvrde eko podmienky homologizacie v EU. Do Ciny mozu predavat dymiace parniky, EU ale vyzaduje "ekologicke" auta.

iPace
30. září • 13:52

v Cine maji mnohem prisnejsi emisni limity nez jake jsou v EU a nez jake dokonce budou v roce 2021, EU ma dnes dokonce jedny z nejmene prisnych emisnich limitu, takze ekologie za tim fakt nebude, v Cine maj dokonce i limit ze musi tusim 6 nebo 8% flotily byt prodano s elektrckym pohonem, proto se take vetsina elektromobilu predstavuje nejprve pro Cinu, tam by bez nich nemohli prodavat vubec nic

Jindra
30. září • 11:47

Aby se s te Číny neposrali. Nap sem rvou samej šit a vše do Číny.

Doporučujeme

Články odjinud